|
Ostatnia wiadomość w wątku: 2006-04-07 13:44:20 napisana przez ^val-gaav Pokaż ostatnią wiadomość |
|
|||
adek1003 |
Zwracam się z uprzejmą prośbą do wszystkich piszacych skrypty o dzielenie się ze mną napisanymi skryptami.
Skrypty prosze wysylac na adres adek1005@tlen.pl z informacją jakie zmiany ma
on za zadanie wprowadzic w grze.
Z gpry dziekuje
pozdrawiam Adrian
|
||
TrangOul |
Proszę umieszczać skryptów również na forum, żeby każdy mógł je ściągnąć.
|
||
^Altair |
Wysłać nie wyśle, ale zapraszam wszystkich zainteresowanych nieoficjalnymi skryptami ERM na stronę:
[url=http://wog.republika.pl/]http://wog.republika.pl/[/url]
|
||
^val-gaav |
Miałbym 3 pytanka do bardziej wtajemniczonych .
Po pierwsze jak wyglada działanie skryptów jeśli 2 graczy łączy się na grę po necie ?
Czy skrypty brane są od hosta czy dla kazdego odzielnie ? Co sie stanie jesli 1 gracz właczy sobie commanderów a drugi nie ? Wreszcie co sie stanie jesli gracze beda mieli roznice w sryptach ? Dochodzi tu tez pytanie czy jeden gracz moze znajac skladnie erm dopisac cos sobie u siebie i cheatowac w grze.
2 pytanko :
Na tej stronce :
[url]http://wakeofthegods.strategyplanet.gamespy.com/download2.shtml[/url]
jest coś takiego
>An old SA Add-on ver.1.4 (53.3 KB)
>It is a Stand Alone Add-on without any >global changing such as new monsters, >artifacts, the demolishing of buildings etc. >It requires SoD ver.3.2 only.
Pytanko czy jest gdzieś nowa wersja takiego SA add-on ??? Taka w której działałaby składnia erm z wog 3.58 no i żeby można było zrobić własne opcje w menu "wog options" ?
3 pytanko.
Czy skrypty erm będą działać z jakiegokolwiek pliku lod (jeśli tam je wgramy )? czy też wog domyslnie sprawdza tylko folder data/s/ ?
|
||
^avatar |
^val-gaav napisał/a:
> Na tej stronce :
> [url]http://wakeofthegods.strategyplanet.gamespy.c
> m/download2.shtml[/url]
> jest coś takiego
>
> >An old SA Add-on ver.1.4 (53.3 KB)
> >It is a Stand Alone Add-on without any >global
> changing such as new monsters, >artifacts, the
> demolishing of buildings etc. >It requires SoD
> ver.3.2 only.
>
> Pytanko czy jest gdzieś nowa wersja takiego SA
> add-on ??? Taka w której działałaby składnia erm
> z wog 3.58 no i żeby można było zrobić własne
> opcje w menu "wog options" ?
Nie, zapomnij o tym pliku. To jest coś, z czego wyłonił się WoG, czyli wyszedł na długo przed premierą WoG 3.50. I rozumie tylko tyle co wog 3.50, a nawet jeszcze mniej.
> 3 pytanko.
>
> Czy skrypty erm będą działać z jakiegokolwiek
> pliku lod (jeśli tam je wgramy )? czy też wog
> domyslnie sprawdza tylko folder data/s/ ?
Tylko z katalogu data/s. I z zakładki zdarzeń czasowcyh w edytorze map. Skąd się wezmą w lodach?
|
||
^val-gaav |
^avatar napisał/a:
> Tylko z katalogu data/s. I z zakładki zdarzeń
> czasowcyh w edytorze map. Skąd się wezmą w lodach?
Hmmm W pliku *.wog mozna je umiescic i przez h3update mozna wgrac co sie tylko chce do pliku lod...
|
||
^avatar |
Owszem, można! Tylko... po co?
|
||
^val-gaav |
np. Żeby utrudnić modyfikacje w skryptach użytkownikom .
Zresztą nieważne ... bardziej interesuje mnie juz moje pierwsze pytanie o połączenia przez net .
[edit]
Avatarze czy wiesz coś może o programie automatic savegame creator ? ... Coś takiego co by zapisywało wiele autosave'ów a nie tylko nadpisywało jeden. Nie mogłem znaleźć na googlach i teraz nie wiem czy rzeczywiście było coś takiego czy mi się coś zdaje.
|
||
^avatar |
> Avatarze czy wiesz coś może o programie automatic
> savegame creator ? ... Coś takiego co by
> zapisywało wiele autosave'ów a nie tylko
> nadpisywało jeden. Nie mogłem znaleźć na googlach
> i teraz nie wiem czy rzeczywiście było coś
> takiego czy mi się coś zdaje.
Nie wiem nic o tym programie, ale wiem co nieco o programie WOGAS. Możesz go znaleźć na stronie tej:
plik ma nazwę Zx wogas.zip. Aby pobrac plik musisz sie zarejestrować.
Na czym polega: do głównego katalogu kopiujesz pliki wogas.exe i wogas.ini. Grę uruchamiasz plikiem wogas.exe zamiast h3wog.exe. W pliku wogas.ini wpisujesz liczbę np. 5 - mówi ona ile autosejwów będzie wykonywała gra. Czyli wpisując 5 zostaną utworzone sejwy o nazwach autosave1, autosave2, ...., autosave5. Szósty autosave nadpisze się wówczas na autosave5. Hm, pokręciłem coś?
|
||
^val-gaav |
Jast dokładnie tak jak mówisz Avatarze . Widać pomyliły mi się nazwy programu.
Bardzo dziękuje za link.
|