Logo  
Historia TFJ
Tymczasowe Forum Jaskini Behemota działało od sierpnia 2005 roku do czerwca 2006 roku, jako zastępcze forum podczas problemów hostingowych Jaskini.

Wróć do Jaskini Behemota

 
Witaj na Tymczasowym Forum Jaskini Behemota!
Tymczasowe forum Jaskini » Heroes V - Marmurowa Wyrocznia » newsy o h5

Ostatnia wiadomość w wątku: 2006-05-26 20:49:22 napisana przez ~Avonu
Pokaż ostatnią wiadomość


Wyświetlam 843 wiadomości na 43 stronach [ <<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 >>> ]
^Nicolai
1. RE: newsy o h5
2005-11-17 16:01:55
~Pasta1988 napisał/a: > 3.Golem- Mógłby być trochę bardziej mechaniczny > ale i tak jest spox. Chyba najlepiej wyglądająca > jednostka z academy (8/10) Golem nie jest machiną tylko człekokształtna istota ulepiony z gliny, pochodzacy z mitologii hebrajskiej. Nie miał duszy i własnej woli. Wg. legendy ożywił go praski alchemik Low ben Bezalel wypisując mu na czole słowo "Adam" (co zdaczy "człowiek") lub Edem ( co znaczy "prawda"). A swoją drogą ja to już przecież pisałem. Ech...
^val-gaav
2. RE: newsy o h5
2005-11-17 18:10:25
Pojawiło się trochę nowych screenów ...... Podaje linki : http://www.mightandmagic.com/ss/HV_Necropolis_Adventure_Trail1.jpg http://www.mightandmagic.com/ss/HV_Inferno_Adventure_Trail1.jpg http://www.mightandmagic.com/ss/HV_Haven_Adventure_Trail1.jpg http://www.mightandmagic.com/ss/HV_Dungeon_Adventure_Trail1.jpg http://www.mightandmagic.com/ss/HV_Academy_Adventure_Trail1.jpg
SirLuq
3. RE: newsy o h5
2005-11-17 21:37:15
zapomniales o tym: http://www.mightandmagic.com/ss/HV_Sylvan_Adventure_Trail1.jpg chyba moj ulubiony zamek :)
^Puzon_351
4. RE: newsy o h5
2005-11-17 21:45:11
Nie wiem czy ja jestem taki zacofany:) ale tutaj znajdują sie arty, których może nie widzeliście :P http://www.nival.com/homm5_ru/contest/art/
^Nicolai
5. RE: newsy o h5
2005-11-17 23:07:29
Jestem! Oto co sądze o Śladach Bohatera: Academy: Pupropurowa chmura. Lepiej gdyby dali lazurową poświatę. Ocena: 4/6 Dungeon: Różowy dym ze światełkami. Ja dałbym coś typu welonu ciemności. Ocena: 3/6 Haven: Pionowa jasno-żółta poświata jak na filmach. Ocena:5/10 Infeno: Na screenach z bety była popękana ziemia i ona była Wg. lepsza (oryginalnieszna a niej jak we większości zamków chmurogenne coś). Ocena: 4--/10 Necropolis: Zgniło-zielona chmura (kolejna!). O ja cię kręce! Dałbym na jej miejsce coś szaro-błekintego (grobowy nastrój a nie nastrój zgnilizny) a na ziemi kości i czaszki oraz inne tego typu rzeczy ( coś podobnego do przeklętej ziemii z H3). Ocena: 3--/10 Sylvan: Jakie fajne motylki! Myślałem, że dadzą bujną trawę, kwiatki poruszane przez wiatr a nie motylcie. Ocena: 3++/10 Ogółem za dużo chmur, dymów, smug. Za mało interesujących pomysłów. Ja kilka swoich podałem (alternatywnych). Ja zauważyłem, że każdy ślad ma swojego (jednego) odpowiednika w innym zamku. Oto o co mi chodzi: Wielka chura: Academy - Necropolis (tylko mała zmiana koloru) Haven - Sylvan (w Sylvan któtsza poświata + motylcie) Inferno - Dungeon (W Inferno dano ognisty kolor i ognisty kształt oraz brak świetliczków)
~lokio
6. RE: newsy o h5
2005-11-22 15:33:51
[url]http://[/url]http://www.heroesofmightandmagic.com/heroes5/heroesofmightandmagic5v.shtml [url]http://[/url] na tej stronie znalazłem najwięcej informacji.:rad1:
~lokio
7. RE: newsy o h5
2005-11-22 15:35:59
Och!zrobiłem błąd!:szok1: :smut4:
^Culek
8. RE: newsy o h5
2005-11-22 18:45:24
Hey te linki mi nie działają. Czy możesz podać działające?
^Nicolai
9. RE: newsy o h5
2005-11-22 20:54:50
Mówisz-masz! [url]http://www.heroesofmightandmagic.com/heroes5/heroesofmightandmagic5v.shtml[/url]
~val-gaav
10. RE: newsy o h5
2005-11-23 18:18:48
info o specjalnych zdolnosciach kazdej rasy : http://www.mightandmagic.com/uk/news.php Tak na szybko : Heroes Zdolność Rycerz -- Trening i koncentracja .. polepsza 1 poziom na 2 ... 2 na 3 ... 3 na 4 ... 4 na 5 . Dotyczy tylko jednostek castle , proces odbywa się w zamku ... Koncentracja zaś ma zwiększać siłe kontrataku jednostek. Strażnik --- Wróg rasowy ... może ich wybrać do 4 ... Przeciwko tym stworzeniom jednostki danego bohatera bedą zadawać więcej obrazeń Mag (Czarodziej) --- Produkcja mini artefaktów... artefakty te mają zwiększać statsy jednostkom academy . Warlock -- bonusy do efektów magicznych ... zwiększanie statystyk jednostek przez odpowiednie ustawienie ich na mapie (wyczucie odpowiedniej aury magicznej) Inferno --- Przyzywanie stworzeń z bram w trakcie walki ... wybieramy miejsce pojawienia się tych stworzeń ... Może to być również za murami zdobywanego zamku !!!!! Nekropolis --- nekromancja .... Niestety ma wskrzeszać również nieco lepsze stworzenia niż szkielety ... Tu pytanie czy chodzi o szkieletów łuczników czy też o coś lepszego ... Pamiętając wampiry z h4 ta wiadośc mnie dośc zmartwiła ... Podsumowując --- ulepszenie chłopa na czampiona w heaven to jednak chyba przesada ... Nekromancja - czyżby znów za silna ? Co do dungeon to tu chyba szczęście bedzie miało zbyt duże znaczenie ... Te aury mają sie chyba rozlosowywac przed walka ... Więc znów powtórka z "miej nadzieje na dobre rozlosowanie a jak nie to po walce" Innymi słowy te 3 zdolności mnie martwią .
~acha12345
11. RE: newsy o h5
2005-11-23 19:20:48
może ze 3 screeny są nowe na 2 albo 3 jest druid pokazany http://www.mightandmagic.com/uk/downloads.php **Edit*** na czwartym :P [Edit by ~Tarnum] Można edytować posty...
~Avonu_de_Odihs
12. RE: newsy o h5
2005-11-23 20:11:59
~val-gaav napisał/a: > info o specjalnych zdolnosciach kazdej rasy : > > http://www.mightandmagic.com/uk/news.php > > Tak na szybko : > > Heroes Zdolność > > Rycerz -- Trening i koncentracja .. polepsza 1 > poziom na 2 ... 2 na 3 ... 3 na 4 ... 4 na 5 . > Dotyczy tylko jednostek castle , proces odbywa > się w zamku ... Koncentracja zaś ma zwiększać > siłe kontrataku jednostek. Chyba Kontratak, a nie koncentracja. Poza tym, Trening wymaga wybudowani Training Grounds w Haven, posiadania bohatera z tej frakcji i MNÓSTWA surowców/pieniędzy na dokonanie ulepszenia. > Warlock -- bonusy do efektów magicznych ... > zwiększanie statystyk jednostek przez odpowiednie > ustawienie ich na mapie (wyczucie odpowiedniej > aury magicznej) Inwokacja - większe obrażenia od czarów oraz możliwość zadania obrażeń istotom niepodatnym na magię. Elemental Vision (Rozpoznanie żywiołu) - dzięki właściwemu treningowi i specjalnym budynkom w Dungeon, czarnoksiężnik może "wyczuć" jaki żywioł jest związany z danym stworzeniem i segmentem terenu na którym walczy dany stwór. Dzięki temu wrogi stwór dostanie dodatkowe obrażenia, a przyjazny będzie miał polepszone statystyki. To tyle w ramach sprostowań.
^val-gaav
13. RE: newsy o h5
2005-11-23 20:47:50
Sprostowanie słuszne .... ale mówiłem ,że piszę na szybko i właściwie z pamięci :P Co do heaven : Albo więc będzie to zbędna zdolność bo przesadzą z ceną za ten upgrade ... albo będzie za dobra ... Biorąc pod uwagę rozmiary map S L M XL i inną dostępnośc surowców zależnie od autora mapy ,nie ma szans by to zbalansować ... Podobnie jest z Necromancy ... zbyt wiele zależy od ilośći stworzeń na mapie oraz jej rozmiaru ...
~Avonu_de_Odihs
14. RE: newsy o h5
2005-11-23 21:31:05
Jeśli chodzi o zrównoważenie nekromanci i treningu, to zawsze można dodać współczynnik zależny od wielkości mapy. Np. w takim GalCiv badanie danej technologii na małej mapie zajmowało ok. 6 miesięcy, a na ogromnej ok. 24 miesięcy (+/- pieniądze przeznaczone na badania). Równie dobrze można ilośc wskrzeszanych istot/koszty upg. chłopów uzależnić od wielkości mapy. Gorzej jeśli chodzi o ilośc zasobów. A co do opisu zdolności, to podał je Fabrice, a nieraz już było tak, że co innego mówił, a co innego miał na myśli. Pod poniższym linkiem jest wywiad z twórcami Nivalu (tuż pod samym wywiadem jest krótki spis zdolności każdej frakcji): [url]http://forums.ubi.com/groupee/forums/a/tpc/f/1851065692/m/5591042773[/url]
^Nicolai
15. RE: newsy o h5
2005-11-23 21:55:03
Co do zagorzałej dyskusji na temat Nekromancji. Wg. Mnie jednostka jaką otrzymamy będzie zależeć od poziomu doświadczenia. Mniej, więcej (ale raczej więcej niz mniej) będzie to wyglądać tak: Poziom Podstawowy: Kościany Strzelec Poziom Zaawansowany: Zombie Poziom Mistrzowski: Duch/Widmo Najwyżej może dojść to: Smok - Smocza Kościeja. Tak to Wg. mnie będzie wyglądać, bo przeróbka przykładowo chłopa do wampira to lekka (a nawet ciężka) przesada!
^Nicolai
16. RE: newsy o h5
2005-11-24 19:39:37
W [url=http://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=3535][/url] pojawiły się nowe screeny z HoMM V. Wiem, że w might and magic.com pojawiło się to wcześniej, ale tu jest lepsza (czytaj większa) roździelczość.
^val-gaav
17. RE: newsy o h5
2005-12-01 18:40:05
http://www.celestialheavens.com/viewpage.php?id=440 Pod tym adresem znajdziecie nowe screeny ... oraz opis specjalnych zdolności wybranych jednostek z heroes V ... Informacje te są też dostępne na oficjalnej stronie ubi ... [EDIT] Wooow ... Powiem tyle tylko , że na tym screenie [url=http://www.celestialheavens.com/images/screenshots/homm5/abilities/HeroesV_PC_137_Dungeon_Battle_Vampire_Life_Drain_1280.jpg]link[/url] dark chempion naprawdę powalił mnie swoim wyglądem ... Szkoda tylko , że Blood sister nie wygląda dobrze ;/
^Puzon_351
18. RE: newsy o h5
2005-12-02 17:28:18
Masz racje val-gaav. Dark chempion prezentuje sie znakomicie na tym screenie. Już nie długo będzie można go zobaczyć "na żywo" w grze bo przecież luty-marzec już nie długo :)
SirLuq
19. RE: newsy o h5
2005-12-02 22:01:47
Hydra tez znacznie lepiej wyglada niz na pierwszych screenach :) juz nie wyglada jak dinozaur ;P ... choc troche ich jest w Dungeon
Tusiu
20. RE: newsy o h5
2005-12-04 11:32:43
Na stronie cdprojektu ([url=http://www.gram.pl/plan_wydawniczy.asp][/url]) wpisano HoMM V na marzec, wiec jeszcze mamy troche czekania :( Choc znajac realia wydawania gier to moze sie to zmienic (miejmy nadzieje, ze na wczesniejszy a nie pozniejszy termin).