Logo  
Historia TFJ
Tymczasowe Forum Jaskini Behemota działało od sierpnia 2005 roku do czerwca 2006 roku, jako zastępcze forum podczas problemów hostingowych Jaskini.

Wróć do Jaskini Behemota

 
Witaj na Tymczasowym Forum Jaskini Behemota!
Tymczasowe forum Jaskini » Heroes V - Marmurowa Wyrocznia » newsy o h5

Ostatnia wiadomość w wątku: 2006-05-26 20:49:22 napisana przez ~Avonu
Pokaż ostatnią wiadomość


Wyświetlam 843 wiadomości na 43 stronach [ <<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 >>> ]
^Puzon_351
1. RE: newsy o h5
2005-09-04 15:11:18
nie licz licza tylko licz cebera :) tez sobie ogladnelm i przypomnialem ze w poprzednich filmikach tak samo jest ta "krew" sie pojawia w kazdym momencie jak ktos kogos rabnie czyli nalezy to potraktowac jako blad ubi ?
^Huksi
2. RE: newsy o h5
2005-09-04 17:34:25
Wydaje mi się, że ta krew, będzie się pojawiać zawsze - czy atakujemy lisza czy gryfa. Wątpie by ubi wprowadzało do każdej jednostki inne efekty.
^Puzon_351
3. RE: newsy o h5
2005-09-04 17:38:29
Mi sie tam podoba :)
~boko
4. RE: newsy o h5
2005-09-04 18:03:10
tu jest watek o tym na oficjalnym forum [url]http://forums.ubi.com/groupee/forums/a/tpc/f/1851065692/m/2171065843/p/1[/url]
^Huksi
5. RE: newsy o h5
2005-09-04 21:41:37
Hey. Przegłądałem oficjalne forum HV i zobaczyłem, żetoczy się tam żarliwa dyskusja na temat zamku natury. Forumowicze cały czas obmyślają jednostki do tego zamku, fabułe, magie ....
^haku
6. RE: newsy o h5
2005-09-04 21:59:04
w takim razie mamy miasto heven, necropolis, inferno, natury oraz to w jaskini... a pamiętacie te pierwsze concept arty było tam misto na rzece coś jak zapora czy tama no i twórcy twierdzą, że w dodatku ma być kolejne
^Puzon_351
7. RE: newsy o h5
2005-09-04 22:13:16
zapomniales jeszcze o "academy" gdzies na forum ubi przeczytalem ze pierwsze informacje na temat stworow beda podane w przyszlym tygodniu (czyli tym co bedzie ) ale nie wiem czy temu kolesiowi mozna ufac co to powiedzial. A jezeli chodzi o ten zamek bedzie chyba Lochami albo cos Loch-podobne :)
^haku
8. RE: newsy o h5
2005-09-04 22:18:51
może wię academy to te miasto na rzece a wspomniałeś o podaniu stworów-ale do jakiego miasta :zmiesz4:
^Puzon_351
9. RE: newsy o h5
2005-09-05 13:47:12
Stwory z academy
~Baron.
10. RE: newsy o h5
2005-09-05 13:58:50
No slysze ze maja byc dodatkowe 4 miasta czyli razem 10.To by uratowalo gre choc bez rewelacji bo w III bylo 9...Trzeba po prostu wywierac presje na ich forum macierzystym...To bedzie wiecej imi wiecej tym lepiej...Tak samo z ulepszeniami wystarczy w kazdym miescie po 4 jednostki podstawowe i 4 ulepszone z tego 7 do wyboru z tym ze produkcja podstawowych byla BY WIEKSZA NIZ mozliwosci ulepszen to by pozwololo uzywac nieulepszonych do konca gry a nawet miec jednostki nieulepszone ale za to z dwu miast... No i jacys durnie domagaja sie na forum producenta krwi...Co za matoly ograniczone bez wyobrazni...Chcieli by z tego zrobic zwykla rabanine dla holoty...Dno...
^val-gaav
11. RE: newsy o h5
2005-09-05 14:12:46
~Baron. napisał/a: > razem 10.To by uratowalo gre choc bez rewelacji > bo w III bylo 9...Trzeba po prostu wywierac > presje na ich forum macierzystym...To bedzie > wiecej imi wiecej tym lepiej... Nie liczy się ilość tylko jakość ... W orginale h3 było 8 miast .... Po pewnym czasie okazało się , że przynajmniej 1 z tych miast jest za słabe by stanąć w równej walce przeciwko innym ..... Jeszcze inne miasto okazało się zbyt silne .... Mówię tu o Necropolis i Inferno ... :) Pozostało więc 6 miast (a i tu Fortress i Tower zdaniem wielu osób pozostawia wiel do życzenia) Mamy więc 4 miasta :( Zmierzam do tego , że jeżeli te sześć miast w h5 ma większą szansę być dobrymi dopracowanymi, z głebszą historią , z dobrze rozplanowanymi plusami i minusami ... Robiąc mniej miast Nival/ubi poświęci każdemu z nich więcej czasu ... IMO w grze liczy się grywalność (jakość) a nie ilość zamków ... Oczywiście dwa zamki to by było za mało ... ale 6 to jak dla mnie w sam raz ! PS Liczba miast została już dawno ustalona na 6 ... i teraz już się tego nie zmieni ... Podejrzewam ,że w pierwszym dodatku do gry zobaczymy 1 lub dwa nowe miasta ...
~Baron.
12. RE: newsy o h5
2005-09-05 14:24:19
Sam sobie zaprzeczasz mowiac ze 2 bylo by za malo a przeciez podobno liczy sie jakosc?to wystarczy moze 1 a super zaplanowany co?A mowiac powaznie PODSTAWA GRY SA ZAMKI I STWORY...IM WIECEJ ZAMKOW I STWOROW TYM LEPSZA PODSTAWA...Im mniej zamkow tym szybciej sie nudza.6 zamkow oznacza ze W KAZDEJ GRZE WYSTAPIA TE SAME ZAMKI bo w herosach 6 zamkow na plansze to minimum.A najciekawsze sa te plansze gdzie jest po kilkanascie...Powtarzajace sie zamki powoduja ze po kilkunastu grach znasz je na pamiec a po dwudziestu kilku gra zwyczajnie sie nudzi...Co do Necropolis ze jest slabe no a tak sie sklada,ze ja tym zamkiem wygrywam...Bo w tym rzecz aby znalezc rozwiaznie...Nalezy po prostu zdobyc drugi zamek i pomieszac jednostki i tyle... Co do dopracowania to sprawa JEST DZIECINNIE PROSTA .Wystarczy zbilansowac opunkty ataku i obrony a wiec gdy pikinierzy maja 10 +10=20 i przyrasta ich 14 czyli 280 to skoro szkielety maja 5+5=10 czyli powinno ich przyrastac 28 prawda?I winny byc 2 razy tansze...Dziecinnie proste prawda?Zaden problem ... Ale nie gadajmy tu tylko na forum producenta ja gdzies nie moge sie zalogowac...
^Huksi
13. RE: newsy o h5
2005-09-05 14:53:09
Ja zgadzam z val-gavem - 6 zamków to dobra ilość. Liczy się jakość, nie ilość. Równie dobrze mogli by zrobić 100 zamków z beznadziejnymi grafikami, prostacką fabułą i z nudnymi jednostkami. Wtedy to na pewno nieprędko byśmy się znudzili ... :smiech2: Po za tym przecież planują dodatek, więc pewnie będzie 6 w podstawie i 2 w dodatku(ach).
^Puzon_351
14. RE: newsy o h5
2005-09-05 14:59:20
No dobra ale nie rozumiecie ze przez rodzi sie kaska poniewaz na poczatku bedzie 6 miast a jak wydadza kikla dodatkow i bedzie jeszcze kilka to wtedy (jesli gra sie spodoba graczom) to beda kupywac dodataki ?? czyz nie tak a zatem idzie wiecej kaski :D
^Puzon_351
15. RE: newsy o h5
2005-09-05 15:03:48
A co do Nekropolii to nie zgadzam sie. Nekropolia to bardzo dobry zamek jesli ma sie w tysiacach koscieje najlepsza jednostke 6poziomu-wladcy mroku i do tego tamike(specjalnosc wladcy mroku) plus Alpy ktore tak naprawde sa besztane przez nie ktorych "pseudograczy" potrafia wiele narobic licze tez nie sa najgorsze sa np. lepsze od kaplanuow z Zamku takze nie widze powodow zeby uznac Nekropolie za najslabszy zamek lub jeden ze slabszych zeklbym nawet ze plasuje sie na gorze
^Huksi
16. RE: newsy o h5
2005-09-05 15:11:37
Puzon, przecież zawsze chodzi o kase. Najbardziej to widać na HIV (te karty w chipsach..), ale chyba nie ma takiej gry w której oprócz pasji (czasami nawet bez niej) w gre wchodzi kasa.
^Puzon_351
17. RE: newsy o h5
2005-09-05 15:16:02
No wlasnie o tym mowie a ludzie sie zala :) nie wiadomo dlczego 6 miast to dobra liczba jak na rozpoznanie sie z gra a potem bedzie ich wiecej :)
^val-gaav
18. RE: newsy o h5
2005-09-05 16:05:00
@Baron: Bynajmniej ja widzę różnicę pomiędzy sześcioma zamkami a dwoma .... Widze , że ty za to jej nie zauważasz ... Co do nekropoli określę się dokładniej Nekropolia była za silna {tak silna że jest zabroniona na mp} Inferno za słabe ... jasne już ? Co do twojego balansu z przeliczaniem hp to się nie zgadzam ... To nie jest taki proste kiedy dochodzą do tego specjalne zdolności zamków w stylu nekromancja czy diplomacy ... Poza tym każda jednostka ma też swoje zdolności specjalne ... Każdy zamek jest też inny ... Przykładowo stronghold stawia behemuty w 2 dniu gry jak ma sprzyjające warunki (a zawsze w pierwszym tygodniu) .. A smoków nie postawisz w pierwszym tygodniu bo z mage guild nie zdążysz ...
~siny
19. RE: newsy o h5
2005-09-05 16:17:56
popieram przedmowce: w h3 byly defakto 4 zamki, pozostale byly niedopracowane -necro za silne (necromancy) -conflux za silne (fenixy) -tower za drogi (nie tylko tytani) -inferno za slaby (slabe podstawowe jednostki, slaby 7 lvl) -fortress za slaby (oprocz tazara i dragon fly hives nic nie ma do zaoferowania) i jak bylo z h3, pomimo malej liczby grywalnych zamkow przez bite 5 lat gra cieszy sie niemala popularnoscia, tak wiec jesli w h5 bedzie 6 naprawde dobrze zbanalsowanych zamkow + jakies neutralne jednostki to bedzie lepiej niz dobrze, a poza tym trudno sie dziwic ze autorzy chca zarabiac pieniadze na kolejnych dodatkach, a najprostszym sposobem jest doklejenie paru miast/bohaterow/kampanii
~siny
20. RE: newsy o h5
2005-09-05 16:21:10
i panowie nie mylmy slowa balans i bilans, bo w binalsie liczby musza sie rownac a w balansie zupelnie o co innego chodzi