Logo  
Historia TFJ
Tymczasowe Forum Jaskini Behemota działało od sierpnia 2005 roku do czerwca 2006 roku, jako zastępcze forum podczas problemów hostingowych Jaskini.

Wróć do Jaskini Behemota

 
Witaj na Tymczasowym Forum Jaskini Behemota!
Tymczasowe forum Jaskini » Heroes V - Marmurowa Wyrocznia » Betatesty H5 - ważne informacje

Ostatnia wiadomość w wątku: 2006-02-13 17:34:48 napisana przez ~Sparttakus
Pokaż ostatnią wiadomość


Wyświetlam 175 wiadomości na 9 stronach [ <<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ]
^val-gaav
1. RE: Betatesty H5 - ważne informacje
2006-01-29 10:13:20
Sprawdź wersję directx ... Ma być 9.0c ... To C jest b.ważne. Mi na 9.0b nie poszło ... +sciągnij nowe stery do karty graficznej. Jak to nie pomoże to nic nie pomoże :P
Tarnum_IJB
2. RE: Betatesty H5 - ważne informacje
2006-01-29 12:49:21
A przy instalacji pyta o to czy zainstalować, jednak chyba nie bardzo ma z czego, bo instalacji nie zaczyna :P Ale jak tak dalej pójdzie to póki nie ulepszę kompa to chyba się wstrzymam z zakupem H5... Czerpię przyjemność z gry, ale tnie się jak cholera... Jednocześnie zauważyłem że Polacy na ubi.com są strasznie chamscy w stosunku do innych, a miałem okazję (przypadkowo) grać już z 3, to za każdym razem sypały się bluzgi, przy czym tura była ustawiona na 3 minuty... A, że to polacy, poznałem właśnie po tych bluzgach, bardzo bogaty zasób słownictwa... Za to ludzie z zagranicy są ogólnie bardzo przyjemni, w trakcie gry można wymienić swoje poglądy {pole walki jest definitywnie za małe! na początku czasami nie można się ruszyć jednostkami zajmujączymi 4 pola :/) i ogólnie miło pogadać. I nikt się nie piekli że długo trwa tura, albo że mi zajmuje wieczność wejście do zamku :P Btw: te minimalne wymagania są grubo przesadzone, ja gram na 1.1 ghz i 256 ramu ;p
greyhawk
3. RE: Betatesty H5 - ważne informacje
2006-01-29 13:11:00
jak to z tym pathem? otworzyłem data pack wgrałem tam main menu a trybow single i multi-hos set nie mam:/
^yakin
4. RE: Betatesty H5 - ważne informacje
2006-01-29 13:23:36
gra sie tnie u wszystkich.. mam athlona 64 3000+, 512 ramu (kingstone hyper-x), radeona x700 gigabyte i miodzio nie jest:/ i kazdy po kolei mowi, ze sie zacina. jak przyblize, to jest ok.. tyle, ze nic nie widac. a jak oddale to sie tnie:/ a podziemia to juz w ogole masakra kolejna sprawa: dzialaja wam zaklecia? bo moj hero z inferno nie moze rzucac czarow "emproved" walka strasznie sie ciagnie. i w ogole jakas trudniejsza sie wydaje. juz nie idzie tak latwo rozwalic nawet stworkow 1 lvlowych
Tajemniczy_Pedro
5. RE: Betatesty H5 - ważne informacje
2006-01-29 14:42:31
Dla poprawienia humoru - chciałem sobie betę spakowac by się zmieściłą na płytę CD - i po spakowaniu zipem plik jest większy :D
^yakin
6. RE: Betatesty H5 - ważne informacje
2006-01-29 15:05:15
jakby ktos mial ochote zagrac na mapce 1vs1 ( ta na 4 zawsze sie wyklada), to niech moze na gg sie odezwie 6158466; chcialbym zakonczyc chociaz raz te mape:/
~anal_fa_beta
7. RE: Betatesty H5 - ważne informacje
2006-01-29 22:31:15
Witam, czytając napisany wyżej post chciałbym sie pochwalić, że mapke 1/1 "obcykałem" już 4razy. Cztery wygrane razy:). Była to moja pierwsza przygodna z herosami w trybie multiplayer i myśle, że całkiem udana.Troszke dołuje mnie czas rozgrywki, gdyż w trybie singleplayer na przejście mapy XXL(homm3) potrzebowałem niespełna od 1 do 2h(no załóżmy, że mi nie szło to nawet 3h), a tutaj zwykła "nieduża" mapa i jedna z moich gier trwała od godziny 20 do 2 nad ranem, ale muszę powiedzieć, że była to zacięta partia i gdyby nie mój geniusz(cudem obroniłem zamek z "syfiastą" armia i bohaterem o 15lvl niższym) to trwała by ona zapewne do 2, ale popołudniu. Noto to by było na tyle, aż sam się dziwię, że sie tak rozpisałem. Pzdro maniaki serii Homm
greyhawk
8. RE: Betatesty H5 - ważne informacje
2006-01-30 01:32:43
no coment:)
^haku
9. RE: Betatesty H5 - ważne informacje
2006-01-30 17:21:42
heh gralem cos kolo godz w multi 1v1 na normalnej mapie i mnie wywaliło :pff6:
^Puszek
10. RE: Betatesty H5 - ważne informacje
2006-01-30 18:42:59
U mnie wszystko prawidłowo działa. Nie mam żadnych problemów w grze w internecie. Gram i tnie mi tylko na mapie świata, ale i tak mogę się w miarę płynnie poruszać. Pole bitwy wcale nie jest za małe. Ktoś wypowiadał się, że jednostki zajmujące 4 pola nie mają praktycznie jak wyjść, ale przecież po to można na początku walki ustawić gdzie ma się ustawić jednostka, żeby nie był zablokowany. Gargulec fajnie wygląda. Każda jednostka ma swój klimat. Wie ktoś może jak można podzielić jednostki? Albo jestem ślepy, albo w ogóle nie ma tej opcji... i to właśnie jest jedyna rzecz, która na razie mi przeszkadza.
greyhawk
11. RE: Betatesty H5 - ważne informacje
2006-01-30 20:54:12
przesówaj jednostki ze slota na slot z shiftem.
^haku
12. RE: Betatesty H5 - ważne informacje
2006-01-30 21:31:44
pole przy duzych bitwach powinno byc dluzsze ale przedewszystki szersze tak aby wszystkie jednostki miescily sie na jednej lini :zmiesz4: a pozatym gram na 256 ram amd 3000 i całkiem fajnie chodzi na single, ale na multi tnie sie jak cholera przyczym zastosowłem sie do tego co napisał greyhawk ale gram na rozdzielczosci 1024x768 i nie narzekam ale kod musza dopracowac bo az tak cudowine gra nie wyglada :pff6:
^Pasiak
13. RE: Betatesty H5 - ważne informacje
2006-02-08 17:03:51
cze.witam wszytkich.. doszła mnie wiesc o nieoficjalnym patchu do h5 wie moze ktos cokolwiek na ten temat?
Tajemniczy_Pedro
14. RE: Betatesty H5 - ważne informacje
2006-02-09 10:08:10
Są nowe klucze jakby ktoś chciał... Njus na CDP
~Sparttakus
15. Starforce
2006-02-13 17:34:48
Witam. Wie może ktoś jak aktywować ręcznie kod do starforca? Niestety ale automatyczna aktywacja nie wchodzi w rachubę...