Logo  
Historia TFJ
Tymczasowe Forum Jaskini Behemota działało od sierpnia 2005 roku do czerwca 2006 roku, jako zastępcze forum podczas problemów hostingowych Jaskini.

Wróć do Jaskini Behemota

 
Witaj na Tymczasowym Forum Jaskini Behemota!
Tymczasowe forum Jaskini » Heroes V - Marmurowa Wyrocznia » DEMO Heroes V

Ostatnia wiadomość w wątku: 2006-05-29 23:35:41 napisana przez ^Nicolai
Pokaż ostatnią wiadomość


Wyświetlam 243 wiadomości na 13 stronach [ <<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 >>> ]
~RycerzMike
1. RE: DEMO Heroes V
2006-04-16 20:57:06
caldrin napisał/a: > Ej a jak dokładnie działa ta unikalna umiejętność > treningu u ludzi?? Hm poelga to na tym ze mzona jednostki z nizszego pzoiomu przerabiac na wyzsz, majac odpowiednia ilosc kasy np z chlopow zrobic lucznikow. Fjanie jest ze z jednostek ulepszonych otrzymujemy juz ulepszone czyli np z ulepszonych chlopow mozna otrzymac kusznikow. Da sie tak tylko do kawalerzystow. Oczywsice musimy miec wczesniej pobudowane odpowiednie budowle np nie da sie ulepszych chlopow do luczniko nie majac budowli, ktora umozliwia rekrutacje lucznikow. :)
~szczuk1
2. RE: DEMO Heroes V
2006-04-16 21:30:39
~PrzemekS. napisał/a: > Ja mam inny problem. Ściągam demo - OK. Instaluje > gre, włączam - OK. Wybieram misję, ładuje się. > Dochodzi do mniej więcej 50% i wyłącza mi się > gra. Żadnego komunikatu, nic. Niewiecie czemu? Ja mam ten sam problem wie ktos co to??
^Nicolai
3. RE: DEMO Heroes V
2006-04-16 23:49:29
~RycerzMike napisał/a: >> caldrin napisał/a: >> Ej a jak dokładnie działa ta unikalna >> umiejętność >> treningu u ludzi?? > > Hm poelga to na tym ze mzona jednostki z >nizszego pzoiomu przerabiac na wyzsz, majac >odpowiednia ilosc kasy Da sie tak tylko do >kawalerzystow. Heh, od pucybuta do milionera - od chłopa do paladyna :). Taki chłop będzie miał super życiorys. Po żniwach poszłem się podszkolić i zostałem kusznikiem. Z powodu niskich zarobków postanowiłem się doedukować (na naukę nigdy za późno) i zostałem przyjęty do zakonu rycerskiego. Dzielnie pracowałem czekając na awans. Wreszcie upragniony awans nadszedł zostałem Gryfem? :szok3: Ale na szczęscie szybko zostałem przekierowany do klasztoru (co za ulga). Tam nawracałem gremliny (przy małej pomocy młota). Niestety moje metody nawracania okazały się za mało skuteczne (co za czasy) i znowu zostałem bez pracy. Po intensywnej nauce w gospodarstwie postanowiłem zdawać na paladyna. I zdałem. Teraz jestem idolem na wsi. Chciałem pnąć się jeszcze wyżej na drabine sukcesu, ale najwyższe miejsca są już zarezewowane. Koniec.
~KazekMlycorz
4. RE: DEMO Heroes V
2006-04-17 01:05:30
Gryfem zostać nie można, z miecznika awansuje się na kleryka.
^M0rt
5. RE: DEMO Heroes V
2006-04-17 09:26:40
W demo już grałem i nie powiem, nie było źle.. ale mam parę zastrzeżeń: -Fabuła w kampanii ludzi wydaje mi się jak na razie beznadziejna(ZNOWU demony i potężny artefakt? Ludzie, ile można?!) -Pole walki jest dość niewielkie, ale to w sumie nie przeszkadza -Czarów jest mało i są raczej standardowe i zbyt proste(lodowy pocisk jest identyczny z błyskawicą) -Rozbudowa zamków wyjątkowo niewygodna- w trójwymiarowym widoku ciężko się zorientować, zwłaszcza w inferno, zamek ludzi wygląda absurdalnie, a okno budowy jest nieczytelne. -Wszechobecne cholerne EFEKCIARSTWO- wszędzie rogi, kolce, ognie i ozdoby, jakieś błyski przy trafieniach Ogólnie jednak gra się nieźle. Nie będę na razie mówił o zbalansowaniu zamków- jak na razie grałem tylko w kampanię, pojedynczą mapę i bohaterem Akademii w duelu. Powiem tylko, że jednostki akademii są wyjatkowo cienkie, i wygrałem tylko dzięki czarom bohatera, i możliwe że nieudolności przeciwnika.
~Dragonn2
6. RE: DEMO Heroes V
2006-04-17 10:28:16
Właściwie to po kilkunastu duelach muszę przyznać, że trochę przesadziłem trochę z tym wyzywaniem na grę (CHOĆ nie zmieniam zdania na temat niezbalansowania gry). Ale trzeba przyznać gra się naprawdę przyjemnie i przede wszytkim gra wciąga. Najlepiej gra mi się Inferno, Marbas (chyba dobrze pamiętam) to w sumie jeden z silniejszych bohaterów do wyboru i wbrew pozorom takim Inferno da się pokonać niby "niepokonane" Elfy (Dungeonem 3 razy z nim wygrałem, Inferno też chyba 3). Praktycznie każda jednostka w tej armii jest użyteczna: Imp kradnie manę (aż 33 punkty bohaterowi nieumarłych i później biedak nie ma jak czarować :P), Cerber ma 3 głowy atak, dobry do dobijania silnych jednostek (np. 6-7 poziom), Nightmare jest szybki i jeżeli ktoś źle ustawi łucznika to ma problem :P, Succubus Mistress to jedna z moich ulubionych, jeszcze jak ma szczęście (co często jej się zdarza) to robi masakrę (raz zabiła jednym strzałem 7 "super silnych" Paladynów, nie mówiąc o pozostałych 3 jednostach gdyż jej atak przypomina Łańcuch Błyskawic), no i mój ulubiony Pit Lord: Meteor Shower lub 2x Fireball robią swoje + jeszcze Meteor Shower mojego bohatera i jest nieźle :P. A diabły? Nie takie silne, ale przywołują z trupa sojusznika (raz) 10 Pit Lordów!!! (kolejny Meteteor Shower = 1 diabeł = 2 Pit Lordy). Zapomniałem powiedzieć jeszcze o tych małych diabełkach (nie pamiętam nazwy), ale oni są najmniej użyteczni). No i oczywiście zdolność Gating, którą ma 2/3 armii demonów, która jest dobra do blokowania łuczników wroga. Naprawdę polecam tą armię...
~Dragonn2
7. RE: DEMO Heroes V
2006-04-17 12:25:51
Hej, już wiem dlaczego Elf łucznik jest tak piekielnie silny. Ossir ma specjalizację związaną z tą jednostką. TO MI SIĘ PODOBA!!! Wreszcie naprawdę widać, że jakiś bohater ma specjalizację w danej jednostce i naprawdę dużo jej ona daje...
^Wader
8. RE: DEMO Heroes V
2006-04-17 13:32:55
no wlasnie nekromanta traci cala mane, bo jakis inteligent dal zwykle duchy(Ghosts) zamiast zjaw(Wraiths) i niema jednostki ktora by kradla ta mane, a jak rzucam "Więź dusz" która ma w opisie :"Bohater wiąże swą duszę z dowolnie wybraną jednostką, za każdy stracony punkty życia jednostki bohater otrzymuje punkt Many." to nic niedaje proboje tego w kazdym duelu zarówno na przecinika jednostkach jak i swoich i zero efektu, pisze ze Heros otrzymuje mane a tak naprawde jej nieotrzymuje co za BUG, i potem dostaje w czapke od jakis nedznikow przez jakies bugi, ehh maja co do roboty przed premiera, a po premierze bedzie z 20 patchów jak do Diablo2 :D
^val-gaav
9. RE: DEMO Heroes V
2006-04-17 14:20:29
>>a po premierze bedzie z 20 patchów jak do Diablo2 Naprawdę byłoby miło ... Taki Starcraft np. do tej pory ma wypuszczane patche zarówno poprawiające bugi jak i balansujące. Wątpie jednak w te 20 patchy ... Myślę , żę ubisoft jest raczej firmą która po sprzedaży produktu nie interesuje się już kupującym i raczej będzie namawiac do zakupu h6 niż patch'ować h5.
Aryene
10. RE: DEMO Heroes V
2006-04-17 14:57:10
Wybaczcie, ale nie mam czasu ani siły czytać całego tego tematu, więc przepraszam, jeśli te pytania już były. Czy wie ktoś coś na temat: - przyklejonej kamery do środka pola walki, tak, że nie możliwym jest obejrzenie z bliska jednostek stojących po jej brzegach? A może mam złe ustawienia? - czy jest tam gdzieś opcja czekania czy jednak jej nie bedzie, jak mówiły kiedyś jakieś niepokojące pogłoski? Nie grałam długo, więc pytania moga być efektem niedopatrzeń, jednak wolę je zadać niż grać w demo i znudzić się przed nadejściem pełnej wersji ;)
~cialek
11. RE: DEMO Heroes V
2006-04-17 14:59:45
a wie ktos moze kiedy bedzie polska wersja dema???
^val-gaav
12. RE: DEMO Heroes V
2006-04-17 15:15:56
@Aryene: Nacisnij klawisz "W" = wait Poza tym wypada przeczytać plik README ... Tam jest większośc odpowiedzi na twoje pytania. Podejrzewam , że co do kamery też . Jak nią obracać itp ... ja się w to nie zagłębiałem . Pozdrawiam
^Wader
13. RE: DEMO Heroes V
2006-04-17 15:46:20
zauwaz ze seria HoMM posiada bardzo rozbudowana scene i rzesze fanow na calym swiecie, a kto jak nie fani beda kupowac orginalna gre plus pozniejsze dodatki, bycmoze to zacheci wydawce do wypuszczania patchy i udoskonalania gry + pozniejsze poprawki wydawane razem z dodatkami, takze jest na co liczyc :P
^Nicolai
14. RE: DEMO Heroes V
2006-04-17 15:58:53
Do premiery muszą jeszcze balans gry polepszyć. Niektóre jednostki poprostu to maszynki do zabijania, inne to zupełnie inna sprawa (Maszkoron). W zamkowym wyścigu szczurów Akademia i Nekropolia zostały daleko w tyle. W Akademii jednostki za dobrze się nie spisują. Pozostają tam tylko czary. W Nekropolii już szkoda gadać. Pierestrojka (ros. przebudowa) nie pomogła. Mrocznych Championów usunięto. Z Upiorów zrobiono jednostkę 6-poziomową a 3 poziom przypadł duchom. Chłopi przestali być kandydatami do szkieletorni, bo z takimi perspektywami lepiej zostać Paldynem - Terminatorem. Zostały się tylko Lisze i Wampiry.
^val-gaav
15. RE: DEMO Heroes V
2006-04-17 16:15:31
Nekropolia wcale nie jest w tyle ... Ja wciąż się obawiam , że ubi poszło w zła stronę i nekro znów może być za silne ... Co do akademii ... Podobno nadrabia czarami... Jak dla mnie to rzeczywiście będzie słaba (chyba) ... Przynajmniej patrząc na statystyki z open bety . Powodem tego nie bedą słabe jednostki , bo 1 gargulec tu nic nie znaczy a reszta jest całkiem całkiem , ale wysokie koszty jakie trzeba ponieśc na siedliska i wykupienie jednostek ... Cana generatora giantów a później tytanów jest poprostu śmiesznie wysoka ...
~Mrowiec
16. RE: DEMO Heroes V
2006-04-17 16:31:28
Academy wcale nie jest takie słabe, ja na duelu grając nimi nie przegrałem żadnej walki - jest to zasługa oczywiście czarów, więc spodziewam się, że właśnie magia będzie główną siłą Academy. Będzie się jednak ten zamek spisywał o wiele gorzej podczas normalnej gry. Necro jak dla mnie w duelu są zbyt słabe, mała ilość many, puppet master nie za dobrze się sprawujący i słabe jednostki są przyczyną ich niezbyt wielkiej skuteczności w walce - podczas normalnej gry mogą być jednak silni za sprawą przewagi liczebnej. PS. Mam problem podczas duelu, może ktoś pomoże mi go rozwiązać. Podczas podłączania się do pokoju jakiegoś gracza zdarza mi się (ostatnio nawet często), podczas wyboru bohatera, że mnie z tego pokoju wyrzuca. Jest na to jakieś rozwiązanie?? Pozdrawiam wszystkich, Mrowiec.
MBeniek
17. RE: DEMO Heroes V
2006-04-17 17:04:10
A mnie dziwi jedna rzecz.Otóż spróbujcie dowolną jednostką zaatakować z przeciwnej drużyny ale z różnych stron.I co.U mnie przynajmniej np. z jednej strony jest ileś a z drugiej już 2 razy więcej można odebrać.DZIWNE:szok2:!U was też tak jest?! P.S. Odpowie mi ktoś na to: Macie też coś takiego że na np. na tym obrazku jest tło poza mapą: http://www.mightandmagic.com/ss/screen_011.jpg. A ja takiego czegoś nie mam. Mam tylko czarnie tło(poza mapą).Czemu?!?! Czy to wina mojej karty graficznej?!
~Dragonn2
18. RE: DEMO Heroes V
2006-04-17 17:05:14
Wielu ludzi ma ten problem, nie wiem czemu ale chyba sposoben na to jest po prostu zmiana nazwy twoje gry tzn. np. z (twój nick)'s Game na np.1234567890 itd. co tam sobie wymyślisz. My mieliśmy taki problem z kumplem i jak zmienił nazwę gry to wszystko działało. Ale mogę się mylić...
~LorLuk
19. RE: DEMO Heroes V
2006-04-17 17:51:08
Witam. Uwazam ze gra jest godna nastepczynia swoich poprzedniczek i ma szanse na osiagniecie niebywalego sukcesu. Ci ktorym przeszkadza zbytnia cukierkowosc mapy przygod moga ja po prostu wylaczyc w opcjach graficznych gry. Mam jednak dwa pytania: 1. Jak mozna sprawdzic jakie czry zostaly rzucone na dana jednostke 2. Jak przywolac z powrotem informacje pojawiające sie na gorze ekranu mapy przygod np. o nowym tygodniu.
~KazekMlycorz
20. RE: DEMO Heroes V
2006-04-17 18:16:33
MBeniek napisał/a: > A mnie dziwi jedna rzecz.Otóż spróbujcie dowolną > jednostką zaatakować z przeciwnej drużyny ale z > różnych stron.I co.U mnie przynajmniej np. z > jednej strony jest ileś a z drugiej już 2 razy > więcej można odebrać. Wiele jednostek ma zdolności szarży.