Logo  
Historia TFJ
Tymczasowe Forum Jaskini Behemota działało od sierpnia 2005 roku do czerwca 2006 roku, jako zastępcze forum podczas problemów hostingowych Jaskini.

Wróć do Jaskini Behemota

 
Witaj na Tymczasowym Forum Jaskini Behemota!
Tymczasowe forum Jaskini » Heroes V - Marmurowa Wyrocznia » newsy o h5

Ostatnia wiadomość w wątku: 2006-05-26 20:49:22 napisana przez ~Avonu
Pokaż ostatnią wiadomość


Wyświetlam 843 wiadomości na 43 stronach [ <<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 >>> ]
^vinius
1. RE: newsy o h5
2005-09-03 09:59:45
a ja bym chciał, żeby bohaterowie wyglądali tak, jacy sa naprawdę. np w h3 dżinn (np Halon) wyglądal jak człowiek z brodą... aha, jeszcze jedno: czy bohaterowie będą poruszali się tylko na koniach/statkach? w KB było ciekawe rozwiązanie z poruszaniem się na smokach :)
^Puzon_351
2. RE: newsy o h5
2005-09-03 11:25:18
Sluchajcie ! mam jeszcze pytanko na jakims zdjeciu zobaczylem walke (chyba z alfy) i byl ruchem archaniolem (atak na zamek) i mial starsznie malo ruchu tylko do polowy planszzy !!! czy to nie dziwne?
^Puzon_351
3. RE: newsy o h5
2005-09-03 15:22:29
no wlasnie ! beznadziejnie przeciez aniol/archaniol powinien byc jedna z szybszych jednsotek w grze :(
^vinius
4. RE: newsy o h5
2005-09-03 15:46:13
a w full wersji pasek będzie na środku ;) ?
^Puzon_351
5. RE: newsy o h5
2005-09-03 15:58:46
A co byscie woleli system magii z H3 czy H4 moze jestem jakis inny ale mi sie bardziej podobal ten z H3 !
^Puzon_351
6. RE: newsy o h5
2005-09-03 16:04:48
Nie orientujecie sie czy bedzie mozna wybrac "random map generator" czyli komp tworzy wlasnie fajne mapki :)
^vinius
7. RE: newsy o h5
2005-09-03 16:08:37
system magii w h4 był wogóle nieczytelny. tak samo jak poruszanie się jednostek itd itp. system czarów z H3 (tak samo jak w H1,2 i KB) był ok. Ewentualnie jakis mag na wysokim poziomie mogłby rzucic 2 czary na turę.
^Puzon_351
8. RE: newsy o h5
2005-09-03 16:11:02
No wiedzialem ze ktos mnie poprze :) system magii w H4 byl do bani i mam nadzieje ze ubi sie postara jezeli chodzi o ta bardzo wazna czesc gry :)
~Huksi
9. RE: newsy o h5
2005-09-03 18:12:59
Witam. Moim skromnym zdaniem najlepszy system magii jest w grze Migth and Magic ( bodajże 8 ) . Powinny być magie : - ziemii ( przywołanie żywiołaka ziemi , implozja ) - wody ( przywołanie ... , lodowy pocisk ) - ognia ( przywołanie .. , inferno ) - powietrza ( przywołanie ... , przyspieszenie , lot ) - ciała ( przywołanie żywiołaka ciała :smiech1: , żądza krwi ) - umysłu ( hipnoza , iluzja ) - światła ( uzdrowienie , wskrzeszenie ) - ciemności ( animator , ofiara ) Co o tym sądzicie ?
^Puzon_351
10. RE: newsy o h5
2005-09-03 18:28:26
przyznam ze ten system magii jest ciekawy:)
^vinius
11. RE: newsy o h5
2005-09-03 18:57:40
Racja, ciekawy, ale czy my sie nie pogubimy :) ?
~Huksi
12. RE: newsy o h5
2005-09-03 19:43:25
Pokazałem wam , jakie moim zdaniem powinny być szkoły magii . Teraz tylko trzeba się zastanowić jaki ma być system magii . :szok3: Jednym z moich pomysłów ( choć jest bardzo głubi :smiech1:) to : w różnych zamkach można się uczyć różnych "kombinacji" :smiech1: , tzn. np.w nekropolii można korzystaćz magii ciemności , ziemii i umysłu . To tylko propozycja . Proszę o inne propozycje do moich szkół magii.
^val-gaav
13. RE: newsy o h5
2005-09-03 19:48:04
Ale po co te propozycje ??? Szkoły magii już dawno zostały zadecydowane przez ubi ... Uważam że rozwijanie tej dyskusji nie ma sensu ... Poza tym to wyraźny off-topic .. Przypominam że tu piszemy na temat "Newsy o h5"
^Huksi
14. RE: newsy o h5
2005-09-03 19:51:07
Właśnie zostałem użytkownikiem lokalnym !!! Mam nadzieję , że przyjmiecie mnie "mieczem i magią" :smiech1: Edit: Sorki , ale jestem nowy i się nie orientuje :smiech1: Postaram się teraz pisać zgodnie z tematem.
~wpisananazwa
15. RE: newsy o h5
2005-09-03 23:08:15
off topic bo off topic ale co do systemu czarow w h4 byl BARDZO CZYTELNY!! wieza moagow lvl 1 czary lvl 1 na poziomie magii dajmy chaosu lvl 1 i tak co poziom magii mozemy sie uczyc nastepnego poziomy czarow i mi sie to bardzo podobalo, jak walczac z 5 lvlem magii chaosu kontra 5 lvl magii zycia nikt nie mial szans :) zycie puscilo sanktuarium (najglupszy czar wymyslony przez 3DO) a ja gowno dezintegracja robilem i armageddon musialem wjebac i rozjebac polowe moich jednostek zeby cos zrobic tamtym... ja uwazam system z h4 za najczytelniejszy i najlepszy :P
^Puzon_351
16. RE: newsy o h5
2005-09-03 23:10:45
dobra skoncz ten temat system magii jest juz wybrany kazdy ma inne zdanie na ten temat i tyle !
^Puzon_351
17. RE: newsy o h5
2005-09-04 14:18:32
Mam pytanko orientujecie sie czy Wight/Wraith albo vampires? lata?
^vinius
18. RE: newsy o h5
2005-09-04 14:55:30
ja nie mam pojęcia, ale myśle, że tak. było napisane cyz tak czy nie w informacjach o jednostkach, ale strona siadła.
^Puzon_351
19. RE: newsy o h5
2005-09-04 15:04:48
mi wlasnie tez sie zdaje ze beda latac :)
^Puzon_351
20. RE: newsy o h5
2005-09-04 15:08:58
Aha wlasnie mam jeszcze jedna uwage tj. ogladajac ten filmik zauwazylem ze jak cerber atakuje kogokolwiek z nekropolii np. atakujac licza pojawia sie niby "krew"a przeciez stwory z nekro nie maja krwi bo to same kosci :) i wlasnie nie wiem czy do jest niedociegniecie ubi czy po prostu tak atakuje inferno ? z drugiej jednak strony jak licz zaatakowal licza to znow "krew" sie pojawila