|
Ostatnia wiadomość w wątku: 2006-05-29 23:35:41 napisana przez ^Nicolai Pokaż ostatnią wiadomość |
|
|||
^Roman_14 |
Hehe najlepsi sa nekromanci i ich czar.... HIPNOZA!!!
Pie....ć Hunterów!!! Wystarczy dać Hipnozę na Jednorozce, a pada 100 tych elfów!!!
|
||
~UT-przelotem |
No nie, Romanie_14 i Filipecku, "mięcho" nawet wykropkowane to nie jest poziom języka akceptowalny w Jaskini! Wstyd!
|
||
SirLuq |
kiedy to demo w polskiej wersji bedzie? :zmiesz3:
jesli dobrze pamietam to mialo wyjsc tydzien pozniej a ten tydzien juz minal :(
|
||
^Roman_14 |
Sorry racja :smut4:
Ale HIPNOZA na np. jednorozce to klucz do wygranej!!!
|
||
~KazekMlycorz |
^Roman_14 napisał/a:
> Ale HIPNOZA na np. jednorozce to klucz do
> wygranej!!!
O ile "wejdzie" a nie zostanie odbite przez antymagiczną aurę!
|
||
^Puzon_351 |
Na prawde boli mnie to, że Ubisoft/Nival stawia bardziej na grafike niż na rozwiązania taktyczne itp. Szczerze mówiąc już sam pomysł z inicjatywą jest dla mnie jakiś taki...Wcześniej myślałem, że się do tego przyzwyczaje, że to wszytko wyjdzie w praniu, ale jednak moje najgorsze obawy się potwierdziły...Po prostu źle mi sie gra z tym "nowym systemem ruchu". Na prawdę nie podoba mi się to, że podczas jednej tury jedna jednostka rusza się 3 razy podczas gdy druga jednostka ledwo sie zdąży ruszyć...To mnie okropnie boli. Po za tym [b]za małe pole walki!!![/b] Tutaj sie liczy tylko rzeź kto pierwszy kogo palnie...zero podejścia do bitwy, przygotowania czarami jednostek do bitwy...Tylko deszcz meteorytów i marsz na rzeź! Ehh... nie powinno być tak. Owszem muzyka jest świetna, grafika też jest w porządku. Ale pytam sie: Dlaczego położyli większy nacisk na grafikę!!!??? Przecież to po jakimś czasie sie znudzi!?!?!
Dla mnie [b]prawdziwe[/b] Heroes of Might and Magic się kończy na wspaniałej 3. H4 było też w jakimś stopniu nie wypałem... Aż wstyd mówić, że jakakolwiek część HoMM jest nie wypałem, ale [b]dla mnie[/b] właśnie dwie ostanie nimi są. Cóż czasy się zmieniają i fani od gier wymagają całkiem co innego...I żeby nie było żadnych nieporozumień ja też lubie jak gra ma ładną szatę graficzną, no ale oprócz grafy powinno być też coś innego, coś co przyciągnie fana na dłuższy czas, tak jak to zrobiła trzecia część Heroesów. Sama grafa nie wystarczy...
Pewnie będzie dużo słów krytyki...cóż ja tylko wyrażam swoje zdanie :P
|
||
SirLuq |
i te "poprawki" ubi
1) Zamiana Enta na Pinokia
2) Wkladanie wiadra na glowe
jak im sie nudzilo to mogli porobic rozne postacie bohaterow na polu walki
albo zdjac rekawice bokserksie Dzinowi
|
||
~KazekMlycorz |
Luqu, myśliśz, że jak napiszesz o tym po raz stofefdziesiąty, to coś się zmieni? Monotematyczny jesteś ostatnio.
|
||
SirLuq |
to bylo juz ostatni raz wspomniane ;P
Heroes 5 juz jest zakonczone :(
zadnych zmian (no chyba ze jakis patchyk) juz nie bedzie, ale mam nadzieje ze ..... sami wiecie
|
||
^yakin |
1) muzyka w menu swietna
2) mile zaskoczenie, bo na maxymalnych detalach wszystko mi plynnie chodzi
3) pisaliscie, ze surowce slabo widoczne na mapie -> byc moze zalezy to od detali. u mnie na maxymalnych surowce daja "poswiate" ale mimo tego i tak ciezko jes znalezc :zmiesz3:
4) w ogole ciezko trafic tym kursorem w cokolwiek :szok2:
5) jednostki strasznie niezbalansowane
6) czary jakies takie pomieszane. stare nazwy czarow - nowe dzialanie =/ ale trzeba przyznac, implozja ma piekna animacje:)
7) walka - brakuje ikonek! ja nie chce klawiszy skrotu, ja chce ikonki:P
8 ) czy te wieza obronne da sie jakoś zniszczyc? Oo
9) czarem earth quake zniszczylem mury... balista atakowala puste przestrzenie
10) niby gra fajna, ale rzeczywiscie brakuje jej tego czegos. nie wciaga tak bardzo. jesli zamiast powtarzac sobie w duchu "jeszcze jedna tura", sam z wlasnej, nieprzymuszonej woli wylaczam gre i ide liczyc zadania z matmy, to musi tu byc cos nie tak.(nie cierpie matmy - dlatego to takie dziwne:P )
11) ... jeszcze cos znajde:) ...
|
||
^Nicolai |
Tak, teraz Heroes V jest w końcowym stadium rozwoju. Teraz można jedynie przywrócić stary wygląd niektórym jednostkom, powiększyć pole bitwy i zmienić statystyki kilku jednostkom (mięsu armatniemu ciut polepszyć, maszynkom do zabiajnia obniżyć).
|
||
^yakin |
drzewce, czy jak je tam zowia, widzialem tylko w duelu, ale jesli tak ma wygladac juz postac ulepszona, to chyba padne! obrzydliwe to jest!
... i gdzie sa moje meduzy?;(
|
||
^SPROCKET |
Po pierwszym kontakcie z demem zebrało mi się na refleksje...
Heroes I - pamiętam że miały 10 MB a grafika mnie wtedy zachwycała. Klimat niesamowity, miałem stracha przechodząc koło jaskimi demona. Grywalnośc Heroes I była słaba, czary i wojska niezbalansowane, ale i tak grałem pełny zachwytu nad pomysłem takiej gry.
Heroes II - znaczna poprawa we wszystkim. Tworzyłem własne mapki, znałem na pamięć wszystkie ststystyki. To już była gra z prawdziwego zdarzenia, można było z kumplami duele robić. Wady oczywiście były pamiętacie jak komputer wchodził do zamku, rozdzielał siły i wychodził? No i liczyły się tylko 2 zamki, a własciwie 2 jednostki: Czarne Smoki i Tytany. Mimo wszystko Heroes II było świetną grą.
Heroes III - do dzisiaj jestem oczarowany tą grą. Mógłbym się tu rozpisać na parę stron, ale po co. Jeśli ktoś z Was uważa że Heroes III jest the best, polecam mapę dla prawdziwych zawodowców
[url]http://free4web.pl/3/2,115020,340550,5765136,0,Thread.html;jsessionid=3650CD111208F8EBEA01A81ECC390489][/url]
Heroes III WOG - ciekawy pomysł, ale mnie nie przypadł do gustu. Moim zdaniem dodatkowe budowle uczyniły grę bardziej losową.
Heroes IV - wielu narzeka na niedopracowaną IV, więc ja dla odmiany powiem parę ciepłych słów. Bardzo dobrze rozwiązana magia, różne szkoły, masa specjalności, masa trudu żeby dojść do najlepszych czarów. Ładna grafika 2d, możliwie najładniejsza. Kilka dobrych innych rozwiazań. Niestety jak komputer sam zabija się o oddziały wolnostojące, to ja dziękuję za taką grę. Grywalność słabiutka.
Heroes V - pierwszy kontakt negatywny:( Grafika 3d ładna, ale moim zdaniem nie ma sensu. To tak jakby robić szachy 3d, zupełnie niepotrzebny bajer. Grałem tylko trochę, ale już obawiam się o grywalność, o to że bajery graficzne zdominowały prawdziwego ducha Heroes. System bitwy na razie mi nie leży. Wygląd miasta również. Wydaje mi się, że Heroes odchodzą od strategii w jakimś innym kierunku, a szkoda. Oczywiście nie przekreślam V, pogram więcej i dam szansę.
|
||
~Bogdan777 |
sprzęt ?
mam pytanie czy gra ktoś na athlonie 1,4
(mam athlona 1,4 kartę GF 2 MX 100/200 i 256ramu) więc nie dziwię się że gra nie "idzie" , tylko menu mam zaszczyt zobaczyć .
Więc pytanie czy jest sens wymienić kartę , i dołożyć ramu , czy cały komp na złom .
POMOCY
Boję się że zainwestuję a i tak będzie muliła .
H5 demo widziałem u brata wygląda ładnie ale nie grałem , w H2,H3,H4 grałem .
Nie podzielam opinii że w H4 nie da się grać miała błędy , była inna od poprzedniczek ale grałem (jak wyszła 2 tygodnie urlopu).
|
||
Tarnum_IJB |
ja gram na Athlonie 1.1 ghz :P
No, ale mam też Radeona 9550 i 512 ramu.
Wystarczy karta i ram ;)
|
||
Sigelhearwan |
Hmm..kiedyś dawno, dawno temu, kiedy po ulicach chodziły wielkie jaszczurki, pojawiło się coś pt.Heroes I. Obwąchałem i godzinami siedziałem nad mapkami próbując przejść je na "genius" z włączonym king of the hill (wtedy poziom frustracji wzrastał :smiech3:)..
...potem dinozaury wyginęły, człowiek "wymyślił" ogień i oczom mym ukazała się część druga Herosów. Razem z moim kumplem siedzieliśmy na moim kompie przy nich na zmianę - ja od wieczora do rana, on przychodził po południu i grał, grał..
...cywilizacja w końcu dosięgnęła i jego i kupił sobie kompa - w samą porę bo z Herosów III schodziłem tylko coś zjeść i do WC.
...Kolejna era zapowiadała się całkiem obiecująco, to miało być takie ferrari w stajni Herosów. No i owszem - z wierzchu ślicznie czerwoniutkie, ładniejsze, tylko pod maską silnik z Syrenki (no offense). I jak tym jeździć?
Z niecierpliwością czekałem na V część.. pełne 3D - wow!Będzie musiało być fajne! No jest. Wręcz rewelacyjne. Ale co z tego? Jeśli nie mam zamiaru po 2 miechach odłożyć jej na półkę, to po co mi obracanie kamery..słoneczniki w których widać listki..trawka, na której widać ślady kopyt? Wszystko to schodzi na conajmniej drugi plan, niestety jak widzę większość wysiłków producent włożył w oprawę graficzną, odłogiem zostawiając myślenie o stronie taktyczno-strategicznej gry. Entuzjastycznie podchodziłem do pomysłu inicjatywy - jest jednak tak pokręcona, że w połączeniu z małym rozmiarem pola bitwy powoduje, że bitwa to rzeź.. Grając w III wiem, że np. po moich Wyvernach pójdą behemoty wroga, więc daję im slow'a, -3 do szybkości i mam pewność, że pojadę wcześniej. Jasno i przejrzyście. A tutaj? Gdzie tu miejsce na wdrożenie strategii? Chaos. Według mnie bitwa straciła również na dynamice przez to, że bohater ma swoją własną turę. Możliwość rzucania czarów w dowolnym momencie urozmaicała potyczkę. Poza tym to bohater - dowodzi, więc w każdej chwili robi co chce (ucieczka w takim razie też powinna być możliwa tylko w turze bohatera). No nic, kwestia przyzwyczajenia.
Co do muzyki, czytałem wiele postów, że super, że wymiata.. racja, czuję klimat jak jej słucham, przypomina tą z III, ale jakaby nie była, to jej różnorodność jest ograniczona. Po prostu się kiedyś znudzi słuchanie w kółko tych samych kawałków, osobiście wolę włączyć mp3 i słuchać w trakcie grania (jak to robiłem wcześniej).
Rozwój miast.. zgadzam się tu z val-gaav'em, teraz będzie wszystko po sznurku (z małymi różnicami), w każdym mieście tak samo, eehhh.. a wymagania? Lubię kiedy gra się płynnie, kiedy bohater zasuwa po planszy i nic się nie zacina..a wręcz nie cierpię jak ładowanie trwa ponad minutę, a przy wejściu do zamku można usnąć.. Owszem, ktoś powie "to wyłącz se detale". Ok, ale wtedy jak sobie obejżę tą wspaniale falującą trawę i inne takie we [b]wspaniałym 3de[/b]:smiech1: ?
Przyznaję - jest sporo rzeczy, które mnie cieszą: ściezka rozwoju bohaterów urozmaicona, nowe budowle i skile (np.Training Grounds), cut-sceenes w kampanii.. ale to takie bajerowanie gracza. Grając nie czuję tego klimatu co dotychczas, czuję zaś podobnie jak przy IV - przerost formy nad treścią, mimo, że V jest o wiele lepsza.
Ogólnie jest raczej słabiutko. pewnie do większości rzeczy się przyzwyczaję, ale jak na razie dla mnie stary Król Trzeci wciąż żyje, a to demo nie wskazuje by narodził się nowy.
|
||
~bogdan777 |
WIELKIE Dzięki Tarnum_IJB jak możesz napisz w jakiej rozdzielczości Ci chodzi i co z szczegółami jeszcze raz dzięki
|
||
SpazzMaticus |
Moim zdaniem troche za bardzo marudzicie.
Przeciez grafika 3d to teraz wlasciwie mus, no i trudno. Mnie sie bardzo podoba grafika nowych herosów mimo iż jest w 3d, ma specyficzny klimat, inny niż "trójka" co prawda, ale to nie znaczy że gorszy.
A już zupełnie nie rozumiem osób które uważają, że cała para poszła w grafikę a o samej mechanice rozgrywki nie pomyślano. Otóż z tego co widziałem w demie to przemyślano i do dośc dobrze. Jest masa udogodnien jak np mozliwosc "replay battle" po niezadowalającym wyniku quick combat. Jest też masa nowych koncepcji, moim zdaniem bardzo trafionych jak np właśnie inicjatywa, czy tez ciekawszy rozwoj umiejetnosci bohatera
podsumowujac uwazam ze H5 bedzie zupelnie nowym doznaniem, powiewem swiezosci. Wiem ze wszyscy sie przyzwyczailismy do "trójki" i że ją kochamy :rad1: ale to nie zmienia faktu, że szykuje nam się teraz prawdziwy rarytas.
|
||
Sigelhearwan |
SpazzMaticus napisał/a:
> Moim zdaniem troche za bardzo marudzicie.
eee.. to narodowa cecha polaków :smiech2:
> A już zupełnie nie rozumiem osób które uważają,
> że cała para poszła w grafikę a o samej mechanice
> rozgrywki nie pomyślano.
A ja ich w pełni rozumiem, to oznacza, że każdy zwraca uwagę na co innego.. i dobrze!!Jedni nad grafikę jaka-by-nie-była przedkładają np. elementy strategii, inni odwrotnie, a jeszcze inni chcą i tego, i tego. Uważam ( i tutaj nie zgodzę się, że 3D to mus w grach ), że Herosi są grą, w której grafika odgrywała drugoplanową rolę, bo to z założenia miała być gra strategiczna. Jeśli gra się dla czystej przyjemności i nie poświęca się wielkiej uwagi stronie, nazwijmy to "merytorycznej", to np. czy wygrasz walkę tracąc anioła czy dwóch - nie zrobi to wielkiej różnicy. Jeśli jednak istotą jest właśnie granie na najbardziej wymagających mapach, gdzie strata choćby 1 jednostki 1 levelu powoduje, że trzeba grę odsejfować to na to, co dostałem w demo, mogę ponarzekać.
> Jest masa udogodnien jak np mozliwosc "replay battle"
> po niezadowalającym wyniku quick combat.
Udogodnienie, którego osobiście używam kiedy mam armię, której nie sposób podskoczyć i dla skrócenia czasu włączam tą opcję, ale wtedy nie ma "niezadawalającego wyniku"
> ciekawszy rozwoj umiejetnosci bohatera
co racja, to fakt
Ave!
|
||
~Dragonn2 |
Apropos systemu walki. Kiedyś czytałem w oficjalnym faq gry, że będzie w grze opcja wyboru między walką tradycyjną (jak w H3) i walką z inicjatywą. Ciekawe czemu porzucono ten pomysł (albo zastąpiono go opcją wyboru Dynamic Battle, która swoja droga jest dla mnie pomyłką w turówce, lub bez), przecież można by go zrealizować. Wtedy inicjatywa decydowała by po prostu o szybkości z jaką jednostka ruszy się w turze (jak w H4). Gorzej byłoby z bohaterem, bo trzeba by zmodyfikować trochę system, bo machanika gry działa chyba tak, że nim lepszy bohater, tym więcej razy może sie ruszyć, a to akurat jest dobre, bo w H3 wkurzało mnie,że miałem do wyboru tyle czarów, a mogłem wykonać tylko jeden ruch na turę, więć bardziej opłacało się rzucić (jeśli były silne) czary ofensywne, niż zmienające status.
|