![]() |
|
Ostatnia wiadomość w wątku: 2006-05-14 08:10:48 napisana przez ^Nayan Pokaż ostatnią wiadomość |
|
|||
~acha12345 |
poprostu jest człowiekowi przykro jak z entów robią modliszki :/
|
||
^Kryll |
Nie mogę uwierzyc że te enty z bety, teraz tak wyglądają. Zgadzam się z Acha12345 że wyglądają jak modliszki. Czy ci którzy go zmienali byli pijani czy co ???
|
||
^Nicolai |
Kryll, o nowych, "lepszych" i jak na swój wygląd bardzo silnych (180/181 PŻ) Drzewcach wiadomo było od bardzo dawna.
PS. Pisz mniej a treściwiej.* ;)
*Oczywiście bez urazy.
|
||
^vinius |
O ile enty jeszcze przeżyją, to gorzej z inkwizytorami - ale zawsze można zrobić łatkę na podstawie alphy :P nie narzekajcie na żywiołaki, tylko sobie przypomnijcie te z H4 - poza tym nie zawsze tak wyglądają, po prostu przybrały taką formę.
Martwi mnie natomiast to, że neutralnych jest mało, a sprawa z krasnoludami jest niejasna: bo skoro według nieoficjalnych źródeł będą 2 nowe zamki w dodatku, to jeden zamek będzie zamkiem "dzikim", tzn. barbarzyńskim, a drugi? albo bagniasty, albo - krasnoludzki. sądzę, że głupim pomysłem jest robienie osobnego zamku dla krasnali i brak mi starych, dobrych jednostek z bagien. Dobrym rozwiązaniem byłoby rozwiązanie z King's Bounty, gdzie w zamku górskim znalazły się orki, krasnale, ogry, giganty (odpowiednik cyklopów z H3) i smoki.
EDIT:
aha, zapomniałbym: jest szansa, że drugim zamkiem w dodatku okaże się zamek, który wygrał konkurs nivalowo-igromaniowy, bo kontrolowali go cały czas pracownicy Nivalu. Btw - czy wiadomo coś o jego wynikach? wg nieoficjalnych źródeł mają być w tym miesiącu...
|
||
^vilgefortz |
Prawda jest taka że feniksy najlepiej wyglądały na HII, w HIII okropnie a w IV jak płanoący kurczak:), żywiołaki istotnie mogli by ocenzurować ich wygląd, enty urodą niegrzeszą choć ponoc na becie były lepsze(niewiem nie miałem bety, opinia znajomych). W nekromanty zamiast tych quasi nazguli powinni żeczywiście być czarni rycerze i władcy mroku, wyglądają znacznie lepiej
|
||
^vilgefortz |
A jak wam podobają się nowe jednorogi, według mnie lepiej wyglądały na HIII
|
||
^Nayan |
Moim zdaniem jednorożce jakoś szczególnie się nie różnią... teraz są tylko pastelowobarwne :rad2: Feniksy ŚWIETNIE wyglądały w Herosach 3 i 2 (a nawet 1 :smiech3:), w 4 to rzeczywiście były płonące kurczaki... a teraz wyglądają cudnie :rad1:
Ogólnie co do jednostek to Enty może dlatego wyglądają jak modliszki, bo mają taką prędkość?
W zasięgu dorównują im z elfów tylko Tancerze... Nie ma jak to nawożenie...
|
||
X-OE |
^Nayan napisał/a:
> Nie ma jak to nawożenie...
Inzynieria genetyczna ma przyszlosc. To drzewo porusza sie jak arachnoid ze "Starship Troopers" :)
Feniksy, notabene, nieco bardziej hieratycznie powstaja teraz z popiolów:
[url=http://img381.imageshack.us/my.php?image=rebirth6ro.jpg][img=http://img381.imageshack.us/img381/5525/rebirth6ro.th.jpg][/url]
...choc stary "rewind" tez nie byl zly :)
|
||
^Nayan |
A właśnie... nie wydaje się wam, że przesadzili z wielkościami niektórych jednostek? Bo np. gryf ma 35HP i zajmuje 4 pola, i na 4 polach zmieścili Czarnego Smoka który ma go prawie 6 razy tyle. Skutek jest taki - wygląda to trochę jakby gryf mógł walczyć, wygrac i pożreć Smoka Cienia (nie Spectrala :rad2:). Jak już weszli w 3d to czemu nie skorzystać z możliwości i zrobić jednostki na 1,2 i 4 kwadraciki? :rad3:
|
||
~ProsteRuchy |
Feniksy wyglądają cudownie, szkoda że są jednostkami neutralnymi a nie np. w sylvan zamiast smoków. Denerwuje mnie w nich tylko to że nie atakują ogniem tylko gryzą. Jak jednostka z ognia nie może atakowac ogniem??? :szok2:
|
||
SirLuq |
zdecydowanie za mało jednostek neutralnych :(
ale moze z dodatkiem pojawi sie wiecej
|
||
~ProsteRuchy |
Przy opisach jednostek jest podany jakiś żywioł np. wiatr, ogień itp. Co to oznacza???
|
||
~Avonu |
Nic...lub bardzo wiele, zależy z jakiej frakcji masz bohatera.
Jeśli z Dungeon, to gdy zaatakujesz wrogi oddział przeciwnym żywiołem (np. atakowana jednostka ma żywioł woda, a Ty rzucisz Kulę ognia lub zaatakujesz jednostką, która ma żywioł ognia), zadasz dodatkowe obrażenia.
W becie istniało tzw. combo - jesli zaatakowało się tym samym żywiołem, to następny atak przeciwnym żywiołem powodował 2x większe uszkodzenia. Oczywiscie można było ten mnożnik powiększyć, atakując wroga jego zywiołem (mi się udało doprowadzić do x8 - końcowy atak czarnych smoków był wtedy zabójczy dla kilkakrotnie silniejszych Archaniołów).
Licznik się zerował, jeśli zaatakowana jednostka się ruszyła (czyli trzeba było w praktyce nie tylko umiejętnie atakować ją własnymi jednostkami, ale i dobrać odpowiednie czary).
W demie jednak z tego systemu zrezygnowano, na rzecz sposobu opisanego na samym początku postu.
Choć może w pełnej wersji MOŻE do tego powrócą (byłoby o wiele ciekawiej, a i armia Sylvan czy Necropolis nie byłaby taka niepokonana).
P.S.
Pełen spis, jaki dana jednostka ma żywioł, znajduje się na [url=http://www.heroesofmightandmagic.com/heroes5/ability_elemental_chains.shtml]Age of Heroes[/url].
|
||
SirLuq |
Crystal Scale - Crystal Dragon is immune to the direct creature killing abilities such as Harm Touch, Vorpal Sword, Snipe Dead and so on
[url]http://www.heroesofmightandmagic.com/heroes5/creature_abilities.shtml[/url]
czyli bedzie Crystal Dragon??
|
||
^Nayan |
Z tego co mi wiadomo wyrzucili go po becie. Ale że dużo stron podaje jeszcze stare statystyki, nazwy i obrazki, to ja też się natknąłem na tą umiejętność.
|