![]() |
|
Ostatnia wiadomość w wątku: 2006-05-26 20:49:22 napisana przez ~Avonu Pokaż ostatnią wiadomość |
|
|||
^Sefirot |
Cóż tu powiedzieć... Wyciekłe zdjęcie Dungeon prezentowało się lepiej, a smok niezły, tylko trochę chaotycznie wyszedł ten screen.
|
||
SirLuq |
co to za fryzura tego TYTANA blondynek eminem? :szok3:
|
||
szon26 |
Wg mnie miasto dungeon - rewelacja !!!!!!!
|
||
^val-gaav |
Hmmm na tej stronce jest więcej screenów ...
Ale tu już nic nowego :
http://www.crpg.ru/newspics/5728_10.jpg
http://www.crpg.ru/newspics/5729_11.jpg
http://www.crpg.ru/newspics/5726_08.jpg
http://www.crpg.ru/newspics/5725_07.jpg
http://www.crpg.ru/newspics/5724_06.jpg
http://www.crpg.ru/newspics/5722_04.jpg
http://www.crpg.ru/newspics/5721_03.jpg
http://www.crpg.ru/newspics/5720_02.jpg
http://www.crpg.ru/newspics/5719_01.jpg
Na stronce jest też artykuł po rosyjsku :
[url]http://www.crpg.ru/sections.php?op=viewarticle&artid=1995[/url]
|
||
~Avonu_de_Odihs |
^val-gaav napisał/a:
> Na stronce jest też artykuł po rosyjsku :
Trochę informacji z tego artykułu (dzieki forum Ubisoftu):
- Wracają karawany;
- System magii - Destructive Magic (Magia Zniszczenia), Dark Magic (Magia Ciemności), Light Magic (Magia Światła), Summoning Magic (Magia Przyzywania), Nature Magic (Magia Natury) - pięć poziomów każda;
- Oblężenia nie będą się za bardzo różnić od tych w poprzednich hirołsach (pomijając pewnie niewypał z H4 - przyp. AdO) - katapulty nadal niszczą mury, wieże strzeleckie dalej atakują jednostki, a "latacze" nadal mogą łatwo przelatywać przez mury (nie jak w H4 - przyp. AdO). Jedną z "fos" (pewnie w Sylvan) będą oplątujące korzenie;
- Przerywniki filmowe będą takie jak w Warcraft III;
- Podczas kampanii będzie nocna misja;
|
||
^vinius |
czy mi się wydaje, czy ktoś zjadł mojego posta?
[b]
Tak ... ja go zjadłem :) dlaczego patrz stronę wcześniej
-Val [/b]
[b]Dużo[/b] informacji na stronie Acid Dragona (na forum!):
acidcave.com
|
||
~olo_1234 |
Powrót karawan to dobra wiadomość :) . To zdynamizuje rogrywkę i odciagnie gracza od nudnych i żmudnych czynnosci transportowania wojska.
Screeny prezentują coraz wyższy poziom , widać że twórcy wkładają sporo wysiłku w tą grę , dopracowują szczegóły. W połączeniu z ciekawą fabułą , dobrym AI oraz ciekawymi (trudnymi do przejścia) mapkami może wyjść z tego "mieszanka wybuchowa" :) . Zapowiada się interesująco.
Ehh , gdyby tak jeszcze przemycić kilka innych rozwiazań z 4. Możliwość stosowania szyków w czasie bitwy , osłaniania własnych jednostek przed ostrzałem , dwustopniowa mgła wojny .... Dla mnie byłby to wtedy prawdziwy hit.
|
||
^Puzon_351 |
Cóż można powiedzieć... Czy mi sie wydaje czy Black Dragon jest mniejszy od Tytana?!?! Być może to jest widok z góry i dlatego... Ogólnie tak jak już wcześniej mówiłem, czym bliżej do premiery tym bardziej mi cieknie ślinka na tą gre :P
|
||
^val-gaav |
Kurcze tyle tych newsów się dziś posypało , że się nie wyrabiam :(
HoMM5 wersja na komputery Mac już przygotowywna :
[url]http://news.freeverse.com/archives/001110.php[/url]
Hmmm a co z pingwinami ? :wink:
|
||
~Avonu_de_Odihs |
Nie chce mi się jeszcze raz pisać tego samego, więc zapraszam do [url=http://www.forum.acidcave.com/topic.php?TID=15&strona=8]Kwasowej Groty[/url] - m.in. zdjęcie wnętrza Sylvan (i trochę innych informacj).
|
||
^Rafos |
To z Kwasowej Groty:
"Najwazniejszą z najnowszych zmian jest ostateczne ustalenie wielkości pola walki w trybie taktycznym. Wcześniej planowano wprowazenie obszaru zależnego od wielkości armii biorącej udział w starciu, ostatecznie zdecydowano się jednak na szachownicę o wymiarach 8 na 10, niezaleznie od liczby jednostek i rodzaju bitwy (np. zdobywanie miast również będzie rozgrywane na mapie o standardowej wielkości). Dzięki temu modele jednostek będą na tyle duże, by gracze mogli im się dokładnie przyjrzeć, a walki prowadzone armiami różnej wielkości będą jednocześnie ciekawe."
Zastanawiam sie czy Herosi beda jeszcze strategiczna gra czy zamienia sie w przygodowke ktora ma dostarczac tzn funa.
|
||
^Puzon_351 |
Uhhh ale newsow tak na raz :) jak dla mnie to moze byc i codziennie :P
>ostatecznie zdecydowano się jednak na szachownicę o wymiarach 8 na 10,
>niezaleznie od liczby jednostek i rodzaju bitwy
Tylko to mnie martwi :( 8 na 10 to chyba nie jest za duze prawda ?
|
||
Tajemniczy_Pedro |
Fakt, za wiele do manewru tu nie ma. Niestety, na razie zgadzam się z oponią Acida, zwłaszcza po obejrzeniu filmików i zapowiedzi. More fun, less play...
|
||
~val-gaav_ijb |
Nowe screeny
Uwaga na wnetrze sylvan !
[url=http://www.ag.ru/screenshots/heroes_of_might_and_magic_5/153600]link[/url]
[url=http://www.ag.ru/screenshots/heroes_of_might_and_magic_5/153599]link[/url]
[url=http://www.ag.ru/screenshots/heroes_of_might_and_magic_5/153601]link[/url]
|
||
Tajemniczy_Pedro |
Ładne, nie powiem te Скриншот-y. Przyjrzałęm się kuniowi na ostatnim. Wygląda mi na pociągowego perszerona niż na bojowego rumaka, ale kto by się takim szczegółem przejął. Gorzej, że widać, jakie wymagania co do grafiki będą. Ehhh
|
||
^vinius |
http://www.forum.acidcave.com/topic.php?TID=15&strona=8
linki Alamara do screenów. Polecam.
@Vaal - nic dziwnego, dałem głupią eklamę. Wybacz.
|
||
~Avonu_de_Odihs |
Vinius, zobacz ostatni post na poprzedniej stronie.
|
||
SirLuq |
nie ten tytan wyglada jak
cytat: "moonman napisał: tytan wyglada jak denis rodman - a plaszcz buddyjskiego maga wyglada jak bobrzy ogon"
|
||
~Avonu_de_Odihs |
[url=http://www.gram.pl/sklep_karta.asp?p=327]Zawartośc edycji kolekcjonerskiej CD Projektu[/url]
|
||
~Avonu_de_Odihs |
Jeszcze jedna informacja ze strony CDP:
Premiera gry zapowiedziana jest na 30 marca 2006 r.
|