Logo  
Historia TFJ
Tymczasowe Forum Jaskini Behemota działało od sierpnia 2005 roku do czerwca 2006 roku, jako zastępcze forum podczas problemów hostingowych Jaskini.

Wróć do Jaskini Behemota

 
Witaj na Tymczasowym Forum Jaskini Behemota!
Tymczasowe forum Jaskini » Heroes V - Marmurowa Wyrocznia » newsy o h5

Ostatnia wiadomość w wątku: 2006-05-26 20:49:22 napisana przez ~Avonu
Pokaż ostatnią wiadomość


Wyświetlam 843 wiadomości na 43 stronach [ <<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 >>> ]
^Puzon_351
1. RE: newsy o h5
2005-09-10 19:50:44
Tzn. ja przeczytalem na forum ubi (jakis koles mowil) ze stwory z tower beda pokazane w nastepnym tygodniu ale czy to prawda to nie wiem :)
^haku
2. RE: newsy o h5
2005-09-10 19:57:45
na stronie ubi pojawił sie zabawny tekst dotyczacy wyciku alpha wiec zapraszam na oficjalna strone lub na celestial heaven :zmiesz4:
^LEVY
3. RE: newsy o h5
2005-09-10 21:33:47
^haku napisał/a: > na stronie ubi pojawił sie zabawny tekst > dotyczacy wyciku alpha wiec zapraszam na > oficjalna strone lub na celestial heaven :zmiesz4: zarzucilbys linke
^haku
4. RE: newsy o h5
2005-09-10 22:03:09
http://www.celestialheavens.com/ tu wszystko pisze i jest bezposredni link do ubi :rad2:
^LEVY
5. RE: newsy o h5
2005-09-10 23:10:26
No i mamy przynajmniej jasnosc co do alfy. Moze jakis moderator pokasowac posty dot. alfy? Hehe, poniewaz wlasnie zostalem swiezo upieczonym moderatorem, pousuwalem sporo postow o alfie.
~Aha12345
6. RE: newsy o h5
2005-09-11 12:26:21
Ciekawe jaki pierwszy następny zamek udostępniom i kiedy reszte :)
~Galadin
7. RE: newsy o h5
2005-09-11 12:28:32
Ja obstawiam Akademię, jako że o niej już się niechcący wygadali, a może "chcący"?
^Puzon_351
8. RE: newsy o h5
2005-09-11 13:39:57
Tzn. powtarzam juz po raz ktorys :P hehe ze na forum ubi jakis koles sie wypowiadal ze w nastepnym tygodniu czyli tym maja byc stwory z academy ale czy to prawda to nie mam pojecia :)
~Aha12345
9. RE: newsy o h5
2005-09-12 08:22:36
kolejna zapowiedź ale jest tu ciekawa wzmianka że podczas misjii można zawierać sojusze hmmmm fajnie ale czy to prawda ale fajna sprawa :)
~val-gaav-ijb
10. RE: newsy o h5
2005-09-12 09:02:28
Jakiś MOD proszony o interwencje :P To u góry to link do wersji alfa na emule ;p
^LEVY
11. RE: newsy o h5
2005-09-12 12:04:20
A ostrzegalem, ze bede cenzurowac wszystko dot. alfy (a takze bety jesli posty beda zawierac linki do nielegalnych wersji).
~Aha12345
12. RE: newsy o h5
2005-09-12 12:42:41
sorka chodziło mi tylko o recenzxje hirków a link był tylko potwierdzeniem :D Skarżypyta żarcik:P
^LEVY
13. RE: newsy o h5
2005-09-12 13:45:20
~Aha12345 napisał/a: > sorka chodziło mi tylko o recenzxje hirków ...> żarcik:P Przyjmijmy ze to bylo w dobrej wierze :) zamiast linku wkleje recke >Opis >Heroes of Might & Magic V to kolejna, piąta już odsłona kultowej serii turowych gier strategicznych, traktującej o przygodach tytułowych bohaterów mocy i magii. Za przygotowaniem omawianego programu stoją pracownicy studia developerskiego Nival Interactive, którzy w przeszłości opracowali takie pozycje jak m.in. Blitzkrieg, Silent Storm czy Etherlords. >Piąta odsłona HoM&M przenosi graczy w bardziej dojrzały świat (nie uświadczymy tu wielu bajkowych czy baśniowych elementów, które w poprzednich częściach cyklu stały na porządku dziennym). Tym razem fantastyczna kraina staje się celem nieustannych ataków zastępów demonów, siejących spustoszenie na ziemiach, do których udaje im się dotrzeć. Demony zabijają również niedawno mianowanego króla ludzi, Nicolaia. Jego żona, Isabel, targana chęcią zemsty na oprawcach, szybko zawiera jednak dość niefortunne przymierze z armią Nieumarłych... Los świata spoczywa teraz na barkach nieustraszonych bohaterów, którzy muszą stanąć w obronie swoich macierzystych frakcji oraz z dumą i honorem zaprowadzić posiadane wojsko do zwycięstwa nad przeważającymi (początkowo) siłami zła. Zadaniem gracza jest oczywiście powstrzymanie atakującej hordy oraz wpisanie się na stałe w historię fantastycznej krainy. >Rozgrywka zasadniczo nie uległa rewolucyjnym przeobrażeniom, aczkolwiek twórcy wyraźnie zaznaczają większe skupienie na aspekcie strategii, niż elementach role-playing. W czasie sześciu kampanii singleplayer (ponad 30 zróżnicowanych misji), grający zajmują się odkrywaniem i zajmowaniem coraz to nowszych obszarów, rozbudowują posiadane miasta, prowadzą rekrutację jednostek oraz nabywają nowe umiejętności dla prowadzonych herosów. >W sumie udostępniono ponad 40 różnych kreatur oraz zaklęć (w tym także, uwielbiane przez miłośników HoM&M, smoki). Część bestii, z którymi walczymy lub które posiadamy we własnych szeregach posiada również unikalne czary i systematycznie wykorzystuje je na placu boju (na przykład Anioły potrafią leczyć). Liczba rodzajów miast (bardziej żywe i mniej statyczne niż w dotychczasowych odsłonach serii) zamyka się w sześciu, włączając w to między innymi metropolie Ludzi, Demonów, czy Nieumarłych. W grze pojawiają się również Elfy oraz Orkowie. >Walka w dalszym ciągu odbywa się na terenie podzielonym na heksy, gdzie gracze naprzemian z przeciwnikiem kierują posiadanymi oddziałami. Bohaterowie zostali wyłączeni z regularnej potyczki - ich rola sprowadza się głównie do rzucania zaklęć, ułatwiających działanie wybranym jednostkom czy dającym im specjalne właściwości. Na walkę wprowadzono jednak różne ograniczenia, na przykład limit czasowy. Niewielką rolę w czasie wirtualnych zmagań odgrywa też opcja dyplomacji, pozwalająca na zawieranie sojuszy z innymi rasami w trakcie przechodzenia wybranej misji. >Po raz pierwszy w historii serii Heroes of Might & Magic wprowadzono w pełni trójwymiarowe środowisko rozgrywki z mnóstwem nowych obiektów, animacji, modeli jednostek czy budynków miast. W grze nie zabrakło wciągającego trybu multiplayer, pozwalającego na zmagania w pięciu różnych opcjach (Internet, sieć lokalna lub rywalizacja na zmianę przy jednym komputerze), jak również kompleksowego edytora poziomów, który umożliwia graczom tworzenie nowych map> Jak widac recka nie zawsze na czasie (np. nie ma juz hexagonalnej planszy). Raczej nalezy to traktowac jako zapowioedz tego co bedzie, niz tego co jest. A tego to na necie multum i ta wlasciwie nic nowego nie wnosi.
~Aha12345
14. RE: newsy o h5
2005-09-12 14:34:13
w sumie masz racje ale chodziło mi tu o te sojusze nie o samą recenzje :P jako jakiś tam news jeszcze raz sorka :D
^haku
15. RE: newsy o h5
2005-09-12 19:46:18
ja to wciąż mam ubaw z tego zdania "Piąta odsłona HoM&M przenosi graczy w bardziej dojrzały świat (nie uświadczymy tu wielu bajkowych czy baśniowych elementów" ale no tak smoki, gryfy,rusałki, czary to w końcu nie bajkowe elementy :zmiesz4:
Tarnum_IJB
16. RE: newsy o h5
2005-09-13 14:09:23
Przyjmijmy że... Bardziej baśniowe. Zresztą o ilę się orientuję to ta część jest trochę mroczniejsza niż jej poprzedniczki...
greyhawk
17. RE: newsy o h5
2005-09-13 19:22:44
mi sie bardzo podoba,nieumarli w stanie rozkladu,od inferno bije agresja(choc mogli by byc bardziej"mroczni,krwisci i wyuzdani") a zamek bardzo pompatyczny,zapompowany ale i pstrokaty jak w poematach i turniejach rycerskich.brawo.podobaja mi sie zwlaszcza niektore jednostki nieumarłych,szkielety i zombi-przezabawne:)praktykanci mrocznej sztuki tez maja poczucie humoru:)
^Huksi
18. RE: newsy o h5
2005-09-13 19:49:00
Na oficjalnej stronie HV pojawił się nowy filmik
~Tristan-IJB
19. RE: newsy o h5
2005-09-18 19:11:11
Nie wiem czy ktos z was oglądał artworki garissonów: http://www.celestialheavens.com/homm5/images/artwork/HOMM5_Concept_LD_Garrison_Haven.tif.jpg http://www.celestialheavens.com/features/heroespedia/images/a/a8/H5garrison_Inferno.jpg
^vinius
20. RE: newsy o h5
2005-09-18 19:57:06
szczerze mowiac - nie :) bardzo ładnie na atworkach, zapewne lepiej - w grze.