![]() |
|
Ostatnia wiadomość w wątku: 2006-05-26 20:49:22 napisana przez ~Avonu Pokaż ostatnią wiadomość |
|
|||
^Nicolai |
Nic ciekawego się teraz nie dzieje w związku z Hirkami (popremierowy spokój), my czekamy na polską premierę i mamy nadzieję, że spolszczenie się uda (jak nie to tylko fańska inicjatywa). Ogólnie nudy, ale poszukując nowinek znalazłem anglojęzyczną recenzję HoMM V: [url]http://www.hookedgamers.com/forwarder.html?http://www.hookedgamers.com/reviews/2006/5/heroes_of_might_and_magic_v/[/url]
uważam, że warto ją przeczytać, a poza tym są
tam nowe screeny.
|
||
Tarnum_IJB |
Skriny IMO nieciekawe. Tylko i wyłącznie z kampanii inferno.
|
||
Tajemniczy_Pedro |
Oprócz wstrząsającego njusa - CDP potwierdza date polskiej premiery... A pirackie tłocznie pracują... Ehhh
|
||
SirLuq |
co zmieni Patch 1.1 :
lista zmian:
Features added:
- Auto-patcher
- EASY mode
Bugfixes:
- MP does not start if the player states differ
- "Ubi.com error" messade does not appear after a win in a rating game
- Random cities use name and description from map
- Profile screen fixes (experience, alignment)
- Haven: stables message is back, other messages fixed
- Profile screen: random race games now shown correctly
- Camera glitches in 'Rebellion' campaign map cutscene removed
- Item selection in lobby screen fixed
- Ghost mode 'guard' command fixed
- Ghost mode after disconnection turn transfer fixed
- Profile info for other players now accessible
- Map info for MP games is localized
- The spells added by the library are given to the hero imediately
- MP game preferences panel fixed
- Autosave option in the create game menu now enabled
- "Resisted" combat text fixed
- Training games results are not reported to Ubi.com now
- Hero perk rolls fixed
- Elemental creatures not affecting by Wasp Swarm spell now
- Druid Elder's Mana Feed ability fixed
- Temptress hero specialization fixed
- Some parts of Combat AI fixed
- 'The Promise' campaign map 3-th cutscene sound fixed
- ATBBar refresh fixed
- Separate stacks displayed in Combat Results
- Heroes planned paths searching at turn start/after whirlpool fixed
- Invalid level ups (double skill increases) blocked
- Representation of heroes on boats in ghost mode now is correct
- After all players disconnected from Ghost mode game ending correctly
- Combat pathfinder does not ignore the moat
- Artifact Merchant submenu can not be called by hotkey without the building
- Reconnected players can see themselves on Ubi.com now
- Dark Raider retaliation strike fixed
- Creature under Berserk spell effect allways attack now
- Refined Mana perk fixed
- Hut of Magi still shows areas after pressing Esc key
- Castle gates are closed immediately
- Zero-count monsters on low difficulty levels fixed
- Water shaders fixed
- Startup videos playback fixed
- Grail map called from underground fixed
- Ghost mode phase message fixed
- Sound glitches fixed
- MP game name length is restricted
- Interface sounds are not 3d fixed
- Fixed prerequisites for Urgash's Call, it was impossible to take it.
- Campaign map 'The Conquest' Main Sylvan hero Gilraen weakened, his script fixed
- Maeve added as haven random hero
- double hero portraits prevented
- 'The Attack' campaign map is followed by 'The Invasion' map (and not 'The Regicide')
- 'The Defence' campaign map scripts fixed
- [b]Shadow Witches have a new model[/b]
- 'The Cultists' campaign map garrison fixed
- Credits fixed
- 'The March' campaign map keymaster blocked for AI
- Demon character fixed
- Zehir's flag color changed
- Several MP maps added for Custom Game
- Map tags fixed for MP maps
- AI-geometry for Pyramid and shipwrecks fixed
- Dungeon town: Grim Enclosure and lightmaps fixed
- Random heroes on MP maps fixed
- Hero Jhora gets Magic Missile spell due to her specialization description
- Inferno and Necropolis lightmaps recalculated
- Maeve hero Tactics removed
- '954 YSD: Hot Pursuit': some map objects fixed
- 'Dragon Pass': object fixed, rebalanced
- fixed instant travel holes
- Duel presets rebalanced
- 'The Betrayal' campaign map message for garrison approach added
- 'The Expansion'campaigm map multiple fixes added (hero skills, messages, added guards)
- 'Raelag`s Offer' campaign map script fixed
- Various balance fixes
- 'Raelag`s Offer'campaign map: texture near Inferno Military Post fixed
|
||
~Tristan- |
- Shadow Witches have a new model
Już się boję!
|
||
~Avonu |
~Tristan- napisał/a:
> - Shadow Witches have a new model
>
> Już się boję!
Nie przesadzaj - narzekano, że jednostki w Dungeon są zbyt podobne, więc dobrze, że coś z tym (w końcu) zrobią.
A poza tym, będziesz miał wersję 1.0, więc w razie czegoś stary model wiedźm będziesz mógł (jakoś) zachować.
Nikt nie zauważył tego punktu?
[b]- Several MP maps added for Custom Game[/b]
|
||
^haku |
hmm duzo tych bledow ... widac gra wyszla wciaz za wczesnie ... az sie boje ile jeszcze bedzie musialo wyjsc patchow :pff6:
hmm zna ktos liste wszystkich neutralnych jednostek ... w zapowiedziach mowiono o dziesiatkch a jak narazie widzialem z 7
|
||
SirLuq |
i pewnie tylko tyle narazie bedzie
PS. zrezygnowano przeciez z Crystal Dragon i Nag
---------------------------------------------
A w dodatku (1-wszym ktory ma wyjsc) beda Orkowie
|
||
~Tristan- |
> Nikt nie zauważył tego punktu?
> [b]- Several MP maps added for Custom Game[/b]
To akurat jest było już znane wczesniej, przy odrobinie konfiguracji w katalogu data mozna te plansze już teraz udostepnic(one sa już w grze w wersji 1.0)
|
||
~diffus |
a co z edytorem map? będzie wydany w jakims dodatku czy w któryms z patchów?
|
||
^Nicolai |
Shadow Witche będą miały nowy model, to dobrze. Ciekawe jak będą one wyglądały, i czy ich upg. też będzie miał nowy model. Cieszę się, że zmienią ich modele i będzie koniec problemów z bliźniaczkami.
SirLuq napisał/a:
> A w dodatku (1-wszym ktory ma wyjsc) beda Orkowie
SirLug, czy ta informacja jest potwierdzona? Jeśli tak to można zacząć dyskusję o dodatku. Już zacieram rączki i myślę co by tu dodać :smiech1: .
|
||
SirLuq |
niestety nie..........ale tak mi sie wydaje ;P
|
||
~ProsteRuchy |
Mi równiez wydaje się że w dodatku nową frakcją będa orkowie gdyż sama historia świata o nich wspomina, w tym zamku moga być jednostki stworzone przez magów z akademii(bo w historii była mowa oprócz orków że stworzyli jeszcze harpie więc i one moga należeć do tego zamku).
|
||
~diffus |
a co z edytorem map? ja bez edytora map poprostu nie gram ;/ gram tylko na swoich mapach a nie na kampanii czy skirmishu ;f
|
||
~Fanisko |
Na might and magic macie napisane oceny różnych serwisów zagranicznych. Średnia waha się ok. 85% N1 Nival
|
||
^Nayan |
Gdzieś pisano o zamku Krasnoludów jako pierwszym czy mi sie już plącze? :zmiesz4:
Póki te wiedźmy nie będą wyglądały jak modliszki albo nie założą im nowych garnków na głowę - trzeba się cieszyć. Ale może jednak meduzy...? :rad2:
|
||
^Nicolai |
Na [url]http://homm5.gram.pl/[/url] jest nieficjalny news o nowym demie w polskiej wersji językowej, ma on zawierać teksty z ostatecznej wersji tłumaczeń. Wersja v2 (bo tak ma się to demo nazywać) ma wyjść w tym tygodniu.
Co do nowej frakcji ja uważam, że mogą to być Krasnoludy, jest o nich kilka wzmianek m.in. Mithrylowe Krasnoludzkie Artefakty oraz przy jednym z bohaterów Akademii jest wzmianka o krasnoludach.
|
||
~Tristan- |
Moin zdaniem ze źródłe jakie posiadam dwa nowe zamki w dodatku to będzie:
-zamek krasnoludów
-zamek w którym bedą nagi)może fortress)
|
||
^Nayan |
Nie twierdzę, że to mnie akurat pociesza (cały zamek krasnoludów!) ale przynajmniej nie są sprzymierzone z elfami czy "na siłę" wrzucone do magów (kolejno 3,4)... Chyba, dziwne, mnajbardziej tęsknię za bagnami :smiech3: W końcu tam też mogłyby wylądować meduzy...
Mam pytanie - choć to pewnie wiadomo, ale nigdzie nie znalazłem pewności - "zwykłe mapy" w HoMM5 nie mają możlwiości grania dowolnym zamkiem? Jest po jednej na rasę? :pff4:
|
||
~diffus |
ponawiam pytanie odnośnie edytora map,: kiedy będzie on dostępny? w jakimś dodatku czy patchu? i czy napewno jest pewne ze kiedykolwiek sie on ukaże?
|