Logo  
Historia TFJ
Tymczasowe Forum Jaskini Behemota działało od sierpnia 2005 roku do czerwca 2006 roku, jako zastępcze forum podczas problemów hostingowych Jaskini.

Wróć do Jaskini Behemota

 
Witaj na Tymczasowym Forum Jaskini Behemota!
Tymczasowe forum Jaskini » Heroes V - Marmurowa Wyrocznia » (Dungeon) Nowy "ZAMEK"

Ostatnia wiadomość w wątku: 2006-04-30 19:53:07 napisana przez ~llucas
Pokaż ostatnią wiadomość


Wyświetlam 59 wiadomości na 3 stronach [ <<< 1 2 3 ]
^Nicolai
1. RE: (Dungeon) Nowy "ZAMEK"
2005-09-23 14:16:34
^vinius napisał/a: > poza tym i tak za bardzo > wpłynęli na H3:AB i rozwalili całą fabułe MM. a > autorzy musieli sie tego trzymać. Tak w AB za bardzo wpłyneli na fabułę. AB z Forge miało być kontynuacją fabuły, a musieli zrobić ją bez tak wspaniałej (jak każdej części HoMM*) fabuły. * nie licząc H4!
^Nicolai
2. RE: (Dungeon) Nowy "ZAMEK"
2005-09-23 14:27:59
Tu: http://www.celestialheavens.com/viewpage.php?id=430 Pojawiły się Artworki Potworów z Dugeon. Wcześniej już tam były, ale teraz jest większa rozdzielczość!
Haarald
3. RE: (Dungeon) Nowy "ZAMEK"
2005-12-31 12:23:46
Mnie się wydaje, że UBi zrobi coś z brakiem większości stworzeń podziemnych w HoMM-5. Mnie się wydaje, że w kolejnych dodatkach, oprócz zamku barbarzyńców zobaczymy drugi zamek podziemny (podziemno-naziemny) asylum, w którym znajdą się stwory, których zabrakło w Dungeon.
^val-gaav
4. RE: (Dungeon) Nowy "ZAMEK"
2005-12-31 16:50:36
^ Wątpie ... Nival jasno określił w Q&A dotyczących Dungeon, że zmienił ten zamek bo stworzenia jak meduza, beholder czy harpia nie pasowały do podziemi w ich mniemaniu . Poza tym nowi herosi " celują " w zamki jednorasowe ... więc b. prowdopodobny jest zamek krasnoludów lub orków .
~olo_1234
5. RE: (Dungeon) Nowy "ZAMEK"
2005-12-31 19:10:52
Pojawienie się w dodatkach zamków : orków oraz krasnali rzeczywiście jest bardzo prawdopodobne. Zresztą w tej chwili mamy do dyspozycji 3 dobre i 3 złe zamki , więc powinny się pojawić również stronnictwa neutralne (neutralny dobry dla krasnali i neutralny zły dla orków). Ale zobaczymy , twórcy gry mogą nas w końcu czymś zaskoczyć. Co do "niezagospodarowanych" jednostek podziemnych , myślę że mogą się pojawić jako potworki neutralne.
~Haav
6. RE: (Dungeon) Nowy "ZAMEK"
2006-01-02 17:27:49
~olo_1234 napisał/a: > Pojawienie się w dodatkach zamków : orków oraz > krasnali rzeczywiście jest bardzo prawdopodobne. > Zresztą w tej chwili mamy do dyspozycji 3 dobre i > 3 złe zamki , więc powinny się pojawić również > stronnictwa neutralne (neutralny dobry dla > krasnali i neutralny zły dla orków). > Ale zobaczymy , twórcy gry mogą nas w końcu czymś > zaskoczyć. > Co do "niezagospodarowanych" jednostek > podziemnych , myślę że mogą się pojawić jako > potworki neutralne. > Po pierwsze: - Orkowie, zgodnie z ostatnimi doniesieniami, mogą wcale się nie pojawić jako stronnictwo w H5(dodatki) Po drugie, w herosie nie ma czegoś takiego jak: "dobry neutralny" to nie D&D. Po trzecie, na razie lista jednostek neutralnych, jest bardziej uboga niż bezdomny na dworcu kolejowym. I nic nie zapowieda zmian na lepsze.
~olo_1234
7. RE: (Dungeon) Nowy "ZAMEK"
2006-01-10 21:08:03
Haav napisał: " Orkowie, zgodnie z ostatnimi doniesieniami, mogą wcale się nie pojawić jako stronnictwo w H5(dodatki)" Myślę że nic nie jest jeszcze przesądzone w tej kwesti. Wypowiedzi Muad Diba (jeśli je miałeś akurat na myśli) są pełne : niedopowiedzeń , niejasności i pozostawiają wiele rzeczy w sferze domysłów. Na razie wiemy tylko że orków nie będzie w podstawce i tylko tyle. Dlaczego uważam że ich pojawienie się w dodatkach wraz z zamkiem krasnali jest bardzo prawdopodobne : 1. Te rasy są praktycznie podane na tacy , wystarczy tylko twórcom gry z nich skorzystać. Łatwo też wymyśleć jednostki dla takich zamków jednorasowych. 2. Obie rasy są mocno związane z Herosami , pytania na różnych forach o takie zamki świadczą że fani chętnie widzieliby je i zaakceptowali. Brak tych ras byłby co najmniej trudny do wytłumaczenia. 3. Wiadomo że orkowie pojawiają się w grze Dark Messiah , a jest to przecież ten sam świat , powiązany fabularnie z nowymi Herosami. Logicznie rzecz biorąc jakoś te orki muszą się więc w tym świecie pojawić . 4. Istnieje sporo zamków których natywnym terenem jest powierzchnia. Wprowadzenie krasnali i orków pozwoli lepiej zasiedlić podziemia. 5. Wątpie żeby twórcom chciało się ryzykować tworzenie jakichś dziwolągów skoro istnieją gotowe już rasy. "Po drugie, w herosie nie ma czegoś takiego jak: "dobry neutralny" to nie D&D" Haav , rozmawiamy o Herosach 5 . A to nowy świat ,podobno bardziej złożony fabularnie. Zresztą pierwsze efekty już widać : zamki jednorasowe z silnie zaznaczonymi przekonaniami i własną religią. Do tej pory zamki to była często luźna zbieranina potworków. Przyjrzyjmy się tym nowym zamkom . Mamy więc silnie zarysowane stronnictwa "dobre" gdzie mottem jest : życie , ład i porządek , sprawiedliwość oraz "złe" gdzie króluje : śmierć , chaos i zniszczenie oraz nisprawiedliwość. Jeśli pojawią się nowe stronnictwa , to jakie wartości mają więc wyznawać ? Brakuje czegoś pośredniego , to narzuca się samo. "Po trzecie, na razie lista jednostek neutralnych, jest bardziej uboga niż bezdomny na dworcu kolejowym. I nic nie zapowieda zmian na lepsze." No cóż wszystko się okaże w swoim czasie. A co do ubogich na dworcu kolejowym to wbrew pozorom niektórych z nich trudno by było takimi nazwać. Wiesz Haav , za czasów Sartra jeden z najbogatszych paryżan był żebrakiem. Ponoć zgromadził fortunę bo nieźle potrafił udawać padaczkę , paraliż i takie tam....
^val-gaav
8. RE: (Dungeon) Nowy "ZAMEK"
2006-01-10 21:40:52
~olo_1234 napisał/a: > silnie zarysowane stronnictwa "dobre" gdzie > mottem jest : > życie , ład i porządek , sprawiedliwość > oraz "złe" gdzie króluje : śmierć , chaos i > zniszczenie oraz nisprawiedliwość. > Jeśli pojawią się nowe stronnictwa , to jakie > wartości mają więc wyznawać ? Brakuje czegoś > pośredniego , to narzuca się samo. Nie całkiem :) Moim zdaniem prawie wszystkie stronnictwa z h5 są właśnie pośrednie ... Haven - Tutaj bardziej panuje ład niż sprawiedliwość i dobro ... Inkwizycja jest chyba tego najlepszym dowodem :) Sylvan - odnoszę wrażenie , że elfy bardziej dbają o swoje lasy niż o samo zycie >> Mają też wyraźne ambicje . No bo jak inaczej nazwać tą wojnę , którą sami wywołali z mrocznymi elfami tylko i wyłącznie dla skrawka terenu i by zdusić ich suwerenność ... Oj to nie jest "dobre stronnictwo" Dungeon - to ma być zły zamek ... Może i tak , ale jakoś z całej historii mam wrażenie , że to właśnie mroczne elfy były ofiarami ... Wymordowani przez fałszywe podejrzenia . Nic dziwnego , że ci co uciekli do podziemi prowadza politykę "przetrwa tylko najsilniejszy" Academy - Magowie dobrzy ? Zapomnijcie! Prowadzenie kesperymentów z użyciem krwii demonów to chyba najlepszy tego przykład ! Inferno - Z historii rzeczywiście wynika ,że demony są złe .... ale podejrzewam , ze pewnie też i tutaj czeka nas niespodzianka. Necropolis - Ach ci nieumarli ! Ale zaraz prześladowani przez magów ? wygnani z zazdrości ? (a nie z obrzydzenia jak mozna by się spodziewać) ... Czytając wspólną historię Necro i Academy ma się wątpliwości kto tu jest tak naprawdę zły . PODSUMOWUJĄC jak dla mnie tylko jeden zamek jest wyraźnie zły ... reszta to odcienie szarośći i tylko necropolis i heven zdaje się być trochę mniej szare i bardziej ukierunkowane .
^Nicolai
9. RE: (Dungeon) Nowy "ZAMEK"
2006-01-11 10:24:04
Zgadzam się z Val-gaavem. Charakter frackji w tym nowym świecie jest bynajmniej dziwny. Academy: Piękny rodzynek! Przedtem był neutralno- dobry teraz jest o wiele bardziej zły. W obrębie tego miasta kończy się historia Demonów (Orków itp.) i ludzii- bestii. Haven: Niby wszystko OK, ale czy dobrzy, szlachetni paladyni, by się "skumali" z Nekromantami? Dungeon: Zonk! Oni są bardziej poszkodowani w tej całej dziwacznej historii! Elfy chciały ich podbić a oni spokojnie, nie przeszkadzając nikomu żyli w podziemiach. Sylvan: Bardziej dbają o siebie niż o jak pisało w ich moccie "życie". Necropolis: Kolejni poszkodowani! Inferno: Niby źli, ale też są ofiarami krucjat! No cóż! Może to wydawać się dziwne, ale każde miasto jest bardziej w złe. A te które wygląda na złe to tak naprawde jest biedną ofiarą wojen! :szok1: :szok3:
~olo_1234
10. RE: (Dungeon) Nowy "ZAMEK"
2006-01-12 23:57:27
Może macie i rację , może faktycznie na tych "szlachetnych i dobrych" stronnictwach widnieje skaza. Hmm , zbyt wielu szczegułów fabuły nie znam. Klasyfikując poszczególne zamki kierowałem się ich mottem przewodnim. Jednak argument że jakieś stronnictwo było niesłusznie oskarżone , jest bardziej ofiarą bo aktualnie dostaje "bęcki" więc należy mu raczej współczuć , jakoś do mnie nie przemawia . Bo to nie czyni np z nekromanty kogoś szlachetnego i dobrego, kogoś komu można współczuć. Czy chcielibyście mieć za sąsiada kanibala nekromantę ? I czy było by wam go żal gdyby został wygnany ? Przykład z życia , więzienia są przecież pełne "niesłusznie" oskarżonych i "niewinnych". No cóż dowiemy się wszystkiego jak wyjdzie gra. :)
~Huksi
11. RE: (Dungeon) Nowy "ZAMEK"
2006-01-14 11:50:42
Te odcienie szarości jak mówicie to dla mnie wielki plus dla fabuły HV. W przeciwieństwie do H4 (gdzie Emilia z Ładu wymiotowała po bitwie :) ) tutaj nie ma jednostronnych frakcji. Haven bezwzględnie polował na orków, Academy zniewolił Beastmenów, Elfy tępią Dungeon, Necropolis ukrywa swą działalność, by nie zostać zniszczonym..... Świetnie pomyślane. Jeśli bohaterowie z różnych frakcji też tacy będą to moim zdaniem dostaniemy fabułę godną poprzednich dzieł.
~Haav
12. RE: (Dungeon) Nowy "ZAMEK"
2006-01-15 02:33:19
Fajne marzenia ;)Do wspaniałości fabuły barkuje przede wszystkim, kilku lat pracy nad kilkunastoma grami z serii M&M. Bo jak widze, większość z tutaj wypowiadających się ma niewielkie pojęcie czy jest był świat M&M, baa co więcej wielu co się tutaj wypowiada o H3 słyszala od starszych kolegów gdy grali na zabytkowych PII.
^Huksi
13. RE: (Dungeon) Nowy "ZAMEK"
2006-01-15 15:50:17
Haav, napradę mnie zraniłeś. Jestem fanem serii od samego początku (nawet KB), a fabułe jako tako znam (Acid napewno, by mnie zatkał :) ). Tak naprawdę, to naiwni byli ci co myśleli, że fabuła będzie kontynuowana. Dlaczego nie ? Bo HIV fabułe sagi wstawiło w kozi róg. Co nożna kontynuować ? Historia Axeoth była nudna i nie spodobała się większości - odpada. Uznać, że HIV nie istniało i kontynuować z HIII - ale co kontynuować? Wojnę Kilgora z Gelu? Saga zawsze była chronologiczna - odpada. Wątek "maszyny czasu", zniszczenie Otrza Armagedonu dzięki cofnięciu się w czasie - zupełne naukowe g... bez sensu - odpada. Więć szanowni mądrale - nie dało się inaczej !! Uważacie nową fabułę za nic, ale to pierwsza gra z nową fabułą - nie można było jej lepiej przedstawić. Fabuła w H 1 też nie była rozbudowana ( a nawet mniej). Poza tym nawet, gdyby fabuła była piękna i niesamowita, to i tak pseudofani H3 powiedzieliby "JVC zrobiłby to lepiej, to nie to samo". Każdą tego typu osobę posadziłbym na krześle i powiedział : "Napisz wspaniałą historię, tak by się sprzedała, pasowała do poprzednich części i jednocześnie nie była związana z HIV :). A jeśli choć trochę będzie gorsza od tej JVC to rzucimy cię głodną fanom HIII na pożarcie". Zobaczymy, co wtedy by mówił taki maruda.
~olo_1234
14. RE: (Dungeon) Nowy "ZAMEK"
2006-01-16 01:41:59
[b] Post usunięty na życzenie jego autora --Val Gaav [/b]
^val-gaav
15. RE: (Dungeon) Nowy "ZAMEK"
2006-01-16 09:55:19
JA chciałbym tylko zauważyć, że moim zdaniem nie potrzeba znajomości M&M by wypowiadać się o herosikach ... Zwłaszcza jeżeli ktoś nie fabułę w nich cenił najbardziej . Po drugie topic jest o dungeon proszę niekontynuować tej dyskusji ...IMO nadaje sie ona na priv , ale jeśli chcecie ewentualnie mozna w obozowisku zrobić temat pod tytułem "co znaczy byc fanem HoMM" i tam się wypowiadać.
~olo_1234
16. RE: (Dungeon) Nowy "ZAMEK"
2006-01-16 15:13:58
Do moderatora. Proszę skasować mojego poprzedniego posta. Troszkę mnie poniosło , bo to nie pierwsza taka wypowiedź osoby o nicku Haav. Najlepiej usunąć te nic nie wnoszące do wątku posty.
^val-gaav
17. RE: (Dungeon) Nowy "ZAMEK"
2006-01-27 22:49:59
Ktoś (zdaje się Vinius) pytał jak bedzie Dungeon wyglądał na mapie przygody ... Oto screen [img]http://img354.imageshack.us/img354/9108/scrnshot2701062143013il.jpg[/img]
greyhawk
18. RE: (Dungeon) Nowy "ZAMEK"
2006-01-28 00:42:07
fajnie zrobione,dungeon na powierzchni to.. dziura w ziemi:) i o to chodzi:) ps. wedle życzenia zakładam nowy topic:)
~llucas
19. RE: (Dungeon) Nowy "ZAMEK"
2006-04-30 19:53:07
Swoją drogą, logiczne wydaje się, że Dungeon (i Inferno też) powinny inaczej wyglądać na powierzchni i pod ziemią (chodzi o zamki). Ale i tak najdziwniejszą i najmniej pasującą jednostką są Matriarchinie... jeżeli półnagie mroczne elfki mają tyle życia, obrony i ataku to powinny przynajmniej mieć stałe efekty specjalne wokół siebie, żeby pokazać jakie są magiczne - pole siłowe lub coś takiego... A ni mogli im zrobić wężowych ogonów? :smiech1: