![]() |
|
Ostatnia wiadomość w wątku: 2006-05-26 20:49:22 napisana przez ~Avonu Pokaż ostatnią wiadomość |
|
|||
^Nicolai |
~Pasta1988 napisał/a:
> 3.Golem- Mógłby być trochę bardziej mechaniczny
> ale i tak jest spox. Chyba najlepiej wyglądająca
> jednostka z academy (8/10)
Golem nie jest machiną tylko człekokształtna istota ulepiony z gliny, pochodzacy z mitologii hebrajskiej. Nie miał duszy i własnej woli. Wg. legendy ożywił go praski alchemik Low ben Bezalel wypisując mu na czole słowo "Adam" (co zdaczy "człowiek") lub Edem ( co znaczy "prawda"). A swoją drogą ja to już przecież pisałem. Ech...
|
||
^val-gaav |
Pojawiło się trochę nowych screenów
......
Podaje linki :
http://www.mightandmagic.com/ss/HV_Necropolis_Adventure_Trail1.jpg
http://www.mightandmagic.com/ss/HV_Inferno_Adventure_Trail1.jpg
http://www.mightandmagic.com/ss/HV_Haven_Adventure_Trail1.jpg
http://www.mightandmagic.com/ss/HV_Dungeon_Adventure_Trail1.jpg
http://www.mightandmagic.com/ss/HV_Academy_Adventure_Trail1.jpg
|
||
SirLuq |
zapomniales o tym:
http://www.mightandmagic.com/ss/HV_Sylvan_Adventure_Trail1.jpg
chyba moj ulubiony zamek :)
|
||
^Puzon_351 |
Nie wiem czy ja jestem taki zacofany:) ale tutaj znajdują sie arty, których może nie widzeliście :P
http://www.nival.com/homm5_ru/contest/art/
|
||
^Nicolai |
Jestem! Oto co sądze o Śladach Bohatera:
Academy: Pupropurowa chmura. Lepiej gdyby dali lazurową poświatę. Ocena: 4/6
Dungeon: Różowy dym ze światełkami. Ja dałbym coś typu welonu ciemności. Ocena: 3/6
Haven: Pionowa jasno-żółta poświata jak na filmach. Ocena:5/10
Infeno: Na screenach z bety była popękana ziemia i ona była Wg. lepsza (oryginalnieszna a niej jak we większości zamków chmurogenne coś). Ocena: 4--/10
Necropolis: Zgniło-zielona chmura (kolejna!). O ja cię kręce! Dałbym na jej miejsce coś szaro-błekintego (grobowy nastrój a nie nastrój zgnilizny) a na ziemi kości i czaszki oraz inne tego typu rzeczy ( coś podobnego do przeklętej ziemii z H3). Ocena: 3--/10
Sylvan: Jakie fajne motylki! Myślałem, że dadzą bujną trawę, kwiatki poruszane przez wiatr a nie motylcie. Ocena: 3++/10
Ogółem za dużo chmur, dymów, smug. Za mało interesujących pomysłów. Ja kilka swoich podałem (alternatywnych).
Ja zauważyłem, że każdy ślad ma swojego (jednego) odpowiednika w innym zamku. Oto o co mi chodzi:
Wielka chura:
Academy - Necropolis (tylko mała zmiana koloru)
Haven - Sylvan (w Sylvan któtsza poświata + motylcie)
Inferno - Dungeon (W Inferno dano ognisty kolor i ognisty kształt oraz brak świetliczków)
|
||
~lokio |
[url]http://[/url]http://www.heroesofmightandmagic.com/heroes5/heroesofmightandmagic5v.shtml [url]http://[/url]
na tej stronie znalazłem najwięcej informacji.:rad1:
|
||
~lokio |
Och!zrobiłem błąd!:szok1: :smut4:
|
||
^Culek |
Hey te linki mi nie działają. Czy możesz podać działające?
|
||
^Nicolai |
Mówisz-masz!
[url]http://www.heroesofmightandmagic.com/heroes5/heroesofmightandmagic5v.shtml[/url]
|
||
~val-gaav |
info o specjalnych zdolnosciach kazdej rasy :
http://www.mightandmagic.com/uk/news.php
Tak na szybko :
Heroes Zdolność
Rycerz -- Trening i koncentracja .. polepsza 1 poziom na 2 ... 2 na 3 ... 3 na 4 ... 4 na 5 . Dotyczy tylko jednostek castle , proces odbywa się w zamku ... Koncentracja zaś ma zwiększać siłe kontrataku jednostek.
Strażnik --- Wróg rasowy ... może ich wybrać do 4 ... Przeciwko tym stworzeniom jednostki danego bohatera bedą zadawać więcej obrazeń
Mag (Czarodziej) --- Produkcja mini artefaktów... artefakty te mają zwiększać statsy jednostkom academy .
Warlock -- bonusy do efektów magicznych ... zwiększanie statystyk jednostek przez odpowiednie ustawienie ich na mapie (wyczucie odpowiedniej aury magicznej)
Inferno --- Przyzywanie stworzeń z bram w trakcie walki ... wybieramy miejsce pojawienia się tych stworzeń ... Może to być również za murami zdobywanego zamku !!!!!
Nekropolis --- nekromancja .... Niestety ma wskrzeszać również nieco lepsze stworzenia niż szkielety ... Tu pytanie czy chodzi o szkieletów łuczników czy też o coś lepszego ... Pamiętając wampiry z h4 ta wiadośc mnie dośc zmartwiła ...
Podsumowując --- ulepszenie chłopa na czampiona w heaven to jednak chyba przesada ... Nekromancja - czyżby znów za silna ? Co do dungeon to tu chyba szczęście bedzie miało zbyt duże znaczenie ... Te aury mają sie chyba rozlosowywac przed walka ... Więc znów powtórka z "miej nadzieje na dobre rozlosowanie a jak nie to po walce"
Innymi słowy te 3 zdolności mnie martwią .
|
||
~acha12345 |
może ze 3 screeny są nowe na 2 albo 3 jest druid pokazany http://www.mightandmagic.com/uk/downloads.php
**Edit***
na czwartym :P
[Edit by ~Tarnum]
Można edytować posty...
|
||
~Avonu_de_Odihs |
~val-gaav napisał/a:
> info o specjalnych zdolnosciach kazdej rasy :
>
> http://www.mightandmagic.com/uk/news.php
>
> Tak na szybko :
>
> Heroes Zdolność
>
> Rycerz -- Trening i koncentracja .. polepsza 1
> poziom na 2 ... 2 na 3 ... 3 na 4 ... 4 na 5 .
> Dotyczy tylko jednostek castle , proces odbywa
> się w zamku ... Koncentracja zaś ma zwiększać
> siłe kontrataku jednostek.
Chyba Kontratak, a nie koncentracja.
Poza tym, Trening wymaga wybudowani Training Grounds w Haven, posiadania bohatera z tej frakcji i MNÓSTWA surowców/pieniędzy na dokonanie ulepszenia.
> Warlock -- bonusy do efektów magicznych ...
> zwiększanie statystyk jednostek przez odpowiednie
> ustawienie ich na mapie (wyczucie odpowiedniej
> aury magicznej)
Inwokacja - większe obrażenia od czarów oraz możliwość zadania obrażeń istotom niepodatnym na magię.
Elemental Vision (Rozpoznanie żywiołu) - dzięki właściwemu treningowi i specjalnym budynkom w Dungeon, czarnoksiężnik może "wyczuć" jaki żywioł jest związany z danym stworzeniem i segmentem terenu na którym walczy dany stwór. Dzięki temu wrogi stwór dostanie dodatkowe obrażenia, a przyjazny będzie miał polepszone statystyki.
To tyle w ramach sprostowań.
|
||
^val-gaav |
Sprostowanie słuszne .... ale mówiłem ,że piszę na szybko i właściwie z pamięci :P
Co do heaven :
Albo więc będzie to zbędna zdolność bo przesadzą z ceną za ten upgrade ... albo będzie za dobra ...
Biorąc pod uwagę rozmiary map S L M XL i inną dostępnośc surowców zależnie od autora mapy ,nie ma szans by to zbalansować ...
Podobnie jest z Necromancy ... zbyt wiele zależy od ilośći stworzeń na mapie oraz jej rozmiaru ...
|
||
~Avonu_de_Odihs |
Jeśli chodzi o zrównoważenie nekromanci i treningu, to zawsze można dodać współczynnik zależny od wielkości mapy.
Np. w takim GalCiv badanie danej technologii na małej mapie zajmowało ok. 6 miesięcy, a na ogromnej ok. 24 miesięcy (+/- pieniądze przeznaczone na badania).
Równie dobrze można ilośc wskrzeszanych istot/koszty upg. chłopów uzależnić od wielkości mapy.
Gorzej jeśli chodzi o ilośc zasobów.
A co do opisu zdolności, to podał je Fabrice, a nieraz już było tak, że co innego mówił, a co innego miał na myśli.
Pod poniższym linkiem jest wywiad z twórcami Nivalu (tuż pod samym wywiadem jest krótki spis zdolności każdej frakcji):
[url]http://forums.ubi.com/groupee/forums/a/tpc/f/1851065692/m/5591042773[/url]
|
||
^Nicolai |
Co do zagorzałej dyskusji na temat Nekromancji. Wg. Mnie jednostka jaką otrzymamy będzie zależeć od poziomu doświadczenia. Mniej, więcej (ale raczej więcej niz mniej) będzie to wyglądać tak:
Poziom Podstawowy: Kościany Strzelec
Poziom Zaawansowany: Zombie
Poziom Mistrzowski: Duch/Widmo
Najwyżej może dojść to: Smok - Smocza Kościeja. Tak to Wg. mnie będzie wyglądać, bo przeróbka przykładowo chłopa do wampira to lekka (a nawet ciężka) przesada!
|
||
^Nicolai |
W [url=http://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=3535][/url] pojawiły się nowe screeny z HoMM V. Wiem, że w might and magic.com pojawiło się to wcześniej, ale tu jest lepsza (czytaj większa) roździelczość.
|
||
^val-gaav |
http://www.celestialheavens.com/viewpage.php?id=440
Pod tym adresem znajdziecie nowe screeny ... oraz opis specjalnych zdolności wybranych jednostek z heroes V ...
Informacje te są też dostępne na oficjalnej stronie ubi ...
[EDIT]
Wooow ... Powiem tyle tylko , że na tym screenie
[url=http://www.celestialheavens.com/images/screenshots/homm5/abilities/HeroesV_PC_137_Dungeon_Battle_Vampire_Life_Drain_1280.jpg]link[/url]
dark chempion naprawdę powalił mnie swoim wyglądem ... Szkoda tylko , że Blood sister nie wygląda dobrze ;/
|
||
^Puzon_351 |
Masz racje val-gaav. Dark chempion prezentuje sie znakomicie na tym screenie. Już nie długo będzie można go zobaczyć "na żywo" w grze bo przecież luty-marzec już nie długo :)
|
||
SirLuq |
Hydra tez znacznie lepiej wyglada niz na pierwszych screenach :)
juz nie wyglada jak dinozaur ;P ... choc troche ich jest w Dungeon
|
||
Tusiu |
Na stronie cdprojektu ([url=http://www.gram.pl/plan_wydawniczy.asp][/url]) wpisano HoMM V na marzec, wiec jeszcze mamy troche czekania :( Choc znajac realia wydawania gier to moze sie to zmienic (miejmy nadzieje, ze na wczesniejszy a nie pozniejszy termin).
|