Logo  
Historia TFJ
Tymczasowe Forum Jaskini Behemota działało od sierpnia 2005 roku do czerwca 2006 roku, jako zastępcze forum podczas problemów hostingowych Jaskini.

Wróć do Jaskini Behemota

 
Witaj na Tymczasowym Forum Jaskini Behemota!
Tymczasowe forum Jaskini » WoG - Kaplica Bogów » nekromanta

Ostatnia wiadomość w wątku: 2006-05-14 21:32:33 napisana przez ~Filipeck
Pokaż ostatnią wiadomość


Wyświetlam 4 wiadomości na 1 stronie
^hddman
1. nekromanta
2006-05-03 12:22:50
Witam Mam następujący problem/dylemat od czasu do czasu gram sobie, z kolegą w WOG-a, a on zawsze wybiera nekropolie, zwykle gramy w L lub XL tak wiec troszkę traw zanim się spotkamy, ale jak już to się stanie on ma tyle szkieletów, że one same mnie wykończą. Horror się zaczyna jak ma połączone artefakty nekromanty i zamiast szkieletów ma tyle liczy. Czy jest może jakiś uczciwy sposób aby go pokona, bo nie lubię ciągle wraca na tarczy. Gramy w WOG-a 3.58f pl PS Jak ktoś nie chce zdradza swojej taktyki na forum proszę na email: hddman@poczta.onet.pl Z gry dzięki
^Acid_Dragon
2. RE: nekromanta
2006-05-03 22:57:58
polecałbym wykorzystać w tym celu możliwości WoGa (a raczej: NIE wykorzystywać niektórych). Na start można na przykład w opcjach wyłączyć możliwość kombinowanych artefaktów - to rozwiąże problem liszy. Dobrze by było też wyłączyć ulepszenia artefaktów - bowiem ten skrypt daje możliwość tworzenia nieskończonej ilości kopii artefaktu dającego +15% do nekromancji i powoduje, że inny artefakt z kolei raz podczas gry może podwoić ilość jednostek 1 poziomu w armii bohatera. Przy nieco bardziej extremalnym podejściu możnaby było napisać sobie skrypt ERM, który np. zmniejszałby efektywność nekromancji, albo wręcz uniemożliwiał jej działanie/istnienie.
^Altair
3. RE: nekromanta
2006-05-04 21:01:58
^Acid_Dragon napisał: > polecałbym wykorzystać w tym celu możliwości WoGa > (a raczej: NIE wykorzystywać niektórych). > > Na start można na przykład w opcjach wyłączyć > możliwość kombinowanych artefaktów - to rozwiąże > problem liszy. > > Dobrze by było też wyłączyć ulepszenia artefaktów > - bowiem ten skrypt daje możliwość tworzenia > nieskończonej ilości kopii artefaktu dającego > +15% do nekromancji i powoduje, że inny artefakt > z kolei raz podczas gry może podwoić ilość > jednostek 1 poziomu w armii bohatera. > > Przy nieco bardziej extremalnym podejściu możnaby > było napisać sobie skrypt ERM, który np. > zmniejszałby efektywność nekromancji, albo wręcz > uniemożliwiał jej działanie/istnienie. Właśnie pracuję nad czymś takim. Jednak z poziomu ERM nie da jej się kontrolować. (przynajmniej w tej wersji) Dlatego piszę od zera skrypt kontrolujący całą nekromancje. Oczywiście zawszę można ja wyłączyć.
~Filipeck
4. RE: nekromanta
2006-05-14 21:32:33
jeżeli tych szkieletów ma mniej niż 10000 i nie jest magiem (bohater) czyli nei używa ożywienia, do szkieletów nie podchodzić, a nawet uciekać i tłuc z implozji. Z liczami jużgorsza sprawa, ale je trzeba czymś przybloczyć żeby nie strzelały. Najlepsze do tego sążywiołaki magmy albo coś bardziej wytrzymałego, bo z lachy też nieźle biją. No i jeszcze czarne rycerze. Je trzeba bić z czarami i możliwie najmniej narażać się na ich oddawanie. Naprzykład wysyłąsz mięso armatnie żeby zaatakowało, jak czarne rycerze oddadzą, to lecisz wszystkim co masz i lejesz i potem znowu mięcho, byle tylko jak najmniej stracić... to moje doświadczenia, a zbyt doświadczony nie jestem, jak coś to piszcie i mnie poprawiajcia