Logo  
Historia TFJ
Tymczasowe Forum Jaskini Behemota działało od sierpnia 2005 roku do czerwca 2006 roku, jako zastępcze forum podczas problemów hostingowych Jaskini.

Wróć do Jaskini Behemota

 
Witaj na Tymczasowym Forum Jaskini Behemota!
Tymczasowe forum Jaskini » Heroes V - Marmurowa Wyrocznia » zamek w dodatku

Ostatnia wiadomość w wątku: 2006-05-29 19:44:19 napisana przez ^Nayan
Pokaż ostatnią wiadomość


Wyświetlam 56 wiadomości na 3 stronach [ <<< 1 2 3 >>> ]
^vilgefortz
1. RE: zamek w dodatku
2006-04-28 10:25:47
Oczywiście że pojawii się barbarzyńca, powinni się znajdować tam goblini, orkowie, ogry, trole, ogólnie podobnie jak to było w HIII.
^Nicolai
2. RE: zamek w dodatku
2006-04-28 15:33:58
Moim skromnym zdaniem powinny dojść 2-3 zamki w dodatku (Krasnoludów, Orków i osobno Barbarzyńców). Może ja przedstawię jak te zamki by wyglądały: Forteca (Krasnoludy): 1. Niziołek-Procarz 2. Kobal-Kobaldzi Wojownik 3. Krasnoludzki Kowal-Krasnoludzki Alchemik 4. Pegaz-Srebrny Pegaz 5. Krasnoludzki Berserker-Mistrz Toporów 6. Żmij-Jeździec Żmija 7. Złoty Smok-Smoczy Jeździec Twierdza (Orkowie): 1. Gnom-Gnomi Pikinier 2. Goblin-Hobgoblin 3. Ork-Orkowy Bojar 4. Ogr-Ogrzy Szaman 5. Troll-Dowódca Trolli 6. Likantrop-Wilkołak 7. Behemot-Starożytny Behemot Gród (Barbarzyńcy): 1. Pinikier-Woj 2. Centaur-Centaurzy Strzelec 3. Harpia-Harpia Wiedźma 4. Człowiek Północy-Normad 5. Ptak Błyskawic-Rok 6. Cyklop-Król Cyklopów 7. Ziz-Potężny Ziz
~acha12345
3. RE: zamek w dodatku
2006-04-28 15:51:14
żmije w zamku krasnali chyba nie :P a co to jest Ziz :D
~llucas
4. RE: zamek w dodatku
2006-04-28 15:54:45
zawsze można też włożyć coś zupełnie nowego... np jak wrzucić mroczne elfy do podziemi HoMMV... chociaż jak dla mnie zabrakło meduz, a mogły by być np. jako przedostatnie jednostki, Matrony (kontakt ze smokami... :rad2:) A poza tym to mój pomysł na zamek :smiech6: Terraris 1.Żygacz -> Kolczasty Żygacz 2.Hybryda -> Chimera 3. Wężoszpon -> Żmijoszpon (tak, wiem że to Diablo, ale nic więcej nie pasowało...) 4. Bulwostwór -> Orchad 5.Leśny Smok -> Liściasty Smok 6.Jaszczur -> Błonojaszczur 7.Tkacz Szału -> Tkacz Hipnozy Te moje chore pomysły mogłyby zapełnić całych jednych herosów :zmiesz5:
^Nicolai
5. RE: zamek w dodatku
2006-04-28 17:09:39
> a co to jest Ziz :D Ziz jest olbrzymim ptakiem występującym w mitologii żydowskiej. Podobno był tak wielki, że mógł zasłonić Słońce swoimi wielkimi skrzydłami. Był nieco podobny do Roka.
^Kryll
6. RE: zamek w dodatku
2006-04-28 17:35:51
Mój pomysł na zamek: 1.Zwierzołak - Zwierzołak wojownik 2.Jaszczyroczłek - jaszczuroczłek łucznik 3.Wazka - smocza ważka 4.Szaman - najwyższy szaman 5.Kikimora - ??? 6.Wiwerna - jeździec wiwerny 7.Bazyliszek - Starożytny Bazylisz Nic innego nie przychodzi do głowy. :zmiesz3:
^vinius
7. RE: zamek w dodatku
2006-04-28 18:44:08
ekhm... nie spóźniłęś się z półtorej roku? EDIT: gdybys byl wczesniej, to mzoe bys sie zalapal na konkurs :P byl ze 2 miachy temu.
SirLuq
8. RE: zamek w dodatku
2006-05-01 19:51:17
Alamar napisał: >ICTC Winners >...czyli wyniki konkursu na miasto Nivalu. >Sądząc po słowach autora tego postu, Nival po >prostu olał wszystkie zgłoszenia z poza Rosji, >zaś same zwycięskie projekty, też nie są zbyt >orginalne. >
~ProsteRuchy
9. RE: zamek w dodatku
2006-05-02 11:24:44
Według mnie w dodatku powinny być dwie nowe frakcje. Jedną z nich byłby zamek górski w którym znajdowałyby się takie stworzenia jak niziołki,krasnale,centaury,pegazy,roki,cyklopy i ptaki gromu(cos ala feniks), do tego pasowałby śniezny krajobraz i mamy cudowny zamek. Jego przeciwieństwem byłby zamek stepowy, którego ziemie lezałyby u podnóża gór(więc nie trudno o konflikt między tymi frakcjami) do którego należałyby takie stworzenia jak wilki,barbarzyncy,orki,meduzy,nomadzi,ogry i behemoty. Ale napewno ubi i tak nas zaskoczy czymś innym, więc można tylko pomarzyć :rad10:
~Michli
10. RE: zamek w dodatku
2006-05-02 12:56:05
Na pewno chciałbym zobaczyć zamek podobny do fortnies. Główną rasą byłi by krasnoludy żyjące w ośnieżonych górach.Było by to ciekawe urozmaicenie, bo reszta zamków jest raczej sucha i nizinna. -Nizołki, Niziołki łucznicy (tu można dać centaury, ale nie wiem jaki mają poziom) -Krasnoludy, Krasnoludy bojowe -Czarodzejki wody, czarodzejki lodu -Wyrzutnia ,Ognista wyrzutna(maszyny bojowe krasnoludów) -Roki, Ptaki gromu -Kamieni olbrzymi, kamieni strażnicy(połączenie golemów, drzewców i żywiołaków ziemi) -Błękitny młody smok, Błekitny starożytny smok
~Michli
11. RE: zamek w dodatku
2006-05-02 13:03:02
Może twoje pomysły są dobre, ale nazwy potworów za wiele nie mówią. To wszystko przypomina cytadele z h3, same bezrozumne bestie.
^vinius
12. RE: zamek w dodatku
2006-05-02 13:17:31
ja tam bezrozumnych nie widzę.
~Michli
13. RE: zamek w dodatku
2006-05-02 13:27:59
Według mnie najprawdopodobniej mogą pojawić się trzy typy zamków: bagna, wysokie góry lub barbarzyński. Wszystkie już były ,więc trzeba by coś pozmieniać. Na bagnach mogła by żyć cała chałastra goblinów, orków, troli itp. Ciekawe jest połączenie nacji barbarzyńców z krasnoludami i zamek w górach.Bardzo spodobał mnie się pomysł fortecy wysokich elfów , pegazów . Ponad to fajnie zobaczyć coś nowego, chociaż od h1 do h5 wszystko już było.
~ProsteRuchy
14. RE: zamek w dodatku
2006-05-02 14:14:05
No. zamek wysokich elfów to by było coś co tygryski lubią najbardziej, a tak na serio byłby to ciekawy pomysł, tylko problemem byłoby je wkomponować do historii świata ashan. Czyżby za czasów wielkiej wojny domowej część elfów zamiast do podziemi uciekłaby jeszcze w góry??? Z jednostkami możnaby pofantazjować. Ja uważam że mogłyby tam się znależć: ogniki(coś ala warcraft),krasnale,nimfy,pegazy,roki i smoki burzy. Oprócz tego mógłby się pojawić zamek mosrksi, byłaby to nowość w herosie. Należałyby do tej frakcji wszelkiego rodzaju morskie stwory takie jak: troglodyci,syreny,wiwerny,morludzie,wodny smok itd.
X-OE
15. RE: zamek w dodatku
2006-05-02 17:55:38
Zamek morski to Sea Serpenty i Merfolki walczace na ladzie, pewnie dlatego nigdy nie trafil "pod olówek". Ale kto wie... moze przynajmniej arktyczny :)
~Filipeck
16. RE: zamek w dodatku
2006-05-02 23:03:22
Wątpie, żeby były dodatki do H5, bo pod tytułem Heroes of Might and Magic to sie nei sprzeda... ale gra fajna jest ;]
~KazekMlycorz
17. RE: zamek w dodatku
2006-05-03 00:09:28
~Filipeck napisał/a: > Wątpie, żeby były dodatki do H5, bo pod tytułem > Heroes of Might and Magic to sie nei sprzeda... Sprzeda, sprzeda; i to przynajmniej 500k egzemplarzy.
^Nayan
18. RE: zamek w dodatku
2006-05-03 17:19:59
X-OE napisał/a: > Zamek morski to Sea Serpenty i Merfolki walczace > na ladzie, pewnie dlatego nigdy nie trafil "pod > olówek". Ale kto wie... moze przynajmniej > arktyczny :) Hm... byłoby sporo zachodu, ale efekt ciekawy. Dzisiejszy pomysł: 1.Taki zamek nie ma fortu-> cytadeli-> zamku,ale np. może być umieszczony na wodzie. W zastępstwie mamy tylko coś co zwiększa przyrosty i jest tańsze. 2.Jednostki mają zasięg (odległość w polach podczas ruchu) od 0 do 4. 3.Bohater (np. syrena, coś co może jako-tako ruszać się po lądzie) jako specjalną umiejętność na początku dodaje do swojej księgi "Zalewanie", czy "Przypływ" - umiejętność która pokrywa pole bitwy warstwą wody. Byłaby to podstawowa czynność w jego pierwszej turze, umożliwiałaby ruch jednostkom, a zmniejszała inicjatywę pieszym stworzeniom spoza wodnego zamku. 4.Na lądzie zamek wyglądałby jak jezioro, z którego wynurzają się budowle (klimatu skorupy, rafy itp). Podczas obrony od razu mamy efekt "Przypływu". 5.Armia z jednostek z tą przynależnością może poruszac się po wodzie bez statku 6.Wady: *jednostki są totalnie nieużyteczne bez herosa, stojąc na lądzie *jednostki są mało przydatne innym rasom *trochę roboty z tą "nowością" :rad1: Jeszcze pomyślimy.
^Pavciooo
19. RE: zamek w dodatku
2006-05-04 13:15:51
Ja bardzo liczę na zamek bagienny :smiech1: Coprawda hydry są już gdzie indziej, ale najlepszą jednostką mogłyby być wiwerny, a ulepszona wersja z magiem na grzbiecie,mógłby on np w pierwszej rundzie rzucać jakiś czar, a potem by wiwerna wrogów wręcz atakowała... Wiadomo, że wiwerna od takiego smoka słabsza, ale mogłoby ich być więcej tak jak np. spectrali, albo mogłyby mieć poprostu wyższą inicjatywę :) A sam zamek zrobić jako rasowy dla lizardmenów, którzy przecież nie muszą walczyć tylko z dystansu, równie dobrze mogą walczyć wręcz mieczami i toporami, także jakaś jednostka magów. A za kawalerię robiłyby gorgony i bazyliszki :smiech3: Poza nimi dodałbym dwa inne zamki- górski, lodowy zamek krasnoludów i ludzi-barbarzyńców, a raczej "ludzi północy". NA ostatnim poziomie mieliby np. lodowego smoka, albo jakieś inne wielkie monstrum ;) A trzeci to stepowy zamek orków, troli, cyklopów i goblinów, a siódmy poziom to oczywiście behemot :)
^vinius
20. RE: zamek w dodatku
2006-05-04 13:58:36
e tam, marzenia ściętych głów. konkurs był, trzeba było sie wysilić i projektowac, a nie teraz jakieś pierdoły pisać. albo zróbcie HoMM6 z nowymi zamkami - dopiero pogadamy :P teraz sensu już to nie ma.