^Acid_Dragon 
		   | 
          
			2.    RE: Potworny problem
			 2006-02-05 12:43:18  
				cóż - faktem jest, że nowe jednostki są (nie licząc dowódców) tylko i wyłącznie neutralne, więc ma się to nijak do balansu.
Nie mniej jednak bardzo wiele z wprowadzonych opcji WoGa może (zaznaczam: *może*) zaburzyć balans gry lub nawet sprawić, że stanie się ona banalnie prosta/piekielnie trudna albo kompletnie nielogiczna.
Dlatego trzeba być ostrożnym i samemu sobie dobrać odpowiedni zestaw opcji WoGa. Przy odrobinie uwagi gra nie tylko moze zyskać wiele nowych elementów niezaburzających balansu, ale może to nawet POPRAWIĆ balans (np dzięki opcjom wyłączającym z gry niektóre czary i artefakty albo opcji 'reballanced factions') 
		   | 
        
		  
		    ^avatar 
		   | 
          
			3.    RE: Potworny problem
			 2006-02-06 13:26:11  
				Balans można zapewnić na wiele sposobów. Udało się to w 9 zamkach oryginalnych - uda się to w kolejnych 9-ciu pod warunkiem, że weźmie się za to osoba, która ma łeb na karku. Pamiętaj, że balans w H3 jest dość osobliwy (a przez to taki fajny), że zamki wydaję się być niezrównoważone, gdy się weźmie pod uwagę tylko mapy XL. Szybkie mapki S-ki zupełnie zmieniają obraz rzeczy - to co było silne na XL-kach, będzie kiepskie na S-kach. Nie wiem czemu każdy o tym zapomina i rozpatruje wyłącznie balans w XL-kach. 
Chyba, że chodzi ci o taki balans, że nowe miasta sprawią, że będzie np. 5 'dobrych' miast i 8 'złych'. A kogo to tak naprawdę obchodzi? 
		   |