|
Ostatnia wiadomość w wątku: 2006-05-30 14:52:44 napisana przez Kaktus82 Pokaż ostatnią wiadomość |
|
|||
~Aha12345 |
no no właśnie o tym mówiłem tylko że zapędziłem się z tymi wyborami:D
|
||
^haku |
fajnie by było jakby np mogło walczyć więcej bohaterów z tym że każdy w oddzielnej armi np 4 wtedy by było duże pole bitwy i każdy by atakował z innej strony coś jak w werlord battlecry :pff6: bo truwymiarowy silnik daje take możliwaości tzn pole bitwy by było jak kwadrat i każdy atakował by z innego boku :rad3:
|
||
^Nicolai |
Wielkość pola bitwy będzie zależeć od wielkości armii. Przecież grupka chłopów nie będzie uganiać się po wielkim polu bitwy za 1 zombiem. By to kilka tur trwałoby to zanim by do siebie doszli. A jak mamy armie szybkie, mobilne i silne to siłą rzeczy pole bitwy będzie większe. Lub gdy atakujemy miasto.
|
||
^haku |
no nie wiem czy z tego nie zrezygnowali po tylu negatuwnych komentarzach ... w filmie pole bitwy jest duże mimo, że bieże w nim udział tylko 5 jednostek paladyn, gryf, kusznik, nightmare, pit lord :zmiesz4:
|
||
^Puzon_351 |
no i bardzo dobrze jak na tyle jednostek ile wymieniles pole walki jest idealne wiec w czym problem chcecie aby kazda jednostka dchodzila w jednej turze ;o;o;o przeciez to byloby beznadziejne :/
|
||
greyhawk |
tego nikt niechce,ale male pole moglo by zostac jako "evencik" jakis,atak zbujców zza krzakow czy cuś :)
|
||
^haku |
pewnie bedzie dosrepne w opcjacg i bedzie możliwe wyłączenie tego tak jak w 4 jednostki mobilne czy jakoś tak... hmm ale tego w 5 raczej nie zamieszczą:zmiesz4: wkurzająca rzeacz to była szczegulnie na początku rozgrywki :placz1:
|
||
Kaktus82 |
funkcja "wait" jest pd przyciskiem "w" .I cala wasza lamiglowka rozwiazana :P
|