Logo  
Historia TFJ
Tymczasowe Forum Jaskini Behemota działało od sierpnia 2005 roku do czerwca 2006 roku, jako zastępcze forum podczas problemów hostingowych Jaskini.

Wróć do Jaskini Behemota

 
Witaj na Tymczasowym Forum Jaskini Behemota!
Tymczasowe forum Jaskini » Heroes V - Marmurowa Wyrocznia » Jednostki

Ostatnia wiadomość w wątku: 2006-05-14 08:10:48 napisana przez ^Nayan
Pokaż ostatnią wiadomość


Wyświetlam 375 wiadomości na 19 stronach [ <<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 >>> ]
~Pavciooo
1. RE: Jednostki
2006-01-13 22:49:37
^vinius napisał/a: > A skąd wiesz, że to żywiolak ziemi? Wyglada na > jakąś statuę dającą umiejętność/punkty biegłości, > bo jest już chroniona przez Impy. Też tak uważam... To na 100% nie jest żywiołak, przecież widać że to posąg... To zapewne jakiś bożek fortuny dający premię do morale/szczęścia
szon26
2. RE: Jednostki
2006-01-14 14:20:06
Hmn... zgdzam sie z krytykami... na żywiołaka to nie wyglada ale z drgiej strony! Ciekawe czy wogóle jako takie bedą ?? W znaczeniu ciekawe czy będą jakiekolwiek żywiołaki wogóle ??
^Huksi
3. RE: Jednostki
2006-01-14 16:26:09
O potwory neutralne nie trzeba się martwić. Kiedyś oglądałem na Hyperze relacje z GC gdzie było HV. Gość mówił , że w grze dużo będzie stworów neutralnych związanych ze scenariuszami. Zaś co do żywiołaków.... no cóż trochę nie pasują do Ashan (bo smoki odpowiadają za żywioły) .. ale zawsze mogą być ich wysłannikami. Żywiołaki raczej będą bo skoro ma być magia przywoływania to coś chyba trzeba przywoływać !!!
szon26
4. RE: Jednostki
2006-01-15 02:29:23
Można przywołas - psy, rusałki, gryfy, smoki czarodziejskie nawet - jak to widzielismy na przykładzie Homm 4 :) wiec wcale nie musi być żywiołaków!! :)
^vinius
5. RE: Jednostki
2006-01-15 10:00:36
tak, ale w H4 to było przegięcie... cała natura to magia przywoływania... trochę to głupie. pragnę wspomnieć, że magia przywołwania była już w King's Bounty - można było przyzwać nawet sałą armię! (w zależności od mocy bohatera)
^Nicolai
6. RE: Jednostki
2006-01-15 18:44:06
Vinius całe HoMM IV to było jedno wielkie przegięcie.
^vinius
7. RE: Jednostki
2006-01-15 20:55:39
z tym się zgadzam prawie w 100%, ale o tym możemy gadać na forum o H4 żeby nie robić offtopu :) Btw. znane są już szczegóły wymagań szprzętowych?
^haku
8. RE: Jednostki
2006-01-25 21:19:46
pod tym linkiem znajdziecie statystyki wszystkich jednostek :pff6: http://www.the-genies-lamp.com/h5_troops.htm
^val-gaav
9. RE: Jednostki
2006-01-25 21:36:13
A wniosek z tego całkiem prosty > Dungeon i Sylvan to jedne z lepszych zamków. Sylvan tani + smok z aż 15 incjatywy (to oznacza częstsze ruchy) Jednostki dungeon są tak dobre na niskich poziomach, że aż się Conflux przypomina + jeszcze ten smok z aż 45-70 damage LOL . Dungeon nie jest też wcale taki drogi w porównaniu do innych zamków. Wniosek z tego jeden gra powinna być chyba jeszcze nieco zbalansowana. Nie biorę pod uwagę zdolności specjalnych (rasowych) bohaterów. Kto wie może one zapewniają balans? A no i jeszcze dochodzi kwestia cen i zależności między generatorami stworzeń (ale o tym info brak)
^Puzon_351
10. RE: Jednostki
2006-01-25 23:11:46
> pod tym linkiem znajdziecie statystyki wszystkich jednostek yyy jakoś nie moge zobaczyć gdzie są te statystyki? Chodzi Ci o Special Ability ?
^Roman_14
11. RE: Jednostki
2006-01-26 08:57:26
Cześć, jeste tu nowy, ale "kocham" herosów!!! Co do jednostek to mam jedno DUżE ZASTRZEżENIE: Smoki w Nekropolis... zobaczcie jakie one maja statystyki.... :szok2: Jeżeli mówiło się, że w heroes III nekromanci są słabi, to ci mogą być jeszcze słabsi!!! Oczywiście ta "śmierć" na 6 jest chyba najlepsza ze wszystkich "6" i niewiele ustępuje smoczkom, ale to raczej przez właśnie słabość smoków!!!! Oto ich statystyki ( dla porównania statystyki Cz. Smoka) Cz .Smok/Kościany Smok(czy jakoś tak) Atak / 30 / 30 Obrona / 30 / 28 Obrażenia / 45-70 /25-35 Szybkość / 7 /5 Inicjatywa/ 10 /11 P. Zycia / 200 /150 (!) Przyrost / 1 /1 Koszt / 4500+2S / 2900+2R Może i tani, ale jak wiemy o sile zamku praktycznie decyduje 7 jednostka!!! Czy ktoś nie mógłby zgłosić, by smoczki u nekromantów miały przyrost 1,5 czyli w praktyce 3, bo wtedy byłyby dobre, a nie ma poco zmieniać statystyki!!!
^haku
12. RE: Jednostki
2006-01-26 10:11:54
puzon skopiuj podanego linka ... napewno sa statystyki :zmiesz4: co do samych statow rzeczywisce dungeon sprawia wrazenie bardzo silnego miasta, wystarczy porownac jednostke pierwszego poziomu dungeon z academy ... jednak nalezy zwrocic uwage na przyrost tygodniowy ... u dungeon w wiekszosci przypadkow jest on mniejszy prwie o połowe niz w innych miastach - to chyba jest ten balans - sila zamiast ilosc :zmiesz4:
^val-gaav
13. RE: Jednostki
2006-01-26 10:31:33
>jeżeli mówiło się, że w heroes III nekromanci są słabi, to ci mogą być jeszcze słabsi!!! Było już tyle razy mówione, że nekromanci w h3 to bardzo dobra frakcja. Trzeba tylko nimi umieć grać. I w tym przypadku o sile zamku nie decyduje 7 poziomowa jednostka. Na dowód przyjmij fakt, że we wszystkich większych ligach multiplayer necro ma bana tzn. gracze nie mogą wybierać tego zamku na startowy. Ubi znów popełnia ten sam błąd bo a tego co ja widzę to necropolis w h5 bedzie jeszcze silniejsze niż w h3, i znów ma to rekompensować słabszy smok, mimo iz to rozwiazanie juz sie nie sparawdziło. > jednak nalezy zwrocic uwage na przyrost tygodniowy ... u dungeon w wiekszosci przypadkow jest on mniejszy prwie o połowe niz w innych miastach Tak ale i jednostki są o połowę lepsze, więc raczej wychodzi na plus ? Jedyne co może działać na minus dungeon to bohater, który zapewne bedzie czysto magiczny, a więc bedzie mało podbijał atak i defensywę.
^Puzon_351
14. RE: Jednostki
2006-01-26 12:45:01
@haku: Już jest dzięki ;) >Ubi znów popełnia ten sam błąd bo a tego co ja widzę to necropolis w h5 bedzie jeszcze silniejsze niż w h3, i znów ma to rekompensować słabszy smok, mimo iz to rozwiazanie juz sie nie sparawdziło. Zgadzam sie. A widać, że ubi przykróciło jednostke 6 poziomu dając mu stostunkowo mało HP. Natmiast licz jest jedna z lepszych jednostek 5 poziomu(ale co do da, jak to strzelec i tam tylko liczy sie rzeź ! :() Vampire coż troszke słaby, ale myśle, że bedzie to nadrabiał swoją specjalnością :) Szkielety widać zrobili jedną ze słabszych jednsotek 1 poziomu ale zapewne bedą to nadrabiać ilością poprzez nekromancję :)
greyhawk
15. RE: Jednostki
2006-01-26 20:30:23
nekromanci najsłabsi? hehe:D jednostki mają mierne statsy ale spójżcie na skile herosa.. jeżeli dobrze się nimi zagra są przegięci.mroczne elfy będą ciężkie w ich prowadzeniu,ale mają ogromne możliwości,świetne jednostki,skile herosa i niesamowity łańcuch żywiołów(jest gdzieś link do artykułu).. zobaczymy jak to bedzie w finalnej wersji ale szykuje sie niezła różnorodność,każda frakcjia ma swoje zdolności specialne i wymuszony rodzaj taktyki.. jak dla mnie bomba:)
^Nicolai
16. RE: Jednostki
2006-01-27 14:05:51
Daje screeny Maszkarona: [img=http://www.the-genies-lamp.com/images/h5_images/troops/academy/obsidian_gargoyle.jpg][/img] [img=http://www.the-genies-lamp.com/images/h5_images/troops/academy/stone_gargoyle.jpg][/img] Troche mała rozdzielczość, ale trudno!
gryfina
17. RE: Jednostki
2006-01-28 12:00:06
zdjęcia ładne ale dziwi mnie to że nie widzialam nigdzie smoków z 5 (o ile są)
^val-gaav
18. RE: Jednostki
2006-01-28 19:11:02
Jak widać gdy mamy za dużo dużych stworzeń musimy z czegoś zrezygnować :( [url=http://img491.imageshack.us/my.php?image=dragstit8wo.jpg][img=http://img491.imageshack.us/img491/9940/dragstit8wo.th.jpg][/url]
Tusiu
19. RE: Jednostki
2006-01-28 19:39:27
^val-gaav napisał/a: > > Jak widać gdy mamy za dużo dużych stworzeń musimy > z czegoś zrezygnować :( Dlatego UBI/NIVAL musza to poprawic, czyli pole walki powinno byc zwiekszone.
^val-gaav
20. RE: Jednostki
2006-01-28 21:10:55
Zgadza się :) po pograniu troche w betę optowałbym za polem 10x12 .... lub 12x12 ... Nie powinno być jednak większe ze wzgledu na to, że speed jednostek jest dość dobrze dopasowany do tego co już jest i przy znacznie większym polu łucznicy dużo zyskają ... Poza tym jednostki 1 polowe już teraz wyglądają na małe.