Logo  
Historia TFJ
Tymczasowe Forum Jaskini Behemota działało od sierpnia 2005 roku do czerwca 2006 roku, jako zastępcze forum podczas problemów hostingowych Jaskini.

Wróć do Jaskini Behemota

 
Witaj na Tymczasowym Forum Jaskini Behemota!
Tymczasowe forum Jaskini » Heroes V - Marmurowa Wyrocznia » DEMO Heroes V

Ostatnia wiadomość w wątku: 2006-05-29 23:35:41 napisana przez ^Nicolai
Pokaż ostatnią wiadomość


Wyświetlam 243 wiadomości na 13 stronach [ <<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 >>> ]
^val-gaav
1. RE: DEMO Heroes V
2006-05-19 17:51:50
Hehe mimo że ogólnie z oceną się zgadzam to > > LOL Denerwujący pasek w czasie bitwy, który >pokazuje kolejnośc ruchu, jak dla >przedszkolaków:/ Tu protestuje ! ...Bez tego paska nie byłoby wogóle wiadomo kto kiedy pójdzie ... Inicjatywa komplikuje to jeszcze bardziej niż w h3 ... A tak możemy ładnie zaplanować nasz ruch np : battle dive gryfa .. Aczkolwiek pasek mógłby byc mniejszych rozmiarów :P ... ale bez niego walka straciła by wiele strategii .
^Puzon_351
2. RE: DEMO Heroes V
2006-05-19 21:43:16
Tak szczerze mówiąc to o [b]wiele[/b] więcej sie spodziewałem po H5...3d- nie wiem być może przez to tak "dziwnie" mi sie gra w H5...Nie czuje już tej "ostatniej tury", tak jak to było w H3. Powodów jest wiele, chociażby głupie pole walki, inicjatywa...nie moge sie do tego przyzwyczaić. Obracanie kamery podczas gry, które zabiera dość dużo czasu...głupi jak dla mnie system rozbudowy miasta. Do tej pory sądziłem, że jestem człowiekiem, który lubi zmiany...chyba sie nieco pomyliłem;) H3 dla mnie pozostanie ideałem, po którą na pewno będe częściej sięgał niż po H5... Oczywiście nie ma w niej samych wad;)nie można nie wspomnieć tutaj o świetnej muzyce. No dobra koniec narzekania;)
~qwerdwf
3. RE: DEMO Heroes V
2006-05-20 11:20:53
moze mi ktos powiedziedz jak przejsc pierwsza misje z kampanii i misje w wlasnej grze ? w kampani jak dotrze sie do zamku to gracz czerwony odrazu atakuje i nie da sie woja wybudowac a w wlasnej grze jest tak ze jesli go atakuje ma wieksze wojo odemnie i jak ide zrobic wiecej woja i przychodze kontre robic to on tez ma wiecej woja i tak mozna do usranej smierci, wiec jak to przejsc ;/ ? najlepiej gg: 9308086, bylbym wdzieczny ;)
~Robert88
4. RE: DEMO Heroes V
2006-05-20 16:21:23
@~qwerdwf Najprościej mówiąc musisz się nauczyć grać:p W tej kampani to tego czerwonego gracza bez problemu można odeprzeć tym czym sie dysponuje od początku( musisz tylko umiejętnie prowadzić bitwy zeby nie tracić "woja"). A we własnej grze trzeba się jak najszybciej rozwinąć i jak najszybciej zaatakować(czyli jak zwykle), ewentualnie czekać aż on cię zaatakuje odeprzeć go w zamku(przy jak najmniejszych stratach własnych) i szybka kontra, ale to pierwsze rozwiązanie jest z 10 razy lepsze.
Tarnum_IJB
5. RE: DEMO Heroes V
2006-05-20 20:44:08
Fajne "smaczki". Im bohater ma większą armię, tym większy ślad zostawia za sobą poruszając się przez mapę. Fajnie wygląda to u bohaterów Inferno, jak masz sporą armię to zostawiasz za sobą dym, a jak masz jeszcze większą to w dymie widać ogień ;)
~tergerg
6. RE: DEMO Heroes V
2006-05-20 23:05:53
hmmm nauczyc grac ;) Takie taktyki stosuje ze powinienem wygrac to a tu lipa ;/ ale coraz lepiej ;] moze za 2 dni to przejde ;d
Tarnum_IJB
7. RE: DEMO Heroes V
2006-05-21 00:06:57
Obrona zamku kiedy grasz Sylvan jest BANALNA. Możesz rozgromić armię przeciwnika, nawet jeśli ma trzykrotną przewagę. Najważniejsze jednostki: druidzi i hunterzy. Na początku niszczysz balistę, w tym samym czasie twój bohater zajmuje się czarami ochronnymi dla hunterów i druidów lub niszczy jednost strzelające przeciwnika. Po zniszczeniu balisty i wybiciu strzelających jednostek zostają latacze, ale ich też stosunkowo łatwo wybijasz, szczególnie biorąc pod uwagę to że hunterzy są dosyć silni. A potem już tylko łoisz - przeciwnik nie ma co zrobić (no, chyba że łoi cię czarami, no ale po coś mamy własne zaklęcia, nie? :>).
turobert1
8. RE: DEMO Heroes V
2006-05-21 11:31:18
> Przy random mapkach takiego obrotu spraw nie da > się przewidzieć - dlatego nazywają się losowe, a > na ustawianych to ewidentny błąd tworzącego więc > nie bardzo Cię rozumiem. Do balansu w H3 > przyczepić się nie mogę. > Sigelhearwan to proponuję sprawdzian ja zagram zamkiem tytanów a Ty hydrami . 10 gier , mapa losowa M czas 4 minuty , poziom najwyższy , na forum ogłosimy wynik . OK. ? Jak będziesz zainteresowany to pisz turobert1@wp.pl . Pozdrawiam
^val-gaav
9. RE: DEMO Heroes V
2006-05-21 12:18:22
Heh ... Po pierwsze na takiej mapce to Fortress będzie lepszy od Towera ... Mimo ,że z tego co widzę to uważasz jak wielu początkujących, że ten zamek jest kiepski . Heroes 3 nie jest zbalansowaną grą ... Na MP większość ludzi stosuje zasady : no H&R , no Diplo, no DD , no FLy , no conflux etc . I proszę sie z tymi rozważaniami przenieść do "Zaścianku weteranów h3" tutaj ewidentnie jest forum o h5 i o h3 rozmawiamy tylko jeśli ma to jakieś odniesienie do h5 ( > Obrona zamku kiedy grasz Sylvan jest BANALNA. Jak dla mnie to przegieli z tym Sylvan. 2 naprawdę dobrych strzelców : Druid i hunter .. Postawienie Smoków jest bardzo tanie ... Tańsze od diabłów , a o dziw smoki są od nich o wiele lepsze ... BTW właściwie to nawet nie ma co tych green dragons ulepszać , bo różnica jest dość minimalna a kaskę się oszczędza ...
Tarnum_IJB
10. RE: DEMO Heroes V
2006-05-21 12:36:50
Jeszcze zaklęcia obronne rzucane przez druidów. Sytuacja: Przeciwnik ma 3 smoki, ja mam 8. Powinienem łatwo i bez problemu wykończyć je jednym ciosem (no, ew. zostanie z jeden). Po rzuceniu zaklęcia ochronnego przez 12 druidów, nie zabiłem nawet jednego smoka...
~6577567
11. RE: DEMO Heroes V
2006-05-21 13:59:24
uff.. juz przeszedlem ten etap gry tylo pytanie brzmi, czy w podziemiach sa jakies obeliski czy tylko na zewnatrz bo nie bede niepotrzebnie plondrowal podziemia pozdr na dla fanow H5 ;)...
turobert1
12. RE: DEMO Heroes V
2006-05-21 20:27:19
^val-gaav napisał/a: > Heh ... Po pierwsze na takiej mapce to > Fortress będzie lepszy od Towera ... Mimo ,że z > tego co widzę to uważasz jak wielu > początkujących, że ten zamek jest kiepski . > > Heroes 3 nie jest zbalansowaną grą ... Na MP > większość ludzi stosuje zasady : no H&R , no > Diplo, no DD , no FLy , no conflux etc . Oczywiście nie zgadzam się , że grając tytanami przegram. Co do braku doświadczenia to wybacz ale na jakiej podstawie tak sądzisz , w sieci grałem pewnie wcześniej niż Ty . ( zawsze możesz spróbować wygrać ze mną grając hydrami ) Chodziło o to , że HOMM3 był źle zbalansowany i Ty to też potwierdzasz . Mam nadzieje , że w HOMM5 będzie z tym lepiej i gra w sieci będzie prawdziwą gratką . Nie wiem jak w HOMM5 działa czar „wrota wymiarów” , jeśli tak samo jak w HOMM3 to znów trzeba będzie wprowadzać jakieś dodatkowe zasady , aby zrównoważyć rozgrywkę w sieci . Pozdrawiam
Tarnum_IJB
13. RE: DEMO Heroes V
2006-05-22 13:11:49
Widział ktoś genialny czar przywołujący jednostki z najbliższego zamku? W większości wypadków jest to genialne zaklęcie, szczególnie na małych mapach na których nie ma wielu zamków.
^Nayan
14. RE: DEMO Heroes V
2006-05-22 22:39:07
Jak dla mnie to jeden z najlepszych czarów w grze. Takie zastąpienie niemożliwości przechadzania się samych jednostek po planszy. Co z tego, że nie przywołasz 65 Horned Overseerów (1 mana za jednostkę o ile pamiętam?), skoro arcydiabły, czarty i sukkuby lądują regularnie u bohatera co tydzień, gdziekolwiek jest? (szczególnie efektywne na dużych mapach, tylko z 1 zamkiem).
^Puzon_351
15. RE: DEMO Heroes V
2006-05-26 18:08:31
Druga wersja dema H5 jest dostępna pod [url=http://www.gram.pl/pliki_szczegoly.asp?id=1295]tym[/url] adresem. Aj...ten njus już jest na głównej, UT mnie uprzedził ;)
^Nicolai
16. RE: DEMO Heroes V
2006-05-27 00:37:12
Demo i łatkę pobrało bardzo mało osób w stosunku do zainteresowania tym demem/łatką. Wiele osób narzeka (ja też), że nie można dociągnąć tego do końca. Spolszczenie nie jest podobno świetne. Brama została, a oto lista jednostek z Inferno: 1. Imp - Chowaniec 2. Rogaty Demon - Rogaty Nadzorca 3. Piekielny Ogar - Cerber (chyba) 4. Sukkubus - Władczyni Sukkubusów 5. Piekielny Rumak - Zmora 6. Czart - Czarci Lord 7. Diabeł - Arcydiabeł Niezbyt ciekawie się zapowiada, szczególnie (ten?) Sukkubus. Imp i Sukkubus (ble...) zostali ponieważ (przynajmniej tak pisze nasz dzielny CDP) z powodu wczesnego nagrania sprecha (czy jak to zwą). No lustrujemy nazewnictwo dalej: Rogaty Demon, Czart i Diabeł to są standardy. Co do Czarta to ta nazwa ewidentnie była już w 3, ale ten stwór to zupełnie inny czart. Piekielny Ogar i Rumak, no do tego już trudniej się doczepić. PS. Podziękowania dla SirLuq'a za podesłanie wiadomości.
Tarnum_IJB
17. RE: DEMO Heroes V
2006-05-27 11:44:24
Sukkubus? :szok1: JJa rozumiem Sukkub, ale Sukkbus? Co to wogóle jest? :szok1:
~roobertus
18. RE: DEMO Heroes V
2006-05-27 12:14:42
To jest nic innego jak Oskubany Sukkub
SirLuq
19. RE: DEMO Heroes V
2006-05-27 12:17:12
coraz mniej mi sie podoba praca CDP :( bo jak mozna nazwac to: Napek(gram.pl) napisał: > I na nic moje starania:( > Zostawili to "(puste)-Lepszy-Najlepszy" w nazwach umiejętności.... szkoda... A "podst.-zaaw.-mistrz." tak ładnie się prezentuje :) No nic, pozostaje przyzwyczaić > się do nowego rozwiązania sebo-okras (gram.pl) znalazł: [url=http://www.gram.pl/upl/forum/2006_2/20060527113320.jpg]1 zdjęcie [/url] [url=http://www.gram.pl/upl/forum/2006_2/20060527110923.jpg]2 zdjęcie [/url] [b]// Zdjęcia zmienione na linki, forum się rozjeżdżało. - Tarnum[/b]
^mMatT
20. RE: DEMO Heroes V
2006-05-27 16:23:42
Aby umilic sobie czas do premiery polskiej edycji chce ponownie pograc sobie w demko. Slyszalem ze istnieja mody ktore podmieniaja jednostki w mijsi pojedynczej np z inferno na nekropolie Czy ma ktos moze linka do tych modow? Prosze o odpowiedz i pozdrawiam