Logo  
Historia TFJ
Tymczasowe Forum Jaskini Behemota działało od sierpnia 2005 roku do czerwca 2006 roku, jako zastępcze forum podczas problemów hostingowych Jaskini.

Wróć do Jaskini Behemota

 
Witaj na Tymczasowym Forum Jaskini Behemota!
Tymczasowe forum Jaskini » Heroes V - Marmurowa Wyrocznia » DEMO Heroes V

Ostatnia wiadomość w wątku: 2006-05-29 23:35:41 napisana przez ^Nicolai
Pokaż ostatnią wiadomość


Wyświetlam 243 wiadomości na 13 stronach [ <<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 >>> ]
^Siewca_Rozpaczy
1. RE: DEMO Heroes V
2006-05-01 12:47:53
Zauważyliście może że w zamku Haven nie ma bramy przez którą możnaby się dostać do zamku :smiech1:hehe to taka ciekawostka.
SirLuq
2. RE: DEMO Heroes V
2006-05-01 19:47:40
Duel w demie PL nie dziala :(
~gorgona1983
3. RE: DEMO Heroes V
2006-05-02 00:35:42
> Duel w demie PL nie dziala :( > No wlasnie nie moge sie polaczyc :-/ (niby nie ten nick lub haslo - a 3 razy sprawdzalem!!) Ktos moze gral w duela na polskim demku czy nic sie z tym nie da zrobic? :/ SirLuq napisał/a:
Mikes_PL
4. RE: DEMO Heroes V
2006-05-02 11:03:29
najprawdopodobniej nic nie da się zrobić, CDP skopał polskie demko na maxa..
~turobert1
5. RE: DEMO Heroes V
2006-05-02 22:05:20
Sigelhearwan napisał/a: > Hmm..kiedyś dawno, dawno temu, kiedy po ulicach > chodziły wielkie jaszczurki, pojawiło się coś > pt.Heroes I. Obwąchałem i godzinami siedziałem > nad mapkami próbując przejść je na "genius" z > włączonym king of the hill (wtedy poziom > frustracji wzrastał :smiech3:).. > ...potem dinozaury wyginęły, człowiek "wymyślił" > ogień i oczom mym ukazała się część druga > Herosów. Razem z moim kumplem siedzieliśmy na > moim kompie przy nich na zmianę - ja od wieczora > do rana, on przychodził po południu i grał, grał.. > ...cywilizacja w końcu dosięgnęła i jego i kupił > sobie kompa - w samą porę bo z Herosów III > schodziłem tylko coś zjeść i do WC. > ...Kolejna era zapowiadała się całkiem > obiecująco, to miało być takie ferrari w stajni > Herosów. No i owszem - z wierzchu ślicznie > czerwoniutkie, ładniejsze, tylko pod maską silnik > z Syrenki (no offense). I jak tym jeździć? > > Z niecierpliwością czekałem na V część.. pełne 3D > - wow!Będzie musiało być fajne! No jest. Wręcz > rewelacyjne. Ale co z tego? Jeśli nie mam zamiaru > po 2 miechach odłożyć jej na półkę, to po co mi > obracanie kamery..słoneczniki w których widać > listki..trawka, na której widać ślady kopyt? > Wszystko to schodzi na conajmniej drugi plan, > niestety jak widzę większość wysiłków producent > włożył w oprawę graficzną, odłogiem zostawiając > myślenie o stronie taktyczno-strategicznej gry. > Entuzjastycznie podchodziłem do pomysłu > inicjatywy - jest jednak tak pokręcona, że w > połączeniu z małym rozmiarem pola bitwy powoduje, > że bitwa to rzeź.. Grając w III wiem, że np. po > moich Wyvernach pójdą behemoty wroga, więc daję > im slow'a, -3 do szybkości i mam pewność, że > pojadę wcześniej. Jasno i przejrzyście. A tutaj? > Gdzie tu miejsce na wdrożenie strategii? Chaos. > Według mnie bitwa straciła również na dynamice > przez to, że bohater ma swoją własną turę. > Możliwość rzucania czarów w dowolnym momencie > urozmaicała potyczkę. Poza tym to bohater - > dowodzi, więc w każdej chwili robi co chce > (ucieczka w takim razie też powinna być możliwa > tylko w turze bohatera). No nic, kwestia > przyzwyczajenia. Wszystkim graczom to się nie da dogodzić . Jak chcesz zagrać w grę idealnie zrównoważoną to proponuję szachy . Co do zrównoważenia HOMM3 to była gra przypadku , znajdowałeś zwój wrota wymiarów i Twój przeciwnik nie miał szans . Co do wielkości pola bitwy to nie widzę różnicy większość jednostek dochodzi do przeciwnika w drugiej turze dokładnie jak w HOMM3. Co do inicjatywy to mi się podoba a że inicjatywa i szczęście jest ważne w bitwie to proponuję oglądnij film Bitwa o Midway jest tam scena gdzie kilkanaście bombowców atakuje konwój okrętów Japońskich , może wyciągniesz jakieś wnioski . Ogólnie gra zapowiada się rewelacyjnie a jak będzie dobrze chodzić po sieci to będzie prawdziwy hit . Już się nie mogą doczekać rozpoczęcia rywalizacji w sieci na mapach HOMM5 . Pozdrawiam wszystkich wiecznie niezadowolonych .
~Filipeck
6. RE: DEMO Heroes V
2006-05-02 23:07:19
kopnął mnei zaszczyt i zagrałem sobie w demo i chodziło płynnie (u mojego qmpla). Z początku mi ta inicjatywa nie przeszkadzała, ale kiedy anioł zdążył się ruszyć 3 razy podczas gdy mój skromny diabeł czekał posłusznie aż go zabiją, trzasnąłem myszkąi wyłączyłem ... ale mi się ogólnie podobało :P
^Nayan
7. RE: DEMO Heroes V
2006-05-02 23:42:47
Hm... dziwna sprawa, bo Anioły i Diabły mają tę samą (11) inicjatywę. Albo ktoś miał paskudny rodzaj spowolnienia albo ci ich oślepił :rad2: A inicjatywa to ciekawy wg mnie pomysł i zawsze coś nowego, a nie-złego zarazem. "Jestem na tak" :rad1:
~gorgona1983
8. RE: DEMO Heroes V
2006-05-03 03:23:16
to skopali z ta polska wersja, ale nic to sciagnalem juz angielskie demko i tak powiem - duel jest swietny!!! polecam wszystkim (tylko uwaga na elfy, bo sa chyba troche za mocne - czesto luck no i Ci strzelajacy...) na koniec glupie pytanie (ale serio nie moge tego znalesc :/ jak sie rozdziela jednostki?? z gory dzieki
MBeniek
9. RE: DEMO Heroes V
2006-05-03 10:51:45
ZAPRASZAM WSZYSTKICH DO TURNIEJU HOM&M5 - TRYB DUEL WYMYŚLONEGO PRZEZE MNIE(4YoU) NA FORUM GRAM.PL: http://www.gram.pl/forum_post.asp?tid=7275&tpage=1 WSZYSTKO JEST TAM OPISANE I WYJAŚNIONE!!! MAM NADZIEJĘ ŻE UMILI TO NAM CZAS OCZEKIWANIA NA HOMM5!!! ZAPRASZAM!!!
^Puzon_351
10. RE: DEMO Heroes V
2006-05-03 18:59:38
Może porozglądaj się troche, co? :) [url]http://free4web.pl/3/2,115020,340555,5860785,0,Thread.html#5860785[/url]
turobert1
11. RE: DEMO Heroes V
2006-05-04 17:36:41
Z shift-em
~Ugla
12. RE: DEMO Heroes V
2006-05-09 13:52:34
~Wichajster napisał/a: > Przeczytałem cały wątek i niestety nie znalazłem > odpowiedzi. Mianowicie gdy odkrywam puzle w > poszukiwaniu gralla to odkryty teren jest > niebieski dokładnie jak tutaj: > http://www.gry-online.pl/.%5CGaleria%5CForum%5C4/1 > 8442292.JPG > > Czy ktoś mógłby mi dokładnie napisać gdzie jest > ten nieszczesny grall? Przez ten błąd nie mogę > zakończyć misji :( Mam ten sam problem. Czy ktoś może mi wyjaśnić o co w tym chodzi?
~Tristan-
13. RE: DEMO Heroes V
2006-05-09 15:22:55
hmmm, zrób tak. Ustaw sobie mape swiata tak aby w dolnym prawym rogu znajdował się one way teleport( ten na górze, za pomocą którego atakuje Cie bohater Inferno, ten bliżej Twego zamku ) grall powinien byc na srodku na drodze miedzy drzewami. Jak bedziesz kopał dostaniesz informacje w stylu " grall znajduje sie bardziej na wschod, albo bardziej na południe itd ". Bedziesz dostawał wskazówki. Proscizna :D
^Nayan
14. RE: DEMO Heroes V
2006-05-09 16:28:09
Gral, czy nowy Tear of Asha nie zawsze jest w tym samym miejscu. Ja go miałem poniżej garnizonu jednostek Haven (tego wyżej). Podobno ten "błąd" występuje na słabszych kompach - mapa jest po prostu nieczytelna. Ale u mnie też mapa była niebieska ale dało się zauważyć elementy świata! Żeby nie pisać następnego: SirLuq - ja miałem to samo, ale opis który podaje Tristan- nie zgadza się zmoim położeniem... z tego wnioskuję, że być może gra ma nietypową właściwość zapamiętywania położenia grala dla każdej "istalacji" osobno?
SirLuq
15. RE: DEMO Heroes V
2006-05-09 17:39:46
a ja grajac w demo pl kopalem w tym samym miejscu co w demie ang i nawet nie odslonilem celaj mapy a juz mialem "gralla"
~kopytnik
16. RE: DEMO Heroes V
2006-05-10 10:56:21
Mam nadzieje, ze w pelnej wersji nie bedzie tego bledu z mapka puzzli. Powinni to naprawic, gdyz uniemozliwi to gre wielu graczom, w tym mnie. Bardzo nieprzyjemne to jest :( U mnie mapka jest niebieska i widac drzewka czy krzaki, ale widac tylko te, ktore akurat byly w miejscu, gdzie wszedlem w podglad puzli. Po prostu jakby teren przebijal przez mape, nie ma zadnej szansy na zlokalizowanie graala :(
~mic165
17. RE: DEMO Heroes V
2006-05-12 17:53:14
jak przejść inferno? ciągle biegam po planszy i nie mogę zwiąć niebieskiemu??
^Nayan
18. RE: DEMO Heroes V
2006-05-12 21:03:40
Z tego co ja przeszedłem... zodbyłem buty na początku drogi (możesz obejrzeć pustelnika, chyba że już wiesz, gdzie jest namiot klucznika), potem w dół, dół drogą aż do bramy... W prawo zabić duchy i prosto do klucznika... Teleportem wyjść przy ukrytym przejściu do podziemi. Wleźć tam od razu. Ja wziąłem tylko raz chochliki z podziemnych dwellingów... prosto jak leci droga przez lochy, na górę i zwyciężyć walkę :smiech1:
Sigelhearwan
19. RE: DEMO Heroes V
2006-05-15 00:16:58
~turobert1 napisał/a: > Wszystkim graczom to się nie da dogodzić . a pewnie, że się nie da i wcale tego nie wymagam > Jak chcesz zagrać w grę idealnie zrównoważoną to > proponuję szachy . bardzo lubię i owszem często grywam, dlatego tak cenię sobię strategię i taktykę w grach > Co do zrównoważenia HOMM3 to była gra przypadku , > znajdowałeś zwój wrota wymiarów i Twój przeciwnik > nie miał szans . Przy random mapkach takiego obrotu spraw nie da się przewidzieć - dlatego nazywają się losowe, a na ustawianych to ewidentny błąd tworzącego więc nie bardzo Cię rozumiem. Do balansu w H3 przyczepić się nie mogę. > a że inicjatywa i szczęście jest ważne w bitwie to > proponuję oglądnij film Bitwa o Midway jest tam > scena gdzie kilkanaście bombowców atakuje konwój > okrętów Japońskich , może wyciągniesz jakieś > wnioski . W pełni się zgadzam! (co do szczęścia i inicjatywy, bo filmu nie mam zamiaru obejrzeć). Uważam jednak, że przesadą jest otrzymanie w jednej rundzie kilka razy dodatkowego ruchu, psuje mi to rozgrywkę. W "trójce" szczęście i morale w bitwie były czasami na wagę złota.. wygrywałeś decydującą bitwę dzięki jednorazowemu przypływowi szczęścia. Tutaj jest to tak nagminne, że jak Ci nie przyjdzie 4 razy to rzucasz klawiaturą i zaklinasz bogów.. to ma być szczęście? :rad1: > Pozdrawiam wszystkich wiecznie niezadowolonych. Odniosłem to trochę do siebie, choć nie uważam się za wiecznie niezadowolonego. Gra po prostu na razie mi wogóle nie leży, za to cieszę się ogromnie, że nie wszyscy tak uważają - mam z kim podyskutować. Ave!
~Haav
20. RE: DEMO Heroes V
2006-05-19 16:24:25
Zagrałem w demo i moje obawy były słuszne, grafika miala być super(jak na wymagania) a tak naprawdę niewiele różni się od Warcrafta3 :-/ kanciaste cienie. Pole walki - nic tak nie denerwuje jak zmiany jego wilekości. Mangowy aniołek - fuj!! szata graficzna(2D) rozbudowy zamku jest fatalna nawet w H2 ładniej i prościej to pokazano! Muzyka - w Haven okropna!! znowu jak w H4, tenorzy wszystko psują. A sam zamek wygląda jak ze Shreka, gigantomania. A tłumaczenia fatalne:P np: "Chatka chłopa", "Sukubusa" - jakiego busa???????? LOL Denerwujący pasek w czasie bitwy, który pokazuje kolejnośc ruchu, jak dla przedszkolaków:/ Bohater powinien Plusow malutko - ogólny krajobraz ładny, dobre połączenie systemu awansu i zdolności herosów z H4 i H3. Tyle - H5 nigdy nie pobije H3.