Logo  
Historia TFJ
Tymczasowe Forum Jaskini Behemota działało od sierpnia 2005 roku do czerwca 2006 roku, jako zastępcze forum podczas problemów hostingowych Jaskini.

Wróć do Jaskini Behemota

 
Witaj na Tymczasowym Forum Jaskini Behemota!
Tymczasowe forum Jaskini » Heroes V - Marmurowa Wyrocznia » Betatesty H5 - ważne informacje

Ostatnia wiadomość w wątku: 2006-02-13 17:34:48 napisana przez ~Sparttakus
Pokaż ostatnią wiadomość


Wyświetlam 175 wiadomości na 9 stronach [ <<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 >>> ]
^Puzon_351
1. RE: Betatesty H5 - ważne informacje
2005-09-03 22:47:02
Moim zdaniem i tak nie ktorzy szczesciarze nie wytrzymaja i beda opowiadac o becie bo to chyba nie jest zabronione :) po reszta nie da sie uniknac ktos moze tego nie miec ale beda prowadzone dyskusje na forach :)
~greyhawk
2. RE: Betatesty H5 - ważne informacje
2005-09-04 00:08:43
Co do samej gry: daje mozliwosc poznania "bardzo ogolnego ksztautu" o h5,przedewszystkim pod wzgledem graficznym.od tej wersji dodano pelne 3d,mozliwosc dowolnego nastawiania i zoomu kamery na planszy jak i w miescie.. jezeli chodzi o "funkcje" to ich wlasciwie niema,"gre" mozna potraktowac raczej jak ruchome screeny badz demo,oczywiscie mozliwosc interakcji jest,mozna nawet czarowac i walczyc ale bez zludzen.. pisac"jak mozna zwalic takaz gre".. to bardzo niedojzala wypowiedz. to niejest gra,demo czy nawet beta.. zreszta ma kilka/nascie miesiecy i jest raczej szkicem/projektem pokazanym pewnie na szybko producentowi aby dostac fundusze na dalsze prace :) Alfa ta pokazuje nam jednak ze h5 bedzie ulepszona i rozwinieta ale dalej kopia h3 a to najwazniejsze :) sry dlugi post ale mam nadzieje rozwieje wiekszos niejasnosci i zakonczy temat..
^Puzon_351
3. RE: Betatesty H5 - ważne informacje
2005-09-04 11:01:41
No i bardzo dobrze ze jest to kopia H3 :) ale jest tez kilka nowych elemntow nie pojawiajacych sie w dotychczasowych czesciach Heroesow :)
^haku
4. RE: Betatesty H5 - ważne informacje
2005-09-04 22:14:31
jedną z tych nowości są specjalne umiejętności bohaterów, które mozna wybrac zamiast zwykłych skilów jak np święta szarża cay prey fajna sprawa wnosi trohe nowego do starych pożądnych hirołków
klossina
5. RE: Betatesty H5 - ważne informacje
2005-09-05 08:59:58
Witam ponownie, Panowie, tu nie w tym rzecz, ze grafika zla, ze brak opcji itd, bo jest to normalne w becie. Ja chcialbym sie zastanowic nad sensem "puszczania pary" w jakosc grafiki, a "wypuszczania" jakosci gry, jako strategii. Wiem ze na pewno bedzie jeden heros, ze nie bedzie mozna transportowac samych armii itd. Dodatkowe umiejetnosci jak szarza itd sa dawane losowo, wiec tak naprawde nie mozna uksztaltowac postaci jak sie chce. Z naprawde strategicznej, dajacej mnostwo mozliwosci gry, znowu zrobiono nudne chodzenie od walki do walki. Ja nie czepiam sie grafiki itd (btw. rozpakowalem plik data.pak i gra beta chodzi szybciej, zwlaszcza na wolniejszych sprzetach), tylko probuje uswiadomic wam jak mozna bylo spieprzyc tak fajna gre. Co do legalnosci wersji beta, nic mi nie wiadomo, ale sciagnalem ja w celach dotkniecia tego co mnie czeka, bo jest wiele kontrowersji na temat H5. Wszytskie moje Heroesy mam w oryginale, bo szanuje gre i ich tworcow i chce zeby zarabiali. Beta powiedziala mi: "Stary nie kupuj H5, za bardzo sie przy tym nie nacieszysz" Pozdrawiam
^val-gaav
6. RE: Betatesty H5 - ważne informacje
2005-09-05 10:31:41
Ile razy trzeba różnym osobom powtarzać ... To co jest na necie to NIE JEST BETA !! ... wyciekła wersja alfa sprzed roku ... Drogi Klosssina ... W grudniu wyjdzie DARMOWE demo gry zawierające 2 zamki (inferno i castle) . Poczekaj więc z osądem go tego czasu bo dopiero wtedy zobaczysz coś co będzie podobne do finalnej wersji gry Pozdrawiam Val Gaav
klossina
7. RE: Betatesty H5 - ważne informacje
2005-09-05 12:39:03
To co mam to wersja z sierpnia, zawierajaca jeden scenariusz castle vs inferno, niektore rzeczy juz nie ulegna zmianie bo musialby sie zmienic caly engin gry np: Heroes nie walczy, czy tez jeden heroes w Armii. Ubisoft postanowil zadowolic fanow H3, czesc z fanow H4, a latwoscia gry przyciagnac nowych graczy bez potrzeby wprawy z poprzednich wersji gry. Coz szmal nakreca swiat niestety...
greyhawk
8. RE: Betatesty H5 - ważne informacje
2005-09-05 12:43:09
drogi klosino.. a od kiedy,dema,za jakie uwazasz alfe maja pokazac strategiczne rodzynki gry? od kiedy alfa czy beta ma cos takiego ujawnac? no bo niby po co? po1.wypowaiadasz sieo czyms o czym niemasz pojecia a po2. robisz to o czyms co nieistnieje.jak pisalem alfa pewnie byla dla producenta zeby pokazac ze cus sie dzieje i robi a do tego potrzebna jest ladna grafa.beta bedzie dostosowaniem rownowagi i wymagan sprzetowych oraz wylapaniem krzaczkow.a strategiczna rozgrywka? Grales w poprzednie czesci naprawde,czy tylko pudelka Ci sie kurza na pulce? :) strategia zalezy od ilosci mozliwosci i ich skomplikowania/zlozenia a takrze od AL komputera.. a to bedziesz odkrywal dopiero po wydaniu pelnej wersji i wielu pathy do niej :D hmm z sierpnia powiadasz? a mozesz napisac cus wiecej? ile mega jak sie zaczyna jakie sa mozliwosci itp.
klossina
9. RE: Betatesty H5 - ważne informacje
2005-09-05 12:46:19
Nie bede odkrywal. Nie kupie HoMM5:))) i tyle. Co do Bety to wyglada tak: Na poczatku film z Herosem Isabelle, ktory przegrywa niestety;P walke, potem misja Isabell jest zalatwienie Herosa z Inferno, Archiwum ma ok. 272MB, po rozpakowaniu jest tego ok 850MB. Pomaga rozpakowanie pliku data.pak, do ktorego odwoluje sie gra i pewnie rozpakowuje go w locie w czasie gry. Wejscie do zamku przy niezbyt wypasionym komputerze jak moj zajmuje ok 17-20 za pierwszym razem pozniej nieco szybciej. Ladowanie walki ok 8-10s z cudnym napisem w trakcie oczekiwania "Practice your patience my Lord..." Grafika bardzo ladna, swietne animacje (tylko co z tego skoro sama gra do d..,. a nie sama grafika jest gra) dziwny i niezrozumialy jest system umiejetnosci ktorych jest znacznie (chyba) wiecej niz w H3 - bede porownywal do H3 bo z 4 niewiele ma wspolnego i w porownaniu do 4 jest naprawde smieszna:))) Coz jeszcze moge dodac... moim zdaniem malo intuicyjnie zrobiony interfejs w zamku, wojska widzi sie w pionie nie w poziomie... Nie stwierdzilem rowniez opcji poprawiania istniejacych stworow natomiast oczywiscie budynki ulepszajace mozna kupic i zobaczyc w akcji ulepszone jednostki. Niektore jednostki jak Gryfy, maja mozliwosc ataku specjalnego w jednej turze wzlatuja w drugiej opadaja na wybrane przez nas w poprzedniej turze miejsce - gorzej jak sie gosc przesunie bo wtedy gryf zaatakuje trawe. To tyle jesli macie jakies pytania to sprobuje odpowiedziec. Co do kurzenia sie gier:))) Chetnie zagram w sieci oczywiscie w H4 i w dodatku z Modem Equlibris 3.51, oraz jesli w dodatku gra turniejowa - TOH to juz cudnie, ale nie jest to warunek konieczny:))). W HoMM gram od 5 lat, dlatego boli takie spier... gry. Pozdrawiam
^Puzon_351
10. RE: Betatesty H5 - ważne informacje
2005-09-05 13:42:53
Jakie spier.. jeszcze nawet gry pozadnej nie widziales a juz mowisz ze jest spier.. zastanow sie najpierw :)
^Puzon_351
11. RE: Betatesty H5 - ważne informacje
2005-09-05 13:46:00
Jak to jeden hereoes !!! to nie bedzie mozna najmowac innych ? to niby dlaczego w podziemiach na tym filmiku byl pokazany budynek niemal identyczy jak "karczrma" czy "tawerna" z H3 jak to woli ?
klossina
12. RE: Betatesty H5 - ważne informacje
2005-09-05 13:47:59
Ale mowie, ze widzialem i nawet wytrzymalem 30 minut w grze, bo potem mnie ponioslo:)))Przeciez nie zrobia rewolucji w tym momencie tworzenia, bo musieliby wiekszosc zmienic, od silnika, na calej koncepcji konczac. Ehhhh:((( Bedzie mozna ale jeden Heros w armii szlaja cala armie ze soba, prawie nie walczy, gdzie taktyka, gdzie strategia, gdzie trwajace ponad 1,5 godziny bitwy ... ni ma:)
^Puzon_351
13. RE: Betatesty H5 - ważne informacje
2005-09-05 13:49:34
Tzn. co ci sie nie podoba ?
klossina
14. RE: Betatesty H5 - ważne informacje
2005-09-05 13:57:05
Po pierwsze, jeden heros w armii i niemoznosc puszczania samych jednostek, celem zasilenia armii zebrania surowcow czy tez podpatrzenia przeciwnika. Dwa, nie ma czegos takiego jak klasy bohaterow, i heroes jest ksztalcony raczej przypadkowo - z tym ze tutaj nie znam jeszcze drzewa umiejetnosci, ale grajac (w sumie beta) trudno sie bylo polapac. Trzy Heros nie walczy, i musza zginac wszystkie jednostki aby heros przegral (lub ew. uciekl), a to znacznie upraszcza cala walke. Nie wiem jak jest z artefaktami bo tam widzialem tylko jakis jeden, nieopisany - a arty sa bardzo wazne. I ogolnie gra zostala uproszczona to jest niedobre, poniewaz tracimy klimat i smak... Jednak zostane przy H4 ale z modem 3.51, na razie najlepsze co wyszlo. PS: W sumie moge tez byc po prostu rozczarowany tym co widzialem, H4 tez na poczatku rzucilem na polke i wrocilem na troche do H3, ale potem tylko H4. Poki co mieszane uczucia i raczej na nie:)))) Pozdrawiam
^Puzon_351
15. RE: Betatesty H5 - ważne informacje
2005-09-05 15:14:07
A skad wiesz ze jeden heroes.Przeciez to nic pewnego.Drgua rzecz poruszanie sie jednostek po planszy bylo beznadziejne !!! do tego kupowalo sie szmate ktora miala taktyke lub tez bez i ona ci wszystko zbierala i odkrywala teren jeszcze jak miales wypasione nia czary to mogles hulac jak cholera bo dawales jej 7 jakichs jednostek porozdzielales na 7 pol i mogles hulac :) (bron Boze nie najslabszych bo wtedy fala smmierci lub odeslnie martwiakow i puk cie nie ma :) ) rzucales jakis wypasionty czar np.implozja albo cos takiego np. deszcz meteroptow inferno dlugo mozna by bylo wymieniac i sie wykupujesz proste prawda. gorzej jesli trafiles na koles z taktyka ale wlasnie mowilem ze jak ty masz taktyke to jeszzce lepiej :). Trzecia kwestia "heroes nie moze walczyc" przeciez to jest do bani zeby hereos walczyl on jest dowodca a nie wojownikiem i ma za zadanie dowodzic swoimi wojskami a nie sie lac. Ale coz istnieja gusta i gusciki i kazdy ma swoje zdanie
greyhawk
16. RE: Betatesty H5 - ważne informacje
2005-09-05 16:36:42
hihi,kosik dobra wiadomosc,rozwieje Twoje watpliwosci :) a wiec po 1.tak,heros nie walczy i walczyc niebedzie jest DOWODCA a nie JEDNOSTKA dzieki czemy wiemy ze gramy w strategie a nie w RPGa,heros samotnie rozwalajacy cala armie.. super sprawa ale w might and magic a nie w herosach. a taktyka polega wlasnie na tym zeby wygrac urzywajac kombinacji roznych wojsk i ich zdolnosci a nie 1pol-boga :D ADD2. klas bohaterow bedzie mnustwo,prawie identycznie jak w h3 z tym ze chyba beda sie bardziej od siebie roznic. niemam pojecia z kad bierzesz takie rewelacje ale sa bledne :) umiejetnosci sa troche przypadkowe,ale w pewnych zakresach tzn. wojownik badz hero odpowiedniej klasy i z odp.historia bedzie mial duzo wieksze szanse na nauczenie sie skila czy zdolnosci zwiazanego z wlasna klasa(zwroc uwage ze hero z alfy moze nauczyc sie tylko m.swiatla na poczatku) Add.1. co do samobiegajacych jednostek.. pomysl wydawal sie dobry przy powstawaniu 4ki i byl zaproponowany przez fanow okazal sie jednak dla wiekszosci niewypalem wiec z niego zrezygnowano,ot wiekszosc ma racje. arefaktow beda dziesiatki oczywiscie,moze nawet "skladane" A TERAZ POWAZNIE: wszystkie swoje wypowiedzi wzorujesz na wersji ktora byla dostepna ok rok a nawet chyba poltora temu.sam jej silnik czyli engine niezmieni sie i bardzo dobrze bo zapowiada sie swietnie.czym jest ten engine radze poczytac bo tez chyba nielapiesz.wprowadzasz wszystkich w blad co bardzo mi sie niepodoba.poczytaj troche zamiast mieszac innym w glowac,jezeli tez masz jakies pytania,a powinienes ich miec mnustwo bo jak widac o powstajacej grze niemasz pojecia,z checia udziele odpowiedzi jezeli bede ja znal. A jezeli chcesz gry taktycznej na poziomie,polecam nowego WoGa,przy odpowiednich ustawieniach nawet na poziomie hard zaloze sie ze padniesz.pozdrawiam i bez urazy.
^Puzon_351
17. RE: Betatesty H5 - ważne informacje
2005-09-05 17:34:13
Oczywiscie zgadzam sie z toba ja grajac w H4 pod koniec gry juz nie musialem miec jednostek bo tak byl wypasiony hereoes
~Huksi
18. RE: Betatesty H5 - ważne informacje
2005-09-05 18:12:38
Kurcze, mam już dość tych "odkrywców" i "testerów". Bez przerwy, prawie na każdym forum o HV pojawiają się "hakerzy", którzy mówią : " Mam bete Heroesa i wiem, że to gniot!! ". Czasami spotykam się nawet z osobnikami, którzy "grali w demo" :zlosc6: Nawet mój kolega ze szkoły - straszny kretyn jeśli chodzi o heroesy (myśli, że Axeoth leży w Erathi :smiech1:) mówi : Mam pełną wersje HV !!! :zlosc2: :zlosc2: :zlosc2: :zlosc2: :zlosc2: :zlosc2: :zlosc2: :zlosc2: Mam ich dość,oni obrzydzają mi gre, której nawet jeszcze nie ma !!
Lasthopei8
19. RE: Betatesty H5 - ważne informacje
2005-09-05 18:32:34
Hmm panowie - widzę że zaczamy z kursu - mianowicie co z tymi zapisami? (myślałem że przyjdzie mail powrotny od admina ale niema :P a tutaj listy zakwalifikowanych znaleść niemogę). Pozatym jeśli chodzi o heroesa to wiele osób myli się podwarzając swoją opinię na pierwszych gniotach wydanych "aby uspokoić gorejący tłum" . Pozatym co kogo obchodzi gdzie leży jakieśtam miasto gdziestam ^^ jak wg. was byc kozakiem w heroesa to znaczy znać wszystkie wiochy, każdego bochatera oraz jego specjalność, a nawet każdego moba + ile zadaje dmg to znaczy że się uczycie na pamięc gry - a to niepowinno w tym kierunku iść....
^Puzon_351
20. RE: Betatesty H5 - ważne informacje
2005-09-05 19:35:42
No dobra ale podczas gry samo wyjdzie czy wczuwasz sie w klimat jesli znasz dobrze herosow to znaczy sie wczuwasz w gre:)to nie chodzi o to ze sie ucze na pamiec gerosow i ich specjalnosci tylko z casem to samo przychodzi :) po prostu to tak jak bys trafil do nowej klasy i nie znasz nikogo ale nie uczysz sie ich na pamiec tylko z czasem to samo przychodzi :)