Logo  
Historia TFJ
Tymczasowe Forum Jaskini Behemota działało od sierpnia 2005 roku do czerwca 2006 roku, jako zastępcze forum podczas problemów hostingowych Jaskini.

Wróć do Jaskini Behemota

 
Witaj na Tymczasowym Forum Jaskini Behemota!
Tymczasowe forum Jaskini » Heroes V - Marmurowa Wyrocznia » Jednostki

Ostatnia wiadomość w wątku: 2006-05-14 08:10:48 napisana przez ^Nayan
Pokaż ostatnią wiadomość


Wyświetlam 375 wiadomości na 19 stronach [ <<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 >>> ]
^haku
1. RE: Jednostki
2006-01-29 20:24:13
jak dla mnie wszystkie cztery smoki ktore wystepują w dungeon i sylvan są zbyt podobne(dobrze, że w trojce tak nie było :rad2: ) ale mowiac juz na powaznie to mogli sie bardziej postarac aby te jednostki były bardziej zróżnicowane ... np tak jak w neverwinter nights czy baldurs gate ... hmm tamte miały wiecej charyzmy :rad2:
SirLuq
2. RE: Jednostki
2006-01-29 23:30:08
co do jednostek Sylvan to mi sie one podobaja tylko dlaczego po wygranej walce radosc okazuja tylko te od 4 lev do 7lev pozostale stoja i tylko Ent gdy wybierze sie opcje obrona to widac jak jego "nogi" wrastaja w ziemię ;P przy atakowaniu duchow np smokiem za czesto unikaja ataku :( a gdy smok chce wykonac kontratak to wyglada jakby atakowal je 2 razy (tak jakby za pierwszym razem jeszcze (duchy) nie wrocily na swoje miejsce (kto gral ten wie o co chodzi) i nastepnie jeszcze raz ... troche namotalem ale mysle ze wiecie o co chodzi :zmiesz3:
^Roman_14
3. RE: Jednostki
2006-02-03 15:01:13
> Czy ktoś nie mógłby zgłosić, by smoczki u > nekromantów miały przyrost 1,5 czyli w praktyce > 3, bo wtedy byłyby dobre, a nie ma poco zmieniać > statystyki!!! Kiedys tak napisałem, za co zostałem troche wyśmiany, bo napisałem, że naekromanci są słabi ( OK NIESłUSZNIE - NEKROMANCI NIE Są SłABI :pff6:). Ale co do tych smoków i ich przyrostu, to będzie on wynosił jednak 3, tak jak pisałem!!! ( link do budynók w dziale o newsach o heroes 5):smiech3: Chyba że jestem ostatnią osobą, która się tego dowiedziała :smiech1:
Vual
4. RE: Jednostki
2006-04-20 11:18:28
A na pozór jednostki nekro wyglądają na silne. Np. wampir, wygląda na zabójczego a chyba nie ma szans z druidem czy zębaczem. Podobnie z resztą jednostek. Pewnie będzie to zamek stawiający na ilość a nie jakość ;p.
~Kryll
5. RE: Jednostki
2006-04-26 20:10:38
Mylisz się nocromanta ma bardzo dobre jednostki, tylko wszystko psują smoki. Jeżeli chodzi vampiry to masz racje, ale za to regeneryją życie. Im więcej ich jest tym więcej będzie się wskrzeszać. A lichy atakują kilka jednostek na raz.
^Roman_14
6. RE: Jednostki
2006-04-26 20:54:25
Ty też się mylisz smoczki sa niezłe bo mają przyrost... 3, więc nie jest tak źle!!!
^yakin
7. RE: Jednostki
2006-04-27 17:19:52
Wydaje mi się, że przesadzili nieco ze zdolnościami jednostek =/ Wkurza mnie, że ponad połowa jednostek ma jakieś czary offensywne. Zdecydowanie przegiecie. A poza tym miasto elfów straciło swój klimat. Niegdys moje ulubione, teraz nie mogę na nie patrzeć. Ent - okropnie teraz wygląda + druid na widko ktorego mam ochote wyłączyć grę. Heroesi sie staczaja... :zmiesz3:
^Nicolai
8. RE: Jednostki
2006-04-27 18:12:24
Zgadzam się z tobą Yakin, Sylvan to już nie Rampart z H3. Druida wprawdzie nie było, ale napewno byłby inny. Nie byłby Siłaczem w skórzanym czymś z głową jelenia na głowie. Na dodatek ten jego okropny kostur, muszla na bambusie. Drzewiec wygląda jeszcze gorzej. W nim jedno mnie zaskakuje: jak to możliwe, że ten pajac jest taki silny? Ma ogromną liczbę PŻ oraz prawie tyle pkt obrony co niektóre jednostki 7-poziomowe. Brakuje mi tutaj wielu jednostek, które w wielu grach są standardem. Nie ma meduz, orków, nag, troglodytów, krasnoludów, pikinierów, pegazów oraz wiele innych. Zamiast tego mamy miasta zdominowane przez jedną rase. A jednostek neutralnych jest bardzo mało. Dotego doszłedł podział szybkości na inicjatywę i szybkość. Niektóre jedonstki zrobią kilka ruchów inne zaledwie raz. Na dodatek jest dużo jednostek, które są "terminatorami", inne często są mięsem armatnim. Na domiar złego pole bitwy jest śmiesznie małe. Co bitwę zamienia w krwawą rzeź.
^Roman_14
9. RE: Jednostki
2006-04-27 19:47:15
^yakin napisał/a: > Wkurza mnie, że ponad połowa jednostek ma jakieś > czary offensywne. Zdecydowanie przegiecie. Dokładnie jedna na zamek, plus rusałki i dżiny!!!
^vinius
10. RE: Jednostki
2006-04-27 20:29:14
ludzie, nie przesadzajcie, to, że sie komuś coś nie podoba, to nie znaczy, że gra "się stacza".
^yakin
11. RE: Jednostki
2006-04-27 20:37:20
no dobra, moze przesadziłem z tym staczaniem sie. Ale juz 4 byla pomylka (wiele ciekawych pomyslow, jednak realizacja kiepska). W 5 tez zastosowane zostaly nowe i ciekawe(ale nie zawsze) rozwiazania. Jednak caloksztalt nie napawa optymizmem (przynajmniej nie mnie).
^vilgefortz
12. RE: Jednostki
2006-04-28 10:43:41
Jestem zawiedziony jednostkami w zamku maga, naprawde wolał bym niziołki zamiast gremlinów z bazukami, gargulce są żałosne, z arabizowani magowie też mi nieprzypadli do gustu, zarówno jednostki jak i bochaterowie ale co tam fajke sobie pociagne. Dżiny mają na głowie małe koło młyńkie a na ręce nadepnoł im chyba słoń bochatera. Wolał bym też nagi zamiast rakschas ale w ostateczności i one mogą być. Poza tym chcem powrotu do portalu miasta z HIII, z możliwością wyboru.
^vilgefortz
13. RE: Jednostki
2006-04-28 10:44:45
Co niezmienia faktu że nadal będe grał głównie magami:)
~llucas
14. RE: Jednostki
2006-04-28 15:36:09
Rzeczywiście Heroes V dostarcza trochę nowości, ale trzeba sie bedzie przyzwyczaić... Nie mogę tylko ścierpieć... "Kostuchy" :pff6:, to już lepsza byłoby (co prawda ściagnięta) "Śmierć"...
X-OE
15. RE: Jednostki
2006-04-28 17:32:42
^Nicolai napisał/a: > Druida wprawdzie nie było, ale > napewno byłby inny. Nie byłby Siłaczem w > skórzanym czymś z głową jelenia na głowie. (...) Postac druida - "silacza, w skorzanym czyms z glowa jelenia na glowie" nie jest tworem wyobrazni designerow z Nival. Celtycki bóg lowów Cernunnos to wlasnie taki jegomosc z jelenia glowa. Jednak dalbym sobie dysk sformatowac, ze wzorowano sie na wizerunku niejakiego Herne, mysliwego i stróza lasu Sherwood z hit-serialu "Robin of Sherwood" (podszytego klimatyczna muzyka Clannad, tak bajdełej ;))
^Kryll
16. RE: Jednostki
2006-04-28 21:35:23
To jednostki neutralne: http://www.heroesofmightandmagic.com/heroes5/neutral_creatures.shtml Feniksy są suuuuper, ale żywioły do dupy !!! Najgorsze są ogniste, zamiast rąk to mają jakieś rurki, co to ma być ??? Tak somo niepodobają mi się Czarni Jeźdźcy......... nie rozumię tego.
~kamblu
17. RE: Jednostki
2006-04-28 23:17:01
Właśnie feniksy są SUPER!!! I ja nie rozumiem czemu wybrali zielone smoki. Sa przecierz juz czarne smoki i smoki nieumarłych. Nie za dużo troche tych smoków??? Feniksy u sylvan to było by coś :) "innego" :P
^Nicolai
18. RE: Jednostki
2006-04-29 00:31:08
Żywiołaki skomentuje krótko: Z drzewcem stanowiliby świetną drużynę w gabinecie osobliwości. Rycerz Śmierci jest połączeniem Dead Knighta i Black Knight z Bety (Koń z jednego, Jeździec z drugiego). Feniksy są w miarę dobre, gdyby nie te skrzydła. Feniksy mogłyby jednak być w Sylvan, wtedy Złote Smoki dostałyby się w dodatku (jeśli by były) Krasnoludom.
^vinius
19. RE: Jednostki
2006-04-29 10:08:11
hmm... w becie były ich 2 rodzaj1? ciekawe, ale i głupie - czym się różniły? wyglądem i parametrami ataku i obrony?
X-OE
20. RE: Jednostki
2006-04-29 21:55:26
A do mnie te zywiolaki jakos bardziej przemawiaja anizeli przykladowo te z H3, w szczegolnosci Earth i Water. Rycerza Smierci uwazam za jedna z najlepiej zrobionych jednostek w H5. Feniks zapadl na anoreksje, dzieki czemu prezentuje sie zgrabnie, dluga szyja i ogon nadaja mu dostojnosci (lecz skrzydla juz nietoperze jakby), natomiast Treant'y zdegradowane z debów do jesionów to lipa :)