|
Ostatnia wiadomość w wątku: 2006-05-29 23:35:41 napisana przez ^Nicolai Pokaż ostatnią wiadomość |
|
|||
~wdrr |
ale Akademią można zagrać w multiplayer duelmode, ostatnio grałem i rozwaliłem udeadów, Herosi academy maja mocne czary, a jednostki tez czarują (dziny, magowie) wiec daja rade, pomijajac beznadziejnych gargulcow ktorzy w liczbie 300 niepotrafia zabic koscianego smoka :D
|
||
^Nicolai |
Kilka screenów:
[url]http://img415.imageshack.us/my.php?image=wow0df.jpg[/url]
[url]http://i33.photobucket.com/albums/d54/unreal_az/2elementals.jpg[/url]
[url]http://img515.imageshack.us/my.php?image=retaliationbug8ms.jpg[/url]
[url]http://img85.imageshack.us/my.php?image=bug12gg.jpg[/url]
[url]http://img85.imageshack.us/my.php?image=bug129be.jpg[/url]
Jak widać na pierwszym screenie na mapie panuje ogromny ścisk, mapa jest napakowana różnymi elementami, a ścieżki wyglądają dosyć mizernie w porównaniu z resztą.
|
||
~Rider_of_Rohan |
Kurcze... (prawie) wszystko ladnie, pieknie, ale jakos tak nie moge sie "wkrecic"
w piata czesc sagi. Pamietm to jeszcze info UrTura o wersji preview. Pomyslalem sobie: "no, z opisow widze, ze coraz bardziej gra przypomina trojeczke,a w niektorych rozwiazaniach nawet ja przewyzsza".
Gdy odpalilem demo, zagralem kilka godzinek (z przerwami) i jakos nie odczulem tego syndormu "jeszcze jednej tury" jak to mialo miejsce w przypadku HoMM III. Nie wiem, moze po prostu sie starzeje, albo to przeniesienie w 3D zmienilo calkiem klimat i miodnosc tej wspanialej sagi...
|
||
~cialek |
a zauwazyl ktos taki blad... tzn u mnie tak jest... bo jak ustawilem sobie, zeby autozapis byl, wszystko ladnie sie zapisuje, ale jak chce wczytac z tego autozapisu to gra mi wychodzi do windowsa :szok2: tez tak macie???
|
||
^Siewca_Rozpaczy |
Mi się wszystko podoba jak na razie ale to jeszcze wyjdzie w praniu :smiech1:.U mnie za to występuje taki myk w którym gra płynniek działa przy większej ilości detali(high) niż przy mniejszej(normal) i jeszcze jedno dlaczego NIE MOŻNA WPISYWAĆ DLUGICH NICKOW komu to tak przeszkadzalo i ustawił tylko 10 miejsc!
|
||
^Ziom |
Mi tam nicki wiszą :) gra ogólnie jest bardzo dobra tak jak wszyscy ( no prawie ) uważam że grafa stoi na wysokim poziomie nie mówiąc już o Muzyce która idealnie pasuje do Gry. Schemat miast i panel kupowania jednostek jest dobry chociaż kupowanie jednostek w becie było ciut lepsze.
|
||
^vinius |
zagrałem.
rewelacja.
rewolucja!
rewolucja w stosunku do bety. dzięki muzyce mocno podniosła się klimatyczność. grafika ogólnie ok (kod chyba zoptymalizowali niewiele?), ale momentami mi sie lekko przycina. niestety, nie możemy juz tak dokładnie przybliżeć bohaterów na mapie, jak w becie! a szkoda.
jóż wspominałem o muzyce. jest świetna, ale według mnie w intrze powinni puścić (naprawdę!) "Bogurodzicę" w wykonaniu orkiestry WP albo coś takiego. ale sie nie czepiam, bo jest naprawde ok.
mocno urozmaicono mapę przygody. to też wychodzi na plus.
ogólnie: w stosunku do bety wszystko się właściwie poprawiło i zachęcam do zagrania w demko - nie pożałujecie ;)
|
||
~Tristan- |
Ja również zagrałem i powiem tyle dla mnie to jest PORAŻKA!
Obserwowałem Heroes V już od samej bety i teraz moge to smiało stwierdzic.
Ale żeby nie było zacznę od początku:
Mapa oczywiscie 3D, ale zdarzało mi sie dosc czesto nie zauważyc surowców, a przez to ich nie zebrac, czy też zdawało mi sie że w tym meiejcu nie da sie przejsc a jednak sie dało :zmiesz3: Mapa dla mnie jest mało czytelna a pamietajmy ze w tej grze nie najwazniejsza jest grafika(która owszem jest piękna) ale funkcjonalnosc.
Miasta - oczywiscie ładnie wykonane, ale samo menu budowy jest mało intuicyjne i zle zrobione, bardzo mało czytelne. Tak samo prezentuje sie budowa jednostek, czy też wymiana surowców. To nie H3 czy H4 gdzie aby cos zbudowac trzeba było najpierw w ta budowle kliknąc, teraz jakos wszytko automatycznie :zmiesz3:
Walka - w sumie wszytko wydaje sie ok, ale niektóre ejdnostki są naprawdę niezbalansowane. Wspomniane wyżej gargulce są dobrym przykładem. Ale nie tlyko one stanowią problem. Tych niezbalanoswań jest bardzo dużo.
Czary - kompletna porażka. Najgorzej z całej serii. Czarów nie ma prawie wogóle a jak są to w bardzo małej ilosci bez żadnych innowacji.
Ogółem H5 za bardzo czerpie z H3, zapominając o ciekawych rozwiązanaich z H4. Brakuje tu nowosci.
|
||
~HOMMFan |
Powiem tak - ta gra będzie wielka!!!
W singlu przypomina mi najbardziej HoMM 3. To dobrze. Gra w tym elemencie jest bardzo dobra i tyle. Ale nie o tym chcę mowic.
Dual! Ta gra ma szansę przebić Warcrafta pod wzgledem popularnosci w sieci. Ten tryb jest znakomity! Na razie bohaterowie sa salbo wywazeni, ale mam nadzieje ze Ubi da mozliwosc zrobienia wlasnego bohatera z wlasna armia, czarami i umiejetnosciami (kupowanymi rzecz jasna za jakas odgornie ustalona liczbe punktow). A wtedy... W tym trybie gra jest swietna, przypomina szachy, oczywiscie bardziej skomplikowane. ZAJEBISTE! Niech tylko bedzie mozliwosc zrobienia wlasnego bohatera, bo bez tego bedzie srednio...
|
||
~HOMMFan |
Aha - jedno pytanie. Czy ja jestem slepy czy naprawde nie ma ikonki z opcja wait? Mozna zrobic wait klawiszem "w", ale nie widze takiej ikonki w interfejsie.
|
||
^xeros |
Gra super, grafa też lecz jednostki są niezbalansowane niestety. :placz1:
|
||
~some2 |
Gra super, jest tylko jeden problem, a mianowicie mocno nierówne jednostki.
Kilka przykładów.
15 championów rozwala jednym ciosem 10 raksh !!??
Ale championi to nic w porównaniu do elfich łuczników. Ta jednostka jest dużo za silna!! 110 elfów rozwala w trybie duel mode każdą jednostkę jaką sie wybierze na cel. Anioł i devil to przy nim nic :/
Mam nadzieję, że to poprawią.
PS. Jeden błąd w singlu. Jak bohaterka ludzi w campani atakuje z szarży nie jest pokazana animacja jak ona uderza, ale jak atakuje zwykły bohater ludzi. To też do poprawienia.
|
||
^xeros |
~some2 napisał/a:
> Gra super, jest tylko jeden problem, a mianowicie
> mocno nierówne jednostki.
>
> Kilka przykładów.
> 15 championów rozwala jednym ciosem 10 raksh !!??
> Ale championi to nic w porównaniu do elfich
> łuczników. Ta jednostka jest dużo za silna!! 110
> elfów rozwala w trybie duel mode każdą jednostkę
> jaką sie wybierze na cel. Anioł i devil to przy
> nim nic :/
Jeśli chodzi o elfikich łuczników to prawda oni niszczą wszystko lepiej niż bomba atomowa!! Może ktoś napisze do ubisofta!!
|
||
~buczoc5 |
Kurcza, utknalem w kampanii ludzi. Wysieklem demony wszedzie gdzie byl dostep, odkrylem wszystkie obeliski, ktore znalazlem, a szukalem chyba dokladnie, puzli nie odkrylo do konca, zostal jeden z gralem na srodku. jestem w mniej wiecej 4 miesiacu gry, komputer czasem wyjdzie z teleportu rozbic sie o obrone zamku i tyle. nic nie mgoe zrobic, jesli jest jeszcze jeden obelisk, ktorego nie znalalzem, to jestem slepy. ;\
moze ktos zrobic screeny wszystkich obeliskow? albo powiedziec co dalej
|
||
~Mrowiec |
To może i ja podzielę się wrażeniami, więc po kolei:
1. Menu wygląda bardzo przyjemnie, pojedynek z Diabłem również się prezentuje ciekawie, aczkolwiek brakuje dźwięków uderzeń. Sama muzyka w menu jest powalająca - słucham nawet jak nie gram.
2. Kampania i Custom game. Po pierwsze miłym zaskoczeniem było to, że na very high detal i 1024 grafice gra chodzi u mnie płynnie, więc rozbudowa komputera może nie będzie konieczna.
Grafika (szczególnie w podziemiach) wygląda bardzo dobrze, surowce widać wg mnie dobrze i póki co chyba żadnych nie przegapiłem, również jednostki neutralne nie uważam za zbyt małe. Obracanie mapą jest IMO dobrym pomysłem i urozmaica grę, ale również wydłuża czas trwania ruchu, co może być nieco denerwujące podczas gry na multi. Również za bardzo dobry pomysł uważam cut scenki w grze (szkoda, że Isabel nie rusza ustami no i jej szarża nie jest jej).
3. Zamki i jednostki: zamki są doskonałe wg mnie i nie będe się rozpisywał na ich temat - po prostu wyglądają świetnie. Ekran rozbudowy zamków jest również przejrzysty i za dobry pomysł uważam punkty miasta, lecz powinno być bardziej zróżnicowane ich zdobywanie w każdym mieście. Wygląd jednostek podczas rekrutacji pozostawia jeszcze sporo do życzenie - ich wygląd jest w większości brzydki i niedopracowany (łucznik, kusznik, inkwizytor). Ikonki jednostek również do zmiany (drzewce i inkwizytorzy), ale to z całą pewnością nastąpi.
4. Walka: pole bitwy jest za małe przy starciach dużych armii i powinno być szersze. Strasznie razi niezbalansowanie jednostek (duel) - żadną rasą nie mogę wygrać walcząc przeciw Sylvan (nie licząc Dungeon, bo nimi jeszcze nie grałem), a gdy sam gram Sylvan to nie ma na mnie bata. Ponadto necro są zbyt słabi, a czar puppet master powiniem trwać dłużej. Palladyni także mogliby być nieco słabsi.
I to tyle moich wynurzeń - pewnie coś i tak ominąłem. Pozdrawiam wszystkich i życzę mile spędzonych Świąt.
|
||
^vinius |
zgadza się - Duel to jest to!
nigdy nie grałem przez sieć - lagi, wolne łącze i te sprawi. zadecydowałem zagrać w duela. rejetracja trwa minutę-dwie, a potem... cudeńko! sylvan nie jest az tak mocne - bez przesady. trzeba tylko zablokować strzelców. ich atutem są drzewce, piekielnie wytrzymałe w walczące do końca ;)
a scenerie też bardzo ładne. polecam!
a najważniejsze: błogosławionych świąt Wielkiejnocy.
|
||
^Nicolai |
Vinius napisz jakie są drzewce (stary wygląd czy nowy).
|
||
^Majkel |
Za wiele nie grałem ze względu na gorączkę przedświąteczną i duży ruch w domu, ale myślę, że to wystarczy do napisania tutaj kilka swoich spostrzeżeń odnośnie dema :rad2:
Nie będę za wiele tutaj pisał o rzeczach, które mi się podobają bądź nie, bo bym musiał pisać i pisać... Tak że ograniczę się do kilku najważniejszych wg mnie rozwiązań.
Przyznam, że pierwszą rzeczą, która mnie urzekła po włączeniu gry, była muzyka, pewnie dlatego, że do grafiki już się zdążyłem przyzwyczaić poprzez betę, zaś dźwięku tam praktycznie nie było-;) Niemniej jednak utwory są całkiem ładne, wpadające w ucho i co chyba najważniejsze - "klimatyczne". Pozostaje jednak pytanie, czy aby nie jest ich zbyt mało? Tradycyjnie już w mieście grana jest w kółko ta sama piosenka czy melodia (może to i dobrze), lecz na mapie przygód, jest moim zdaniem zbyt mało utworów przypadających na jeden teren. Wyobraźmy sobie np. dużą mapę, którą w całóści pokrywa trawa. Po jakimś czasie ta jedna czy dwie muzyczki, pomimo swoich walorów będą nużyć:/
Grafika ładna - czy odpowiednia do "Hirołsów" - tu bym się kłócił, wszak bardziej odpowiadał by mi styl jednostek, bohaterów ukazany w bardziej naturalny sposób, niż taki bajkowy. O ileż lepsze by były np. te dostojne jednorożce z H3 od tych, jak ktoś określił - pokemonów :rad1: Ale cóż, taki twórcy obrali styl, i myślę, że da się do niego przyzwyczaić. Nie da się natomiast przemilczeć wykonania niektórych jednostek. Za przykład wezmę tu chłopów - coś okropnego, może podczas bitwy tego nie widać, lecz włączcie sobie ich obraz podczas chociażby rekrutacji jednostek w zamku. Rozmiar i wygląd ich rąk woła o pomstę do nieba! Aha i na plus należy jeszcze zaliczyć znaczną poprawę w orientacji w podziemiach. Tego co było w becie nawet nie skomentuję;)
Teraz napiszę o kilku błędach, które wg mnie należałoby poprawić, jeśli nie w wydaniu premierowym to chociaż w jakimś i tak pewnie nieuniknionym patchu.
Po pierwsze, na placu boju podczas szarży Isabel pokazana jest postać... rycerza Haven. Tu ewidentny błąd. Wydaje mi się również, że podczas autoamtycznej wędrówki kamery po miastach, należałoby zmienić jej prędkość (w becie była bardzo dobra), bo tutaj za szybkooo sunie... No i wiele rzeczy jest niezbalansowanych na co już ludzie i na tym forum i na innych wielokrotnie zwracali uwagę. Brakuje mi też śnieżnych terenów, ale może (jak już ktoś wspomniał) są one zarezerwowane na jakieś miasto w dodatku;)
Tak że ogólnie demo wywarło na mnie dobre wrażenie i pozosteje mieć nadzieję, że pełna wersja wywrze na nas wszystkich jeszcze lepsze!
|
||
^vinius |
nowe. inkwizytorzy tez.
ale obrazki stare.
EDIT: nie przesadzajmy z chłopem :) widzimy, że chłop tęgi, a reszta ciała celowo wyolbrzymiona. a do tego Polak - ręce jak "bochny chleba" ;)
|
||
~wdrr |
z tymi bochnami to nie jest żart, wystarczy przy filmiku lub planszy podczas ladowania kampanii Heaven spojrzeć na ręce Herosów, są nieproporcjonalne do reszty ciała :D
ps. moje wypociny na innym forum znalazly sie w newsie "Wrażenia na gorąco" w Jaskini Behemota :]
|