Logo  
Historia TFJ
Tymczasowe Forum Jaskini Behemota działało od sierpnia 2005 roku do czerwca 2006 roku, jako zastępcze forum podczas problemów hostingowych Jaskini.

Wróć do Jaskini Behemota

 
Witaj na Tymczasowym Forum Jaskini Behemota!
Tymczasowe forum Jaskini » Heroes V - Marmurowa Wyrocznia » Jednostki

Ostatnia wiadomość w wątku: 2006-05-14 08:10:48 napisana przez ^Nayan
Pokaż ostatnią wiadomość


Wyświetlam 375 wiadomości na 19 stronach [ <<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 >>> ]
^Huksi
1. RE: Jednostki
2006-01-28 21:23:12
Mam już bete i sobie w nią gram... i bardzo mi się podoba !! Moim zdaniem jest bardzo grywalna, choć dużo jeszcze trzeba poprawić. Ale co do jednostek : bardzo mnie zaskoczyła animacja gargulca - jak na swój wygląd bardzo fajnie się porusza !! Tak samo jak reszta Academy. Bardzo fajne są jednostki elfów - mało wytrzymały, ale silny war dancer oraz zabójczy strzelcy to niezła parka.
^haku
2. RE: Jednostki
2006-01-28 22:07:49
jednak powinno sie dopasowywac do wielkosci armii, troche to pozbawione sensu, ze jednostki w wiekszych armiach nie mieszcza sie na polu ... a propo co sie dzieje z jednostkami gdy sie nie mieszcza na polu bitwy :pff6:
^Puzon_351
3. RE: Jednostki
2006-01-28 22:35:08
>po pograniu troche w betę optowałbym za polem 10x12 .... lub 12x12 ... Zgadza sie :) Z tym, żę ja pokusiłbym sie nawet o większe pole. Być może zyskali by na tym strzelcy ale speeda zawsze można zwiększyć/zmniejszyć. Moim zdaniem pomiędzy NP. (to nie moja zachcianka :P)smokiem a zombie powinna być znaczna róźnica speeda. Jeśli owa róźnica będzie dość widoczna będzie się lepiej grało pod względem taktycznym(przynajmniej dla mnie) Tak jak to miało miejsce w h3. Jeśli zostną kwadraty to ja obstawiałbym za polem jeszcze większym niż podał to val-gaav. A już na pewno powinno być zmienione 4 kwadratowe jednostki. Ja nie wiem czy im sie już nudziło czy co, że tą walke tak spartaczyli... ehh:( A tak przypomniało mi sie jeszcze:) Nie wiem czy tylko ja ale szczerze musze powiedzieć, że mam mieszane uczucia jeżeli chodzi o ten nowy system ruchów. Nie wiem być może za dużo grałem w ten z h3. Być może sie jeszcze przyzwyczaje ale będzie dość trudno... :P
^val-gaav
4. RE: Jednostki
2006-01-28 23:03:53
^haku napisał/a: > a propo co sie dzieje z jednostkami gdy sie nie > mieszcza na polu bitwy :pff6: Proste : Nie biorą w niej udziału :)
^haku
5. RE: Jednostki
2006-01-29 11:21:42
no tak niebiora w niej udzialu ale co potem ... jak np jakas jednostka zostanie pokonana ... kolejne wchodza za nia czy przed bitwa ustalamy ktore biora udzial :zmiesz4:
SirLuq
6. RE: Jednostki
2006-01-29 11:38:20
wlasnie ... co jesli bohater ma taka armie i w bitwie moze brac udzial tylko czesc tej armii a ta bitwe przegrywa to co wtedy te jednostki tez gina?? czy nagle pojawiaja sie na polu bitwy - dobijajac niedobitki armi przeciwnika (oszczedzamy te jednostki aby pozniej je uzyc?)?? czy moze jednak ten bohater wygrywa ? Ubi musi cos z tym zrobic tak nie moze byc jestem przekonany ze pole bitwy bedzie powiekszone
^val-gaav
7. RE: Jednostki
2006-01-29 11:57:10
Nadal nad tym myślą co się będzie działo ... tzn czy te inne jednostki wejdą w postaci posiłków czy nie . Kwestia jest więc otwarta.
^Rafos
8. RE: Jednostki
2006-01-29 14:01:02
Jesli chcecie zobaczyc jak to jest wlaczyc na wiekszym polu wystarczy zaatakowac zamek. Oblezenie zamku odbywa sie na polu 14x14, jest co prawda duzo miesjca ale tez widoczne sie staje ze ustalenie jednej wielkosci pola walki nie jest takie proste. Na tak duzym polu znacznie mniej widac, jednoski wygladaja jak mrowki, byc moze przez to ze polowe mapy zajmuja mury miasta, dodatkowo dochodzi sprawa operowania kamera. Nie ma free looka (czyli mozna kamera lazic gdzie sie chce) ani tez pelnych 360 stopni. Widok calkowicie z gory bardzo by pomogl ale tez gonie ma.
^val-gaav
9. RE: Jednostki
2006-01-29 14:21:39
Pytanie tylko na co komu to 3d ? - Na advanture map przydałby się widok z góry (Moje zdanie) -W walce o zamek też -Wewnątrz zamku ... Zdaniem np. Acida obracanie kamery w zamku nie jest wygodne i lepiej mieć wszystko od razu... Muszę się częściowo zgodzić, chociaż w porównaniu z koszmarem mapy przygody idzie o tym zapomnieć. Na co więc 3d, które i tak większość graczy poogląda przez pierwsze odpalenie gry a później i tak bedzie używać wygodniejszego trybu ???? Stare dobre 2d, to było coś co jednak bardziej pasuje do gier strategicznych.
^Puzon_351
10. RE: Jednostki
2006-01-29 14:31:45
>Na co więc 3d, które i tak większość graczy poogląda przez pierwsze odpalenie gry a później i tak bedzie używać wygodniejszego trybu ???? >Stare dobre 2d, to było coś co jednak bardziej pasuje do gier strategicznych. Zgadzam sie. Ja też wolałbym grać w 2d.
Tajemniczy_Pedro
11. RE: Jednostki
2006-01-29 14:40:23
A nie widac tego w trakcie gry?
greyhawk
12. RE: Jednostki
2006-01-29 14:52:57
takie czast:/ gdyby zostało 2d,gra pewnie nie przyciągneła by tylu potencialnych nabywcow,nie przyniosla by kasy a co za tym idzie byla by mniej dopracowana albo w ogole sie nie ukazala.. niestety ubi nie jest instytucjia charytatywna:/ ale i 3d mozna zrobic w stratego zeby bylo grywalnie,hjezeli pare rzeczy poprawia bedzie git:)
^Puzon_351
13. RE: Jednostki
2006-01-29 15:05:41
>jezeli pare rzeczy poprawia bedzie git Jak dla mnie to powinni poprawić więcej niż "pare rzeczy":). I w dodatku to nie są jakieś tam drobiazgi, tylko poważne "niedociągnięcia"...
^yakin
14. RE: Jednostki
2006-01-29 15:09:46
dla mnie brak meduz (moja ukochana jednostka z h3) jest porazka... w ogole tych jednostek jest za malo;( i watpie, ze jakies dodadza jednostki w ostatecznej wersji..
SirLuq
15. RE: Jednostki
2006-01-29 15:13:01
a te neutralne (narazie znane jak feniks i żywiołaki) wygladaja okropnie - nie pasuja do Heroes np wyglad zywiolaka ognia czy powietrza to poprostu pokemony :pff6:
Tusiu
16. RE: Jednostki
2006-01-29 16:57:04
Moze robia wlasnie hirosow dla pokolenia pokemonow ;)
^Acid_Dragon
17. RE: Jednostki
2006-01-29 17:09:28
ty wiesz, że to nie takie głupie? trza dotrzeć w końcu jak najlepiej do odbiorców - a gra jest dozwolona od 12 lat, czyli jeśli ubisoft myślał o młodzieży w wieku 12-18 lat, jako o dużej części odbiorców (jeśli nie ich głównej części), to centralnie wstrzela się to w pokolenie 'pokemonów' :P (tudzież wszelkich japońskich pochodnych w postaci kreskówek o przeróbkach kart do Magica, za pomocą których trza uratować świat) i może stąd ta mangowata, nieproporcjonalna grafika nazywana też przez ubisoft grafiką w stylu 'komiksu europejskiego' :P.
greyhawk
18. RE: Jednostki
2006-01-29 17:40:49
hehe,moze z tąd a vatar Fabrica? :) mnie to zupełnie nie przeszkadza a nawet się podoba(w wiekszości),żywiołaki i fenio są git.ważne że postacie nie są za bardzo"przerysowane",przynajmniej to moja opinia.a w wersji finalnej jednostek na pewno będzie sporo więcej,gdzieś nawet wyczytałem/wydedukowałem z jakiegoś opisu w grze/zdolności,że każda nacjia będzie miała "swoją" grupe jednostek z nią spokrewnionych,ale nie do najęcia w mieście.
^Puzon_351
19. RE: Jednostki
2006-01-29 17:45:54
Mi też żywiołaki nie przypadły do gustu... Są jakieś takie... takie nie heroesowate :P
^Koshi
20. RE: Jednostki
2006-01-29 18:32:58
Witam! Jak wam się podoba zielony smok z Sylvan? :zmiesz3:.Bo jak dla mnie to jest całkiem fajny.