Logo  
Historia TFJ
Tymczasowe Forum Jaskini Behemota działało od sierpnia 2005 roku do czerwca 2006 roku, jako zastępcze forum podczas problemów hostingowych Jaskini.

Wróć do Jaskini Behemota

 
Witaj na Tymczasowym Forum Jaskini Behemota!
Tymczasowe forum Jaskini » Heroes V - Marmurowa Wyrocznia » DEMO Heroes V

Ostatnia wiadomość w wątku: 2006-05-29 23:35:41 napisana przez ^Nicolai
Pokaż ostatnią wiadomość


Wyświetlam 243 wiadomości na 13 stronach [ <<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 >>> ]
~Rentrap
1. RE: DEMO Heroes V
2006-04-14 13:43:26
Paranoja. Beta H5, w której kod był mniej zoptymalizowany działała a demo czyli wersja prawie finalna nie chce pójść bez pixel shaderów ehh. Podobno w pełnej ma być jakiś tryb oszczędnościowy grafiki może właśnie on będzie umożliwiał gre bez Pixel shader. Ma ktos e-mail ubisoftu?
~Sharphis
2. RE: DEMO Heroes V
2006-04-14 14:18:05
Jak dla mnie gra super, niestety strasznie mi się tnie, nawet na najmniejszych ustawieniach graficznych, bez tych całych graficznych bajerków. Mam 256 MB RAM, a wymagane 512 - nie ma się co dziwić. Niestety, jak tak patrzę na tego ss-a którego tu ktoś wrzucił, to moja grafika w grze jest naprawdę mizerna.
^paveleczek
3. RE: DEMO Heroes V
2006-04-14 14:19:37
Niech ktoś mi pomoże! Po rozpakowaniu gry i próbie włączenia instalacji pokazuje się okienko do przygotowania do instalacji. Gdy pasek dochodzi do końca wychodzi mi taki komunikat: the contents of this file cannot be unpacked. the executable you are atempting to run has been corrupted. please obtain another copy of the file, verify its integrity, and try again.
~Dragonn2
4. RE: DEMO Heroes V
2006-04-14 14:34:28
~OleJacobXL napisał/a: > Bo shadery są używane tylko na mapie przygodowej > możesz spróbować ustawić w pliku profiles / twoj > profil / user.cfg linijkę setvar > gfx_nopixelshaders = 0 może się wczyta ale to co > zobaczysz bedzie dziwne. Czy masz jeszcze jakieś inne pomysły na modyfikację?
~RycerzMike
5. RE: DEMO Heroes V
2006-04-14 14:38:38
^paveleczek napisał/a: > Niech ktoś mi pomoże! Po rozpakowaniu gry i > próbie włączenia instalacji pokazuje się okienko > do przygotowania do instalacji. Gdy pasek > dochodzi do końca wychodzi mi taki komunikat: the > contents of this file cannot be unpacked. the > executable you are atempting to run has been > corrupted. please obtain another copy of the > file, verify its integrity, and try again. Wszytsko zalezy z jakiego zrodła sciagałes i jaki raozmiar ma plik instaltcyjny. Byc moze bedziesz msuail sciagnac demo jeszcze raz :/ Ja poda teraz swoje odczucia odnosnie dema. Zaczałem grać w single misje. Mapka calkiem fajna, jedynie o co mozna postulowac to o wieksze rozmiary surowcow tzn o lepsze ich zanaczenie na mapce. Strasznie ciezko jest je znalezx momentami :/ Druga rzecz nie wiem czy tak własnie działą sanktuarium ale jak tylko zabijam typa to odnawia mi sie on w sankturaim z 10 angelami :P i jestem wtedy juz uziemiony ;D sprobuje jeszcze zajac to snakturaium i zobaczymy co sie stanie ;D oglnie gra calkiem fajna. Zupelnie inna niz beta. Nie ma porownania.
~PrzemekS.
6. RE: DEMO Heroes V
2006-04-14 15:31:55
Ja mam inny problem. Ściągam demo - OK. Instaluje gre, włączam - OK. Wybieram misję, ładuje się. Dochodzi do mniej więcej 50% i wyłącza mi się gra. Żadnego komunikatu, nic. Niewiecie czemu?
~kamblu
7. RE: DEMO Heroes V
2006-04-14 16:01:10
Ej a ja gram w pierwszą misje i po tygodniu jest napisane, że zawiodłem :( A przejełem zamek gdzie mam sie w tym tygodniu udać?
J.K.Tank
8. RE: DEMO Heroes V
2006-04-14 16:22:25
kamblu>>> Ja ci radzę czytać objectivsy. Po zajęciu zamku masz się udać do więzienia koło niego i uwolnić klona Katarzyny.
~Tristan-
9. RE: DEMO Heroes V
2006-04-14 16:23:59
~kamblu napisał/a: > Ej a ja gram w pierwszą misje i po tygodniu jest > napisane, że zawiodłem :( A przejełem zamek gdzie > mam sie w tym tygodniu udać? Oprócz przejecia zamku musisz w ciagu tygodnia uratowac z więzienia główną bohaterke :) Wiezienie znajduje sie tuz przy miescie. Minimalnie troszke wyżej i na prawo od miasta.
^xeros
10. RE: DEMO Heroes V
2006-04-14 17:07:48
Nie wiem czy to bug czy co ale podczas walki w obronie mojego zamku znikły wszystkie jednostki prócz bohaterów i nic się niedało zrobić był pokazany ruch moich jednostek lecz nic nie mogły zaatakować!!
^paveleczek
11. RE: DEMO Heroes V
2006-04-14 17:38:27
~RycerzMike napisał/a: > ^paveleczek napisał/a: > > Niech ktoś mi pomoże! Po rozpakowaniu gry i > > próbie włączenia instalacji pokazuje się okienko > > do przygotowania do instalacji. Gdy pasek > > dochodzi do końca wychodzi mi taki komunikat: > the > > contents of this file cannot be unpacked. the > > executable you are atempting to run has been > > corrupted. please obtain another copy of the > > file, verify its integrity, and try again. > > > Wszytsko zalezy z jakiego zrodła sciagałes i jaki > raozmiar ma plik instaltcyjny. Byc moze bedziesz > msuail sciagnac demo jeszcze raz :/ Ściągnałem z tąd http://www.gamershell.com/download_13278.shtml plik instalacyjny ma rozmiar 884,7 MB i w każdym kraju taki jest. Nie wiem co jest grane. :z
~Dragonn2
12. RE: DEMO Heroes V
2006-04-14 17:40:06
Przyznam, że jestem niezadowolony z gry. Graficznie jest bardzo ładna, ale jest kompletnie niezbalansowana (tak czy siak jeśli chodzi o opcje duel - jedyną w jaką mogę grać). Dlaczego taki np. Paladyn albo Elf Łucznik masakrują każdy oddział praktycznie jednym atakiem? Dlaczego jednostki 7 poziomu są tak słabe. Ponoć każda jednostka w grze się liczy a takie np. Gargulce są beznadziejnie słabe. I w sumie to do kitu jest ta cała inicjatywa w grze. Wiem, że to się raczej już nie zmieni, ale wolałbym dawny system - jedna jednostka - 1 tura - jeden ruch. Mam nadzieję, że peła wersja tak wyglądać nie będzie.
~Rider_of_Rohan
13. RE: DEMO Heroes V
2006-04-14 18:48:47
Jezeli juz narzekamy to ja mowie, iz calkeim skopany jest schemat rozbudowy miasta... Krajst, tam w o gole nie wiadomo o co chodzi... powinien byc jakis podzial na budynki generujace stwory, charakterystyczne budynki dla danego miasta itp. Ale juz tego raczej nie beda zmieniac :(
^LEVY
14. RE: DEMO Heroes V
2006-04-14 18:57:20
Jesli jeszcze ktos ma problemy ze sciagnieciem demka, to tu jest lista szybkich serwerow: [url]http://filemirrors.com/search.src?file=homm5_demo.exe&size=701127492[/url]
~kamblu
15. RE: DEMO Heroes V
2006-04-14 19:33:10
Sorki już widze mój błąd :P A co do tego że elf jest silny to mi sie zdaje ze to wina ze bohater ma tkaie umiejetnosci ale przyznam ze tez z tego powodu nie jestem zadowolony... gra jest fajna ale brakuje jakiegos takiego kopa ;)
~wojo2k
16. RE: DEMO Heroes V
2006-04-14 19:49:55
No cóż, gra jest nowa i nie ma co narzekac ze nie dziala na 6 letnich kompach. Mi wszystko dzialala bez problemu, gra sie bardzo przyjemnie, tylko czekac na wersje finalna.
~Draq_Drake
17. RE: DEMO Heroes V
2006-04-14 22:05:53
Przez to demko zapomniałem iśc na mszę (chciałem tylko zobaczyc jak to wygląda skoro sie już ściągneło i przyssało mnie do kompa na 2 godziny :smiech2: ). Wszystko działa płynniutko i bez problemów. Denerwują mnie tylko 2 rzeczy: 1.Surowce na mapie są takie tyci tyci malutkie i często idzie je przegapic :zmiesz5: 2.Nowe budynki udostępniają sie dopiero po spełnieniu odpowiednich wymagań co jest dość nie miłe dla nowego gracza (lepiej by było pozostawic to w takiej formie jak w poprzednich częściach, czyli ikonki wszystkich budynków są widoczne od początku i po najechani na daną budowle pojawiają sie budynki potrzebne do jej wzniesienia) Pozatym demko jest super. Mam nadzieje że kiedy wyjdzie pełna wersja można będzie powiedzieć : Umarł król (heroes 3) niech żyje król (heroes 5) :rad2:.
~RycerzMike
18. RE: DEMO Heroes V
2006-04-14 23:29:28
Hmm co do miasta to mozna przeciez rozwinać całkowity panel rozbudowy i wtedy widać co jest co. Nie zgadzam sie z tym ze nie ma podzialu na budynki ktore sa odpowiedzialne za jednostki. Po lewej stronie zawsze do rozbudowy jest dawny kaptiol, rada miasta itp. oraz wszelkiego rodzaju fortyfikacje. Jednostki sa natomiast po prawej stronie i w miare schodzenia w doł zwiekszaja sie ich poziomy. Trzeba sie tylko przyzwyczaic ze poziomy jednostek nie "rosną" tak jak w h3 i h4 w poziomie lecz w pionie. Dobrym rozwiazaniem jest tez zbieranie punktow miasta. im wiecej punktow mamy tym wieksze i barrdziej skomplikowane struktury mozemy budowac. Jest to o tyle ciekawe ze eliminuje liniowosc w rozbudowie miasta. Kazdy z nas wie ze w h3 strategia rozwoju miasta polegała na jak najszybszym zobudowniau kapitolu,a pozniej jednostek. Ewnetualnie jezeli to bylo miasto podbite to opieralo sie na wybudowaniu samych jednostek. Teraz tak nie mozna zrobic co jest wg mnie plusem. Nie bedzie latwej rozbudowy. W gre wchodzi myslenie a nie praca wg okreslonego schematu. Przeszedłem obydwie kampanie i podziele sie z wami moimi odczuciami :smiech1: Misja pierwsze zwiazana z uwolnieniem Izabel jest całkiem fajna. Potrzeba niezłego myslenia na poczatku aby dobrze rozegrac scenariusz. Pozniej robi sie juz troche nudnawo i zmudnie :/ Przylatuja kolejne odziały doscy slabe, a my dysponujemy juz całkiem pozkazna armia. Mam nadzieje ze poziom w innych kampaniach bedzie troche wyzszy. Fakt ze gralem na poziomie trudnosci normal, ale to w koncu jest 5 misja z tej kampanii :szok1: liczylem na cos trduniejszego :/ Milym zaskoczeniem bylo dla mnie kopanie graala. Ciekawy pomysl z tym baaardzo bliskim rzutem. Uwzgledniajac to ze mapa mozna obracac teraz we wszytsie strony oraz patrzec na nia pod roznym katem znalezeinie graala nie jest latwe. Fajnym udogodnieniem jest to ze jezeli kilkiniemy w prawdopodbne miejsce graala na mapie przygod,a nastepnie wyswietlimy mape z puzli widac "sciezke" naszego boahtera. Dzieki temu mozna dokładnie wyznaczyc miejsce wykopania graala. Ten pomysl bardzo mi sie podoba. Mało przejrzysty jest jeszcze dla mnie tryb umiejtnosci i zdolnosci boahtera. Podobnie bylo w h4 ale sadze ze to kwestia przyzwyczajenia :) Ciekawa rzecza jest rowniez zostawianie sladu wedrowki w zaleznosci od sily armii. Im silniejsza tym slad wyrazniejszy. W ten sposob wiele razy uniknalem np bezsensownych powrotow do miasta. Oczywsice mozna tradycyjnie patrzec na sile armi poprzez klikniece prawym na boahtera ale to roziwazanie wydaje mi sie wygodniejsze. Co do jednostek z haven nie zgadzam sie z tym ze sa niepokonane, w szczegolnosci palladyni. W walce wielorkotnie gineło mi po 2 lub 3 w zaleznosci os tego kto ich atakował. Niesmowite dysproporcje robia sie jedna przy kusznikach. Wystarcza juz okolo 100 zeby zabic 6-8 dibłow. :szok1: Jest to dla mnie o tyle zaskakujace gdyz moich 145 " ulepszonych footmenów" nie bylo w stanie zabic 4 a przeceiz jest to jednostka z wyzszego poziomu. I nie chodzi tutaj o to ze mialem jakies lepsze skille bohaterem. Poniewaz z atkau ktory mialem wychodzilo ze lepiej jest atakowac wrecz. Inna ciekawostka jest atak kaplanow. W momencie ataku kursor wskazywal ze moze byc zabitych 12-15 jednostek. Czesto natomiast ginela podwojona ilosc(24-30 jednostek) znacznie wieksza od maxymalnej. nie wiemc czy to bug czy moze maja oni jakas umiejtnosc. Bardzo fajnie sprawuja sie teraz maszyny bojowe. Np balista u bohatera inferno potrafi pozniej strzelac wybuchowymi strzałami (niczym napalm) :) Dla mnie to urozmaicenie gry. Jednakze musze przyznac ze gargulce sa baardzo słabiutkie. 39 nie jest w stanie zabic 1 nightmera. Dla mnie to juz lekka przesada. W msiji 2 z Agraelem nie bylo dla mnie nic trudnego. Taki poziom powinien byc wlasnie w 1 misji danej kampanii. Troche myslenia ale nie za wiele :) Super rozwiazaniem jest rozwoj misji wobec danych punktow. Zawsze sa to jakies zwroty w danym scenariuszu. I o to wlasnie chodzi aby gra zaskakiwała :rad2: Zaskoczylo mnie pojawienie sie boahtera demona wroga !! Myslałem ze przybywa on mi z pomoca tymczasem okazał sie przeciwnikiem!! Plus dla Ubi za przemyslany scenariusz. Integralne intra dodaja grze duzej spojnosci. Nie sa to dlugie opisy tak jak np w kampanii necromaty w h4 ktore zejmuja stone a4. Krotkie i tresciwe cut scneki sa czesto podpowiedzia co dalej nalezy robic. Co do jednostek deomonow nie sa one tak potezne jak w becie. Aczkolwiek mozliowsc "sprowadzania" demonow jest bardzo przydatna i skuteczna. Wiele jednak zalezy od poziomu boahtera. Moj Agrael nie byl w stanie zabic Pit fienda, natomiast przeciwnik robił to bez problemu. Podsumowujac, demo wywarlo na mnie dobre wrazenie. Lepsze niz beta. Ciekawe rozwiazania dodaj jej smaku np.: zeby zebrac drewno lub inny surowiec czase potrzeba zwiekszyc mape poniewaz normlanie kursor tam sie nie miesci!! Mozliwosc patrzenia na mape z kazdej strony jest rewelacyjna. Wioaze sie to jednak z posiadaniem mocnego kompa ale cos za cos. Naprawde jest to cos nowatorskiego w porownaniu do pozstalych czesci herków. Pozdrawiam goraco i zycze wesolych swiat !!!
^Nicolai
19. RE: DEMO Heroes V
2006-04-15 00:23:43
RycerzuMike co do tej ciekawostki z kapłanami to chyba jest to nienawiść do jednostek z Inferna (nie jestem co do tego pewiem). Jedno pytanie do tych co już ściągneli: Czy Akademia jest naprawde tak słaba jak niektórzy piszą?
^val-gaav
20. RE: DEMO Heroes V
2006-04-15 00:45:18
>> Kazdy z nas wie ze w h3 strategia rozwoju miasta polegała na jak najszybszym zobudowniau kapitolu,a pozniej jednostek. Ekhem Najpierw jednostki > a dopiero póżniej rozbudowa na kaske... .......... Moje wrazenia z dema ... Gra ma swój urok ale czegoś jej brakuje ... Wiele rzeczy mnie tez w niej denerwuje , jak np. wspomniany mały rozmiar surowców czy też stworzeń neutralnych. Punkty miasta wręcz narzucają określony typ rozwoju : Stawiamy trochę kasy > trochę jednostek ... Teraz będzie tak w każdym zamku , ze po pierwszym tygodniu skończymy co najwyzej z 3-4 poziomem stworzeń ... Ehhh a w h3 było tu zróżnicowanie chociażby stronghold behemothy 3 dnia się stawiało ... Rampart smoki dopiero w 2 tygodniu :P ... A w h5 każdy zamek bedzie sie tak samo rozbudowalo :( @Nicolai Academy nie ma w demo ... jest tylko haven i inferno.