Logo  
Historia TFJ
Tymczasowe Forum Jaskini Behemota działało od sierpnia 2005 roku do czerwca 2006 roku, jako zastępcze forum podczas problemów hostingowych Jaskini.

Wróć do Jaskini Behemota

 
Witaj na Tymczasowym Forum Jaskini Behemota!
Tymczasowe forum Jaskini » Heroes V - Marmurowa Wyrocznia » Male pole bitwy

Ostatnia wiadomość w wątku: 2006-05-30 14:52:44 napisana przez Kaktus82
Pokaż ostatnią wiadomość


Wyświetlam 48 wiadomości na 3 stronach [ <<< 1 2 3 >>> ]
^Puzon_351
1. RE: Male pole bitwy
2005-09-03 23:02:46
Czyli jaki jest system ruchu ? losowy ?
^LEVY
2. RE: Male pole bitwy
2005-09-04 00:06:22
"turowy innaczej"?? wyobraz sobie taka sytuacje (tylko dla dwoch oddzialow): x - my (szybkosc osiem) o - przeciwnik (szybkosc 3) <-------------x-- \pasek <-------------o-- /ruchu po pierwszym ruchu jest: <-----x---------- <----------o----- potem
^Puzon_351
3. RE: Male pole bitwy
2005-09-04 00:14:47
Aha duzo czasu mi zajelo zeby to opanowac ale juz rozumiem :)
greyhawk
4. RE: Male pole bitwy
2005-09-04 00:28:59
hmm,calosc jest pokrecona jak kotek kotka :) hmmm calosc ma przyszlosc pod warunkiem ze bedzie dobrze zbalansowana,jak wiemy z alfy herosi beda tez mieli tu duzo do powiedzenia.. zaowazmy ze zamiast zwyklej znanej nam "szybkosci" zostaly wprowadzone 2 wspolczynniki,odleglosc na jaka porusza sie jednostka jak i iniciatywa co wprowadza duzo wiecej mozliwosci taktycznych.np. ciezka,malo mobilna ale szybka kawaleria bedzie mogla dalego zaszarzowac i z impetem ale raz,natomiast lekki zwiadowczy "tatarski" oddzial konny zada mniej lecz bedzie mogl atakowac kilkakrotnie zmieniajac cele,zadania itp.. jezeli graliscie kiedys w gry bitewne typu warhammer wiecie o co chodzi :) ps. zaowazyliscie podobienstwa do Warhammer fantasy battle? oprocz wielu sciagnietych rozwiazan grafika jest wrecz "zerznieta" z dark omena i book artow games workschop:) i dobrze :D
^vinius
5. RE: Male pole bitwy
2005-09-04 09:43:53
mhm...faktycznie, łatwe to nie jest. jestem za starym, turowym systemem poruszania. moze zmienię zdanie, jak zobaczę w praktyce...
^val-gaav
6. RE: Male pole bitwy
2005-09-04 10:38:26
To rozumiem , że skoro szybkość aż tak się liczy to Fenixy pewnie będą najlepszą jednostką w grze ... A prawdę mówiąć to przejrzałem filmiki z walki i macie rację rzeczywiście czasem 1 jednostka idzie dwa razy pod rząd . Wolna jednostka typu zombie miała tylko jeden ruch przez całą walkę podczas gdy reszta unitów z 2 lub 3 razy poszła .
^Puzon_351
7. RE: Male pole bitwy
2005-09-04 10:59:47
Ja rowniez jestem za starym systemem tur. Przyzwyczailem sie do niego moze jednak zmeinie zdanie jak zagram w H5 (podobnie jak Vinius)
^LEVY
8. RE: Male pole bitwy
2005-09-04 12:53:26
Mi sie nawet ten nowy system podoba :)niech jeszcze dorobia "wait" (taki na 1/2 ruchu jak pisalem wczesniej) i bedzie chyba ok.
^Huksi
9. RE: Male pole bitwy
2005-09-04 18:23:17
Witam. Oglądałem filmiki z GC i jak dla mnie pole bitwy jest zbyt małe. Chciałbym, żeby w opcjach była możliwość ustawienia wielkości na stałe,np. grać tylko na dużej. Nie wiem, może przesadzam.
^Puzon_351
10. RE: Male pole bitwy
2005-09-04 21:03:31
ehhh
^Puzon_351
11. RE: Male pole bitwy
2005-09-04 21:31:19
ok spoczko pytanko nie aktualne maly blad przy pracy ale ze mnie glupek :)
^Puzon_351
12. RE: Male pole bitwy
2005-09-07 17:09:48
W sumie to juz ten temat i to pytanie zostalo rozwiane po ostatnim filmiku :)
~Aha12345
13. RE: Male pole bitwy
2005-09-14 09:42:25
^Huksi napisał/a: > Witam. Oglądałem filmiki z GC i jak dla mnie pole > bitwy jest zbyt małe. Chciałbym, żeby w opcjach > była możliwość ustawienia wielkości na stałe,np. > grać tylko na dużej. Nie wiem, może przesadzam. masz absolutną racje to jest dobry motyw
^LEVY
14. RE: Male pole bitwy
2005-09-14 09:55:39
Chyba przesadzacie. Takie cos to dopiero by zepsulo heroesow. Wezmy 2 skrajne przypadki. 1. Mam duzo jednostek strzelajacych, mocne i wolne oddzialy do obrony, nic szybkiego. Oczywiscie wybieram duze pole bitwy, a co sie bede narazac, odstrzele goscia zanim mnie dojdzie. 2. Przeciwnik ma wieksza alemie, ale w wiekszosci dystansowa, wybieram mala armie i w 1 turze mu je rozwalam, w najgorszym razie blokuje. A gdze strategia? Nie mowiac juz o trybie multiplayer, ja ustawiam male pole walki, przeciwnik duze i mamy zagadke: kogo bardziej lubi komputer i jakie dostaniemy pole?
~Aha12345
15. RE: Male pole bitwy
2005-09-14 14:44:33
ale pole bitwy wybieramy wielkość jego przed rozpoczęciem gry !!!!! wogóle wtedy kiedy wybierasz opcje jakim zamkiem grasz taka opacja by sie przydała ciekawie by było 3 opcje duże małe albo losowe i to jest rozwiązanie dla wszystkich graczy a nie dla niektórych i każdy gra na czym chce źle mówie :)
^Puzon_351
16. RE: Male pole bitwy
2005-09-14 14:55:46
Zgadzam sie z Levym. Po drugie moim skromnym zdaniem pole bitwy powinno byc zawse takie same wtedy bylo by to sprawiedliwe a nie baweienie sie w jakies dzieciniady typy male duze srednie losowe :/ beznadzieja :/
~Aha12345
17. RE: Male pole bitwy
2005-09-14 15:28:23
sory ale ja was nie czaje :) nie mówie sie obawieniu w wielkości tylko tak jak są opcje np poziom trudności to czemu nmiałobyniebyć takiej opcjii przecierz lepsze to od małego pola bitwy nie ma tu mowy o żadnych zabawach ?? HALO !!
~Aha12345
18. RE: Male pole bitwy
2005-09-14 15:31:01
moim skromnym zdaniem pole bitwy powinno byc zawse takie same wtedy bylo by to sprawiedliwe a nie baweienie sie w jakies dzieciniady typy male duze srednie losowe :/ beznadzieja :/ czy ja mówie że ma pole nie być takie same cały czas podczas rozgrywki :D Jerszcze raz HALO !! :D
greyhawk
19. RE: Male pole bitwy
2005-09-14 16:58:02
heh.A może po prost będzie tak?:duża batalia-duże pole bitwy.Logiczne bo trza te jednostki gdzieś umieścić i mieć miejsce na ich poruszanie.Mała bitwa-małe pole walki.Logiczne bo jeden Anioł nie powie jednemu diabłowi-"uwaga,lece" rok przed atakiem tylko tamten zaóważy go jak już bedzie blisko.Oczywiście niemoże to dotyczyć(albo nie tylko)ilości slotów zajętych,ale przedewszystkim liczebności wojsk.Ciekawe rozwiązanie dla krytyków krzyczących"jak mam 10 smoków to chce mieć ich 10 a nie jednego z jakąś cyferką".Zwiększyłoby to też taktyczne możliwości.. np.taki maly cichy oddział składający się z samych szybkich i silnych stworów,skradajacy sie i atakujacy z zaskoczenia.. przyśpieszyło by to też rozgrywkę i zwiększyło grywalność.Zasadzki z h3 nabrały by wtedy ciekawego wymiaru:) Zmienne pole bitwy to pomysł genialny,pod warunkiem że dobrze zrealizowany,"wyważony" i z dużą ilościo algorytmów.Jednak o rzadnym "ustawianiu"tego wcześniej niemoże być mowy i chyba argumentować tego nietrzeba.
^Puzon_351
20. RE: Male pole bitwy
2005-09-14 17:49:17
Tzn. ja chcialbym zeby bylo takie same pole bitwy a jesli juz to tak jak ty mowisz bez zadnego ustawiania, to byloby beznadziejne :|