Logo  
Historia TFJ
Tymczasowe Forum Jaskini Behemota działało od sierpnia 2005 roku do czerwca 2006 roku, jako zastępcze forum podczas problemów hostingowych Jaskini.

Wróć do Jaskini Behemota

 
Witaj na Tymczasowym Forum Jaskini Behemota!
Tymczasowe forum Jaskini » Heroes V - Marmurowa Wyrocznia » newsy o h5

Ostatnia wiadomość w wątku: 2006-05-26 20:49:22 napisana przez ~Avonu
Pokaż ostatnią wiadomość


Wyświetlam 843 wiadomości na 43 stronach [ <<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 >>> ]
~Jointer
1. RE: newsy o h5
2006-01-27 16:20:00
cześc wszystkim, skończyłem grać w betę i powiem tyle, że w pokoju trening wywala po kilku minutach do windowsa albo ktoś ma disconecta więc nie da się grać, (tak jest przynajmniej u mnie). Natomiast duel nie ma żadnych problemów jednak ubisoft tak dobrał wojska że inferno nie da się pokonać(grałem demonami z innymi miastami i miałem 0 porażek, natomiast przeciw demonom wogóle nie mogę wygrać np.dungeon). To już zaczyna się robić nudne. Natomiast pole bitwy jest za małe jednak mogę wam powiedzieć że jest trochę taktyki i myślenia.
^yakin
2. RE: newsy o h5
2006-01-27 16:27:38
ja rowniez podziele sie wrazeniami:D jak na razie gralem tylko w "pokoju" duel, na treningowy nie moglem wbic. walka jest malo dynamiczna, ale oglnie fajnie sie gra. zamek ludzi wydaje sie jakis taki slbay.. demony sa boskie, no a dungeon po prostu rzadzi(jednostki maja niesamowity wygar) ten ich jezdziec ma fajna zdolnosc -> jezeli jakas jednostka atakuje i on jest w poblizu, dolacza sie do ataku(przydatne) Academia dostala troche smieszne wojsko (15 tytanow, ~300golemow i 400 gremlinow) ale i tak sie da wygrac. na poczatku trudo sie zorientowac o co chodzi. wszystko jakos tak szybko sie zmienia:P (ta "kolejka" na dole jest zakrecona) ps. Implozja ma boska animacje :D pozniej postaram sie porobic jakies screeny albo ponagrywac filmiki ;)
~kamblu
3. RE: newsy o h5
2006-01-27 17:20:17
Ja akademia wygralem z lochami :D:D:D DObry jestem nie a tak woogle to akademia ma kiepskie czary :( A na mapie pogrlame moze z 2 tury i mnie wywalalo :(
~Jointer
4. RE: newsy o h5
2006-01-27 17:26:50
A propo pokoju trening udało się komuś zagrać więcej niż trzy tury bo mi nie.
^val-gaav
5. RE: newsy o h5
2006-01-27 17:36:36
Proszę pisać o becie w odpowiednim topiq (w kŧórym nawet słowo BETA wystepuje :) ) Topic o newsach jest wyraźnie przerośniety a to nie miał byc temat zbiorowy o wszystkim.
^Koshi
6. RE: newsy o h5
2006-01-28 13:28:41
Słuchajcie Ubisoft przęłożył premierę HoMM 5 :smiech1: http://gry.wp.pl/filtr;0,0;x;nowinki,10,25570;core.html
X-OE
7. RE: newsy o h5
2006-01-28 14:15:30
WP zaczerpnela to info z artykulu, ktory pojawil sie na Gamespot. Krotki apdejcik "the Ubisoft representative has since contacted GameSpot, emphasizing that the game's delay was not known about before the launch of the beta testing period" budzi spore nadzieje, jednakze nadal brak oficjalnego potwierdzenia tej informacji przez Ubi pod postacia Pikachu, pozostaje zatem czekac.
^MiB
8. RE: newsy o h5
2006-01-29 16:29:52
Puzon napisał/a: Jak sie powtórze to sorry :P ale tutaj można zobaczyć coś nowego.... chyba to ktoś dawał ale nie pamiętam kto i gdzie :) [url]http://www.the-genies-lamp.com/h5_heroes.htm[/url] [url]http://www.the-genies-lamp.com/h5_skills.htm[/url] Każdy to już pewnie widział i zna ale nie mogłem sie oprzeć, aby to dać :) [b]PONOĆ[/b] można grać na większym polu bitwy, trzeba coś poszperać (val-gaav już pewnie do tego doszedł [jeśli to prawda]:P) Ale jakby co to zaglądnijcie tutaj: [url]http://forums.ubi.com/groupee/forums/a/tpc/f/1851065692/m/5161040504[/url] Ps. Sorry, że nie edytuje poprzedniego posta ale chciałem, aby było czytelniej ;) ----------------- To jest treść ostatnich 2 postów użytkownika Puzon_351 - pewnie mało kto mi uwierzy, ale przypadkiem, podczas scalania postów wywaliłem oba, zamiast jedynie jednego - proszę więc użytkownika Puzon_351 o ponowne napisanie swojego postu (tym razem jednego ;) ), aby mógł wykasować ten mój ;) Jednocześnie chciałem tegoż użytkownika przeprosić za kłopot. Zdravim MiB [EDIT] >Czy napewno chcesz bezpowrotnie usunąć >wskazaną wiadomość ? Usunięcie tej >wiadomości spowoduje usunięcie wszystkich >odpowiedzi na tę wiadomość. Tak to jest, jak się nie czyta informacji - znów o mało co a wywaliłbym kilka(naście) kolejnych postów ]:P Zdravim MiB
^val-gaav
9. RE: newsy o h5
2006-01-29 16:46:29
@MIB Ja wierzę, często zamiast odpowiedz wciskam edit :( i potem muszę szperać w cache Opery. @Puzon: Linki nie działają :P Wszystkie fanowskie strony zamknęły działy h5, aż do decyzji o przełożeniu premiery tej gry. Odpowiedni news w jaskini napisany przez MiBa: [url=http://mib.site.9o.pl/jb_h5/index.php]klik[/url]
^Puzon_351
10. RE: newsy o h5
2006-01-29 17:29:46
Jak sie powtórze to sorry ale tutaj można zobaczyć coś nowego.... chyba to ktoś dawał ale nie pamiętam kto i gdzie [url]http://www.the-genies-lamp.com/h5_heroes.htm[/url] [url]http://www.the-genies-lamp.com/h5_skills.htm[/url] Każdy to już pewnie widział i zna ale nie mogłem sie oprzeć, aby to dać [b]PONOĆ[/b] można grać na większym polu bitwy, trzeba coś poszperać (val-gaav już pewnie do tego doszedł [jeśli to prawda]) Ale jakby co to zaglądnijcie: [url=http://forums.ubi.com/groupee/forums/a/tpc/f/1851065692/m/5161040504]tutaj[/url] Ps. Sorry, że nie edytuje poprzedniego posta ale chciałem, aby było czytelniej [Edit] @MiB Nie ma za co przepraszać :P @val-gaav no jeden link działa :P Ten trzeci gdzie teraz jest nawet screenshot z dużym polem bitwy Prawde mówiąc czytałem newsa MiB`a w jaskini ale tamtego mojego posta dałem jeszcze wcześniej i zapomniałem całkiem :) Przypominam tutaj jest[url=http://forums.ubi.com/groupee/forums/a/tpc/f/1851065692/m/5161040504] screenshot[/url] z [b]dużym polem walki[/b] No fakt. Teraz to pole już jakoś zaczyna wyglądać choć ja zmieniłbym jeszcze ten kretyński pomysł z dużo-kwadratowymi jednostkami:P
Tajemniczy_Pedro
11. RE: newsy o h5
2006-01-29 17:33:58
Pole ma 14 na 12. No to już zaczyna miec sens... Ciekawie tez prezentują się utrudnienia w widoku w postaci tych drzew. Ciekaw jestem, czy maja wpływ na skutecznośc ostrzały (drzewa rzecz jasna, a nie widok) ;)
^Nicolai
12. RE: newsy o h5
2006-01-29 19:01:23
Wg mnie pole bitwy powinno być conajmniej duże na 14x20, Wtedy mogłyby się wszystkie stwory o szer. 2 kwadratów pomieścić.
~Gren
13. RE: newsy o h5
2006-01-29 19:08:37
Beta testy zakonczone - taka informacja jest na stronie fileplanet! Sciagnelo ja 66 tysiecy razy. Ja tez :)
^Nicolai
14. RE: newsy o h5
2006-01-29 19:20:24
Czy można jeszcze Bete ściągnąć, bo ja jeszcze tego nie zrobiłem?
^haku
15. RE: newsy o h5
2006-01-29 20:27:39
ufff ja na szczescie sie zmiescilem w tej grupie ... moglby ktos zamiescic zrzut ekranu co dokładnie trzeba zrobic aby uruchomic sngleplayer :pff6:
^vinius
16. RE: newsy o h5
2006-01-29 20:32:08
bety nie ma. nie zalapałem się już :(
greyhawk
17. RE: newsy o h5
2006-01-29 21:34:14
haku zrób tak:wchodzisz do katalogo nivalu/herosów,potem w profiles i w katalog defaults. (sciezka do pliku domyslnie to homm5\profiles\default\input.cfg ).nastepnie klikasz 2 razy na pliku input.cfg i otwierasz notatnikiem. teraz wystarczy wkleić [b][/b]bind show_console '`'[b][/b] na początku pliku zapisac i wsio,po odpaleniu gry naciskasz tylde(`) i wpisujesz np. advmap m1 bardziej łopatologicznie nie umiem :) ale pacz do hot set mi nie działa,ktoś to robił? zrobiłem ciekawa rzecz ktora mi przyspieszyła rozgrywke(nieznacznie ale zaóważalnie),mianowicie rozpakowałem plik data.pack w katalogu w który był a sam plik przeniosłem na pulpit w razie czego,gra działa:) niestety mam ciągłe DC,ma ktoś na to jakiegoś "tipsa"?
^Rafos
18. RE: newsy o h5
2006-01-29 21:48:35
Mi dziala hot seat, postapilem tak jak pisali na forum. - sciagnac podany przez nich plik - w katalogu D:\gry\hoom5\data (czy jaki tam macie) utowrzyc nowy kalatog o nazwie ui - wzucic tam ten plik (dokladniej jest to katalog MainMenu2 i wyglada to tak: D:\gry\hoom5\data\ui\MainMenu2) Prosciej sie nie da.
SirLuq
19. RE: newsy o h5
2006-01-29 23:22:57
haku aby wywolac console nalezy wejsc do opcji i tam nacisnac ` (przynajmniej u mnie tak jest wtedy wpisujesz np advmap s4 i grasz (losowym) zamkiem
Tajemniczy_Pedro
20. RE: newsy o h5
2006-01-30 01:16:47
Co trzeba nacisnać sie dobrze w postach nie wyświetla - by wywołać konsolę trzeba nacisnąć klawisz, który na klawiaturze znajduje się NA LEWO od klawisza z cyfra "1". Tam jest taki znaczek "fala" ;) (albo bezmyślnik według niektórych) ;)