Logo  
Historia TFJ
Tymczasowe Forum Jaskini Behemota działało od sierpnia 2005 roku do czerwca 2006 roku, jako zastępcze forum podczas problemów hostingowych Jaskini.

Wróć do Jaskini Behemota

 
Witaj na Tymczasowym Forum Jaskini Behemota!
Tymczasowe forum Jaskini » Heroes V - Marmurowa Wyrocznia » newsy o h5

Ostatnia wiadomość w wątku: 2006-05-26 20:49:22 napisana przez ~Avonu
Pokaż ostatnią wiadomość


Wyświetlam 843 wiadomości na 43 stronach [ <<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 >>> ]
^Nicolai
1. RE: newsy o h5
2006-05-22 15:45:50
Nic ciekawego się teraz nie dzieje w związku z Hirkami (popremierowy spokój), my czekamy na polską premierę i mamy nadzieję, że spolszczenie się uda (jak nie to tylko fańska inicjatywa). Ogólnie nudy, ale poszukując nowinek znalazłem anglojęzyczną recenzję HoMM V: [url]http://www.hookedgamers.com/forwarder.html?http://www.hookedgamers.com/reviews/2006/5/heroes_of_might_and_magic_v/[/url] uważam, że warto ją przeczytać, a poza tym są tam nowe screeny.
Tarnum_IJB
2. RE: newsy o h5
2006-05-22 16:34:47
Skriny IMO nieciekawe. Tylko i wyłącznie z kampanii inferno.
Tajemniczy_Pedro
3. RE: newsy o h5
2006-05-22 22:30:39
Oprócz wstrząsającego njusa - CDP potwierdza date polskiej premiery... A pirackie tłocznie pracują... Ehhh
SirLuq
4. RE: newsy o h5
2006-05-23 14:48:03
co zmieni Patch 1.1 : lista zmian: Features added: - Auto-patcher - EASY mode Bugfixes: - MP does not start if the player states differ - "Ubi.com error" messade does not appear after a win in a rating game - Random cities use name and description from map - Profile screen fixes (experience, alignment) - Haven: stables message is back, other messages fixed - Profile screen: random race games now shown correctly - Camera glitches in 'Rebellion' campaign map cutscene removed - Item selection in lobby screen fixed - Ghost mode 'guard' command fixed - Ghost mode after disconnection turn transfer fixed - Profile info for other players now accessible - Map info for MP games is localized - The spells added by the library are given to the hero imediately - MP game preferences panel fixed - Autosave option in the create game menu now enabled - "Resisted" combat text fixed - Training games results are not reported to Ubi.com now - Hero perk rolls fixed - Elemental creatures not affecting by Wasp Swarm spell now - Druid Elder's Mana Feed ability fixed - Temptress hero specialization fixed - Some parts of Combat AI fixed - 'The Promise' campaign map 3-th cutscene sound fixed - ATBBar refresh fixed - Separate stacks displayed in Combat Results - Heroes planned paths searching at turn start/after whirlpool fixed - Invalid level ups (double skill increases) blocked - Representation of heroes on boats in ghost mode now is correct - After all players disconnected from Ghost mode game ending correctly - Combat pathfinder does not ignore the moat - Artifact Merchant submenu can not be called by hotkey without the building - Reconnected players can see themselves on Ubi.com now - Dark Raider retaliation strike fixed - Creature under Berserk spell effect allways attack now - Refined Mana perk fixed - Hut of Magi still shows areas after pressing Esc key - Castle gates are closed immediately - Zero-count monsters on low difficulty levels fixed - Water shaders fixed - Startup videos playback fixed - Grail map called from underground fixed - Ghost mode phase message fixed - Sound glitches fixed - MP game name length is restricted - Interface sounds are not 3d fixed - Fixed prerequisites for Urgash's Call, it was impossible to take it. - Campaign map 'The Conquest' Main Sylvan hero Gilraen weakened, his script fixed - Maeve added as haven random hero - double hero portraits prevented - 'The Attack' campaign map is followed by 'The Invasion' map (and not 'The Regicide') - 'The Defence' campaign map scripts fixed - [b]Shadow Witches have a new model[/b] - 'The Cultists' campaign map garrison fixed - Credits fixed - 'The March' campaign map keymaster blocked for AI - Demon character fixed - Zehir's flag color changed - Several MP maps added for Custom Game - Map tags fixed for MP maps - AI-geometry for Pyramid and shipwrecks fixed - Dungeon town: Grim Enclosure and lightmaps fixed - Random heroes on MP maps fixed - Hero Jhora gets Magic Missile spell due to her specialization description - Inferno and Necropolis lightmaps recalculated - Maeve hero Tactics removed - '954 YSD: Hot Pursuit': some map objects fixed - 'Dragon Pass': object fixed, rebalanced - fixed instant travel holes - Duel presets rebalanced - 'The Betrayal' campaign map message for garrison approach added - 'The Expansion'campaigm map multiple fixes added (hero skills, messages, added guards) - 'Raelag`s Offer' campaign map script fixed - Various balance fixes - 'Raelag`s Offer'campaign map: texture near Inferno Military Post fixed
~Tristan-
5. RE: newsy o h5
2006-05-23 15:25:31
- Shadow Witches have a new model Już się boję!
~Avonu
6. RE: newsy o h5
2006-05-23 15:50:52
~Tristan- napisał/a: > - Shadow Witches have a new model > > Już się boję! Nie przesadzaj - narzekano, że jednostki w Dungeon są zbyt podobne, więc dobrze, że coś z tym (w końcu) zrobią. A poza tym, będziesz miał wersję 1.0, więc w razie czegoś stary model wiedźm będziesz mógł (jakoś) zachować. Nikt nie zauważył tego punktu? [b]- Several MP maps added for Custom Game[/b]
^haku
7. RE: newsy o h5
2006-05-23 17:25:09
hmm duzo tych bledow ... widac gra wyszla wciaz za wczesnie ... az sie boje ile jeszcze bedzie musialo wyjsc patchow :pff6: hmm zna ktos liste wszystkich neutralnych jednostek ... w zapowiedziach mowiono o dziesiatkch a jak narazie widzialem z 7
SirLuq
8. RE: newsy o h5
2006-05-23 17:32:15
i pewnie tylko tyle narazie bedzie PS. zrezygnowano przeciez z Crystal Dragon i Nag --------------------------------------------- A w dodatku (1-wszym ktory ma wyjsc) beda Orkowie
~Tristan-
9. RE: newsy o h5
2006-05-23 17:47:29
> Nikt nie zauważył tego punktu? > [b]- Several MP maps added for Custom Game[/b] To akurat jest było już znane wczesniej, przy odrobinie konfiguracji w katalogu data mozna te plansze już teraz udostepnic(one sa już w grze w wersji 1.0)
~diffus
10. RE: newsy o h5
2006-05-23 18:25:35
a co z edytorem map? będzie wydany w jakims dodatku czy w któryms z patchów?
^Nicolai
11. RE: newsy o h5
2006-05-23 22:43:00
Shadow Witche będą miały nowy model, to dobrze. Ciekawe jak będą one wyglądały, i czy ich upg. też będzie miał nowy model. Cieszę się, że zmienią ich modele i będzie koniec problemów z bliźniaczkami. SirLuq napisał/a: > A w dodatku (1-wszym ktory ma wyjsc) beda Orkowie SirLug, czy ta informacja jest potwierdzona? Jeśli tak to można zacząć dyskusję o dodatku. Już zacieram rączki i myślę co by tu dodać :smiech1: .
SirLuq
12. RE: newsy o h5
2006-05-23 22:48:34
niestety nie..........ale tak mi sie wydaje ;P
~ProsteRuchy
13. RE: newsy o h5
2006-05-23 23:17:54
Mi równiez wydaje się że w dodatku nową frakcją będa orkowie gdyż sama historia świata o nich wspomina, w tym zamku moga być jednostki stworzone przez magów z akademii(bo w historii była mowa oprócz orków że stworzyli jeszcze harpie więc i one moga należeć do tego zamku).
~diffus
14. RE: newsy o h5
2006-05-24 14:48:48
a co z edytorem map? ja bez edytora map poprostu nie gram ;/ gram tylko na swoich mapach a nie na kampanii czy skirmishu ;f
~Fanisko
15. RE: newsy o h5
2006-05-24 16:01:55
Na might and magic macie napisane oceny różnych serwisów zagranicznych. Średnia waha się ok. 85% N1 Nival
^Nayan
16. RE: newsy o h5
2006-05-24 16:35:20
Gdzieś pisano o zamku Krasnoludów jako pierwszym czy mi sie już plącze? :zmiesz4: Póki te wiedźmy nie będą wyglądały jak modliszki albo nie założą im nowych garnków na głowę - trzeba się cieszyć. Ale może jednak meduzy...? :rad2:
^Nicolai
17. RE: newsy o h5
2006-05-24 16:36:31
Na [url]http://homm5.gram.pl/[/url] jest nieficjalny news o nowym demie w polskiej wersji językowej, ma on zawierać teksty z ostatecznej wersji tłumaczeń. Wersja v2 (bo tak ma się to demo nazywać) ma wyjść w tym tygodniu. Co do nowej frakcji ja uważam, że mogą to być Krasnoludy, jest o nich kilka wzmianek m.in. Mithrylowe Krasnoludzkie Artefakty oraz przy jednym z bohaterów Akademii jest wzmianka o krasnoludach.
~Tristan-
18. RE: newsy o h5
2006-05-24 16:44:27
Moin zdaniem ze źródłe jakie posiadam dwa nowe zamki w dodatku to będzie: -zamek krasnoludów -zamek w którym bedą nagi)może fortress)
^Nayan
19. RE: newsy o h5
2006-05-24 16:45:03
Nie twierdzę, że to mnie akurat pociesza (cały zamek krasnoludów!) ale przynajmniej nie są sprzymierzone z elfami czy "na siłę" wrzucone do magów (kolejno 3,4)... Chyba, dziwne, mnajbardziej tęsknię za bagnami :smiech3: W końcu tam też mogłyby wylądować meduzy... Mam pytanie - choć to pewnie wiadomo, ale nigdzie nie znalazłem pewności - "zwykłe mapy" w HoMM5 nie mają możlwiości grania dowolnym zamkiem? Jest po jednej na rasę? :pff4:
~diffus
20. RE: newsy o h5
2006-05-24 20:13:39
ponawiam pytanie odnośnie edytora map,: kiedy będzie on dostępny? w jakimś dodatku czy patchu? i czy napewno jest pewne ze kiedykolwiek sie on ukaże?