Logo  
Historia TFJ
Tymczasowe Forum Jaskini Behemota działało od sierpnia 2005 roku do czerwca 2006 roku, jako zastępcze forum podczas problemów hostingowych Jaskini.

Wróć do Jaskini Behemota

 
Witaj na Tymczasowym Forum Jaskini Behemota!
Tymczasowe forum Jaskini » WoG - Kaplica Bogów » Skrypty erm

Ostatnia wiadomość w wątku: 2006-04-07 13:44:20 napisana przez ^val-gaav
Pokaż ostatnią wiadomość


Wyświetlam 10 wiadomości na 1 stronie
adek1003
1. Skrypty erm
2006-03-03 13:11:24
Zwracam się z uprzejmą prośbą do wszystkich piszacych skrypty o dzielenie się ze mną napisanymi skryptami. Skrypty prosze wysylac na adres adek1005@tlen.pl z informacją jakie zmiany ma on za zadanie wprowadzic w grze. Z gpry dziekuje pozdrawiam Adrian
TrangOul
2. RE: Skrypty erm
2006-03-04 14:15:49
Proszę umieszczać skryptów również na forum, żeby każdy mógł je ściągnąć.
^Altair
3. RE: Skrypty erm
2006-03-04 17:11:44
Wysłać nie wyśle, ale zapraszam wszystkich zainteresowanych nieoficjalnymi skryptami ERM na stronę: [url=http://wog.republika.pl/]http://wog.republika.pl/[/url]
^val-gaav
4. RE: Skrypty erm
2006-04-05 11:23:27
Miałbym 3 pytanka do bardziej wtajemniczonych . Po pierwsze jak wyglada działanie skryptów jeśli 2 graczy łączy się na grę po necie ? Czy skrypty brane są od hosta czy dla kazdego odzielnie ? Co sie stanie jesli 1 gracz właczy sobie commanderów a drugi nie ? Wreszcie co sie stanie jesli gracze beda mieli roznice w sryptach ? Dochodzi tu tez pytanie czy jeden gracz moze znajac skladnie erm dopisac cos sobie u siebie i cheatowac w grze. 2 pytanko : Na tej stronce : [url]http://wakeofthegods.strategyplanet.gamespy.com/download2.shtml[/url] jest coś takiego >An old SA Add-on ver.1.4 (53.3 KB) >It is a Stand Alone Add-on without any >global changing such as new monsters, >artifacts, the demolishing of buildings etc. >It requires SoD ver.3.2 only. Pytanko czy jest gdzieś nowa wersja takiego SA add-on ??? Taka w której działałaby składnia erm z wog 3.58 no i żeby można było zrobić własne opcje w menu "wog options" ? 3 pytanko. Czy skrypty erm będą działać z jakiegokolwiek pliku lod (jeśli tam je wgramy )? czy też wog domyslnie sprawdza tylko folder data/s/ ?
^avatar
5. RE: Skrypty erm
2006-04-05 12:51:07
^val-gaav napisał/a: > Na tej stronce : > [url]http://wakeofthegods.strategyplanet.gamespy.c > m/download2.shtml[/url] > jest coś takiego > > >An old SA Add-on ver.1.4 (53.3 KB) > >It is a Stand Alone Add-on without any >global > changing such as new monsters, >artifacts, the > demolishing of buildings etc. >It requires SoD > ver.3.2 only. > > Pytanko czy jest gdzieś nowa wersja takiego SA > add-on ??? Taka w której działałaby składnia erm > z wog 3.58 no i żeby można było zrobić własne > opcje w menu "wog options" ? Nie, zapomnij o tym pliku. To jest coś, z czego wyłonił się WoG, czyli wyszedł na długo przed premierą WoG 3.50. I rozumie tylko tyle co wog 3.50, a nawet jeszcze mniej. > 3 pytanko. > > Czy skrypty erm będą działać z jakiegokolwiek > pliku lod (jeśli tam je wgramy )? czy też wog > domyslnie sprawdza tylko folder data/s/ ? Tylko z katalogu data/s. I z zakładki zdarzeń czasowcyh w edytorze map. Skąd się wezmą w lodach?
^val-gaav
6. RE: Skrypty erm
2006-04-05 13:01:06
^avatar napisał/a: > Tylko z katalogu data/s. I z zakładki zdarzeń > czasowcyh w edytorze map. Skąd się wezmą w lodach? Hmmm W pliku *.wog mozna je umiescic i przez h3update mozna wgrac co sie tylko chce do pliku lod...
^avatar
7. RE: Skrypty erm
2006-04-06 13:57:45
Owszem, można! Tylko... po co?
^val-gaav
8. RE: Skrypty erm
2006-04-06 14:56:55
np. Żeby utrudnić modyfikacje w skryptach użytkownikom . Zresztą nieważne ... bardziej interesuje mnie juz moje pierwsze pytanie o połączenia przez net . [edit] Avatarze czy wiesz coś może o programie automatic savegame creator ? ... Coś takiego co by zapisywało wiele autosave'ów a nie tylko nadpisywało jeden. Nie mogłem znaleźć na googlach i teraz nie wiem czy rzeczywiście było coś takiego czy mi się coś zdaje.
^avatar
9. RE: Skrypty erm
2006-04-07 11:46:44
> Avatarze czy wiesz coś może o programie automatic > savegame creator ? ... Coś takiego co by > zapisywało wiele autosave'ów a nie tylko > nadpisywało jeden. Nie mogłem znaleźć na googlach > i teraz nie wiem czy rzeczywiście było coś > takiego czy mi się coś zdaje. Nie wiem nic o tym programie, ale wiem co nieco o programie WOGAS. Możesz go znaleźć na stronie tej: plik ma nazwę Zx wogas.zip. Aby pobrac plik musisz sie zarejestrować. Na czym polega: do głównego katalogu kopiujesz pliki wogas.exe i wogas.ini. Grę uruchamiasz plikiem wogas.exe zamiast h3wog.exe. W pliku wogas.ini wpisujesz liczbę np. 5 - mówi ona ile autosejwów będzie wykonywała gra. Czyli wpisując 5 zostaną utworzone sejwy o nazwach autosave1, autosave2, ...., autosave5. Szósty autosave nadpisze się wówczas na autosave5. Hm, pokręciłem coś?
^val-gaav
10. RE: Skrypty erm
2006-04-07 13:44:20
Jast dokładnie tak jak mówisz Avatarze . Widać pomyliły mi się nazwy programu. Bardzo dziękuje za link.