Logo  
Historia TFJ
Tymczasowe Forum Jaskini Behemota działało od sierpnia 2005 roku do czerwca 2006 roku, jako zastępcze forum podczas problemów hostingowych Jaskini.

Wróć do Jaskini Behemota

 
Witaj na Tymczasowym Forum Jaskini Behemota!
Tymczasowe forum Jaskini » Heroes V - Marmurowa Wyrocznia » DEMO Heroes V

Ostatnia wiadomość w wątku: 2006-05-29 23:35:41 napisana przez ^Nicolai
Pokaż ostatnią wiadomość


Wyświetlam 243 wiadomości na 13 stronach [ <<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 >>> ]
~Bogucki
1. RE: DEMO Heroes V
2006-04-17 19:03:00
To w końcu ma być więcej wyglądów i profesji bohaterów bo miało być chyba po jednym, a w demówce są przecież nowi np.Skuub. :szok2:
J.K.Tank
2. RE: DEMO Heroes V
2006-04-17 19:07:55
LorLuk>>> O ile się nie mylę to, żeby sprawdzić to 1 to trzeba 2 razy kliknąć prawym na jednostkę.
~RainPL
3. RE: DEMO Heroes V
2006-04-18 00:01:53
zdecydowanie musza poprawic balans taki Sylvan jest nie do pokonania na chwile obecna przy ich 112 lucznikach i 60 druidach (z tak masakrycznie przesadnym dmg zabijaja prawie kazda jednostke na 1 hit - LoL ) :P
~UT-przelotem
4. RE: DEMO Heroes V
2006-04-18 00:24:49
~Bogucki napisał/a: > To w końcu ma być więcej wyglądów i profesji > bohaterów bo miało być chyba po jednym, a w > demówce są przecież nowi np.Skuub. Trza czytać niusy. :rad2: Typ bohatera ma być jeden, ale niektórzy bohaterowie mają mieć własny wygląd na planszy.
SirLuq
5. RE: DEMO Heroes V
2006-04-18 12:31:07
~UT-przelotem napisał: >Niektórych graczy denerwują, innych nużą (ja do tych drugich należę) niektóre graficzne bajery w Heroes V. >Na szczęście część z nich można wyłączyć przyspieszając tym samym grę! >W głównym katalogu herosów jest podkatalog Profiles a w nim zawarte sa profile graczy. Wchodzimy do swojego profilu, znajdujemy plik user.cfg, a w nim modyfikujemy kilka linijek nadając im postać: >setvar adventure_max_scroll_speed = 4 >setvar adventure_scroll_speed = 1.5 >setvar adventure_speed_ai = 1.5 >setvar adventure_speed_human = 1.5 >setvar camera_cinematic = 0 >setvar combat_casuality_sign_duration = 1200 >setvar combat_event_sign_duration = 2500 >setvar combat_starting_delay_time = 0 >setvar combat_stir_animation_period = 0 >setvar combat_tutorial_enter_delay = 0 >setvar gfx_freeze_shadows = 1 >setvar gfx_noshadows = 1 ------------------------- mam nadzieje ze tak samo bedzie mozna zmienic pinokia na enta :) tego z bety :) :rad2: ...........:zmiesz3:............
~UT-przelotem
6. RE: DEMO Heroes V
2006-04-18 13:27:35
SirLuq-u, miło by było, gdybyś cytując podawał źródło i autora, bo tak to wygląda na zwykły plagiat (zwłaszcza że tekst pisałem w pierwszej osobie)...
~UT-przelotem
7. RE: DEMO Heroes V
2006-04-18 13:38:28
ciach ... by Val-Gaav Proszę się nie podszywać pod innych.
~Forlan
8. RE: DEMO Heroes V
2006-04-18 13:42:00
MAM WIELKĄ PROŚBĘ!!! Czy ktoś mógłby pokolei wytłumaczyć co wyłączają poszczególne opcje??? Bedę naprawdę wdzięczny. :rad2:
SirLuq
9. RE: DEMO Heroes V
2006-04-18 13:42:49
OK ;) i mam prosbe zeby usuwac posty SirLuq -przelotem bo ktos sie podaje za mnie :pff4: raz czy dwa razy napisalem a reszta to nie moja !!!!! i skad mam wiedziec ze Ururam Tururam to ten Ururam Tururam (moze za Ciebie tez ktos sie podaje tak jak za mnie!!!) Sorry za offtopa
~BobbyPeru
10. RE: DEMO Heroes V
2006-04-18 14:46:56
Witam Czy ktoś z Was gra może na FX5200? Ja mam problem z temp. na karcie, nawet w rozdzielczości 800x600 rosnie do ponad 100stopni. To chyba jakis babol, z innymi grami niemiałem takich problemów. Mam wersję karty bez wentylatora, chyba będę w niego zainwestować.
~UT-przelotem
11. RE: DEMO Heroes V
2006-04-18 15:02:24
No cóż, na forum nie mam stałego konta toteż piszę jako gość. Natomiast niusy podpisuję... Myślę jednak, że można łatwo rozpoznać, które odpowiednio pisane teksty tworzę ja, a gdzie ktoś się pode mnie podszywa (np. z dwu postów jeden pod drugim powyżej tylko pierwszy to autentyk). Mam nadzieję sze wróci w końcu porządne, normalne forum Jaskini.
SirLuq
12. RE: DEMO Heroes V
2006-04-18 15:35:45
no wlasnie mnie tez to wkurza!!!
^Nicolai
13. RE: DEMO Heroes V
2006-04-18 18:28:14
Wracając do tematu: Na tej stronie możemy znaleźć pokaźną ilość screenów: [url]http://bonusweb.idnes.cz/download/screenshoty/heroes5scr.html[/url]
~Forlan
14. RE: DEMO Heroes V
2006-04-18 18:36:29
~Forlan napisał/a: > MAM WIELKĄ PROŚBĘ!!! > Czy ktoś mógłby pokolei wytłumaczyć co wyłączają > poszczególne opcje??? Bedę naprawdę wdzięczny. > > :rad2: Potrafi ktoś odpowiedzieć na moje pytanie? Bo chciałbym wyłączyć niektóre rzeczy ale nie wiem co jest co?
greyhawk
15. RE: DEMO Heroes V
2006-04-18 23:46:03
hmm.. tłumacz sobie z angielskiego.najpierw idzie nazwa opcji,potem wartość, z regóły tylko 1 lub 0.1 to włączone,zero to wyłączone.w ten sposób można wyłączyć wiele innych opcji grafiki czy dzwięku,lub zmniejszyć jego natężenie czy ilość np.kolorów.i tak np.:setvar camera_cinematic = 0 oznacza że wyłącza się kamere kinową.. i tak dalej..
~el_coyote
16. RE: DEMO Heroes V
2006-04-19 00:59:54
Wracając do samego dema. Po przejściu wszystkich mapek - chyba nie ma wątpliwości czy kupie czy nie kupie Heroes V. Oczywiście, że kupie, kampanie zostały ciekawie urozmaicone. Spodobał mi się też nowy wygląd podziemi, teraz wreszcie posiadają one wspaniały klimat. Grafiką zostałem bardzo zauroczony, ale oby w pięknym jabłku nie było robaka ;).
^Roman_14
17. RE: DEMO Heroes V
2006-04-19 22:01:56
Zobaczyłem, grałem i.... ( tylko w duelu ) Wiekszość reczy została tu juz napisana, ale... wkurzają mnie kolorystyki jednostek ( szczególnie 6 u necro tzw. "kosynierów" :smiech3: ). Moze to wpływ ciekiej k. graficznej kumpla ( Geforce 4). Co do balansu gry, wiadomo czemu Hunterzy wymiatają - ten bohater ma ich za swoja specjalnosć!!!
^Roman_14
18. RE: DEMO Heroes V
2006-04-19 22:09:15
Sorry za spam ale ma inny problem: NIE MOGE SIę ZAREJESTROWAć U SIEBIE, bo mam mozzile i nie chodzi mi Internet Explorer, a konkretnie pisze error 429, can't create object ActiveX!!! Czy możecie cos poradzić???
~Filipeck
19. RE: DEMO Heroes V
2006-04-20 17:07:58
1. Po*****ny jest ten pasek inicjatywy! Wybierając np. duengeon wygrywamy bez problemu, bo na 1 ruch przeciwnika my mamy 4 ruchy N/C 2. Problem vampirów z heroes 4, a jeżeligramy nieumarlakami na naprzyklad sylvan, to zanim zabijemy pierwsze 10 wampirów one juz sąz powrotem... 3. fajnie bo 110 leśnych elfów bierze 15 smoków duchów na raz... 4. te niedo****ne pinokia to nie drzewce 5. podoba mi siępomysłz tym, że jak pier***ne błyskawicąw coś... a w pobliżu sądrzewce, to pioruna na drzewce ściąga >.>... no sooory, jak czaruje to czaruje... 6. jedyny przydatny czar to meteor shower. ogromne pole działania i ogromne obrażenia... w sumie po 5 użyciach tego czary wygrywamy... jak tego nei zbalansująto niech sie pożegnają z kupcami, bo to demo na pewno nie wyszło im na dobre...
~Dragonn2
20. RE: DEMO Heroes V
2006-04-20 17:43:45
~RainPL napisał/a: > zdecydowanie musza poprawic balans taki Sylvan > jest nie do pokonania na chwile obecna przy ich > 112 lucznikach i 60 druidach (z tak masakrycznie > przesadnym dmg zabijaja prawie kazda jednostke na > 1 hit - LoL ) :P A ja ci powiem, że choć rzeczywiście gra jest niezbalansowana to elfy można pokonać np. Dungeonem. Jak? Nie mówie, że jest łatwo ale Dungeon ma na to parę sposobów - szybkość i dużo łuczników. Meteor Shower + 3 ataki lasek czarodziejek (nie pamiętam nazw)(zabijają po 10-15 elflów każda)robią swoje. A Elf i tak może zabić za jednym razem jedną jednostkę, więc zdąży zebrać po pysku do czasu kolejnego ataku. Zostaje jeszcze Druid ale jego też można atakować Meteor Shower. Wadą elfów są słabe czary i to, że ciężko im bez łuczników (Drzewce są wolne, no jeszcze w sumie Jednorożce są groźne)