|
Ostatnia wiadomość w wątku: 2006-05-29 19:44:19 napisana przez ^Nayan Pokaż ostatnią wiadomość |
|
|||
^vilgefortz |
Oczywiście że pojawii się barbarzyńca, powinni się znajdować tam goblini, orkowie, ogry, trole, ogólnie podobnie jak to było w HIII.
|
||
^Nicolai |
Moim skromnym zdaniem powinny dojść 2-3 zamki w dodatku (Krasnoludów, Orków i osobno Barbarzyńców). Może ja przedstawię jak te zamki by wyglądały:
Forteca (Krasnoludy):
1. Niziołek-Procarz
2. Kobal-Kobaldzi Wojownik
3. Krasnoludzki Kowal-Krasnoludzki Alchemik
4. Pegaz-Srebrny Pegaz
5. Krasnoludzki Berserker-Mistrz Toporów
6. Żmij-Jeździec Żmija
7. Złoty Smok-Smoczy Jeździec
Twierdza (Orkowie):
1. Gnom-Gnomi Pikinier
2. Goblin-Hobgoblin
3. Ork-Orkowy Bojar
4. Ogr-Ogrzy Szaman
5. Troll-Dowódca Trolli
6. Likantrop-Wilkołak
7. Behemot-Starożytny Behemot
Gród (Barbarzyńcy):
1. Pinikier-Woj
2. Centaur-Centaurzy Strzelec
3. Harpia-Harpia Wiedźma
4. Człowiek Północy-Normad
5. Ptak Błyskawic-Rok
6. Cyklop-Król Cyklopów
7. Ziz-Potężny Ziz
|
||
~acha12345 |
żmije w zamku krasnali chyba nie :P a co to jest Ziz :D
|
||
~llucas |
zawsze można też włożyć coś zupełnie nowego... np jak wrzucić mroczne elfy do podziemi HoMMV... chociaż jak dla mnie zabrakło meduz, a mogły by być np. jako przedostatnie jednostki, Matrony (kontakt ze smokami... :rad2:)
A poza tym to mój pomysł na zamek :smiech6:
Terraris
1.Żygacz -> Kolczasty Żygacz
2.Hybryda -> Chimera
3. Wężoszpon -> Żmijoszpon (tak, wiem że to Diablo, ale nic więcej nie pasowało...)
4. Bulwostwór -> Orchad
5.Leśny Smok -> Liściasty Smok
6.Jaszczur -> Błonojaszczur
7.Tkacz Szału -> Tkacz Hipnozy
Te moje chore pomysły mogłyby zapełnić całych jednych herosów :zmiesz5:
|
||
^Nicolai |
> a co to jest Ziz :D
Ziz jest olbrzymim ptakiem występującym w mitologii żydowskiej. Podobno był tak wielki, że mógł zasłonić Słońce swoimi wielkimi skrzydłami. Był nieco podobny do Roka.
|
||
^Kryll |
Mój pomysł na zamek:
1.Zwierzołak - Zwierzołak wojownik
2.Jaszczyroczłek - jaszczuroczłek łucznik
3.Wazka - smocza ważka
4.Szaman - najwyższy szaman
5.Kikimora - ???
6.Wiwerna - jeździec wiwerny
7.Bazyliszek - Starożytny Bazylisz
Nic innego nie przychodzi do głowy. :zmiesz3:
|
||
^vinius |
ekhm... nie spóźniłęś się z półtorej roku?
EDIT:
gdybys byl wczesniej, to mzoe bys sie zalapal na konkurs :P byl ze 2 miachy temu.
|
||
SirLuq |
Alamar napisał:
>ICTC Winners
>...czyli wyniki konkursu na miasto Nivalu.
>Sądząc po słowach autora tego postu, Nival po >prostu olał wszystkie zgłoszenia z poza Rosji, >zaś same zwycięskie projekty, też nie są zbyt >orginalne.
>
|
||
~ProsteRuchy |
Według mnie w dodatku powinny być dwie nowe frakcje. Jedną z nich byłby zamek górski w którym znajdowałyby się takie stworzenia jak niziołki,krasnale,centaury,pegazy,roki,cyklopy i ptaki gromu(cos ala feniks), do tego pasowałby śniezny krajobraz i mamy cudowny zamek. Jego przeciwieństwem byłby zamek stepowy, którego ziemie lezałyby u podnóża gór(więc nie trudno o konflikt między tymi frakcjami) do którego należałyby takie stworzenia jak wilki,barbarzyncy,orki,meduzy,nomadzi,ogry i behemoty. Ale napewno ubi i tak nas zaskoczy czymś innym, więc można tylko pomarzyć :rad10:
|
||
~Michli |
Na pewno chciałbym zobaczyć zamek podobny do fortnies. Główną rasą byłi by krasnoludy żyjące w ośnieżonych górach.Było by to ciekawe urozmaicenie, bo reszta zamków jest raczej sucha i nizinna.
-Nizołki, Niziołki łucznicy (tu można dać centaury, ale nie wiem jaki mają poziom)
-Krasnoludy, Krasnoludy bojowe
-Czarodzejki wody, czarodzejki lodu
-Wyrzutnia ,Ognista wyrzutna(maszyny bojowe krasnoludów)
-Roki, Ptaki gromu
-Kamieni olbrzymi, kamieni strażnicy(połączenie golemów, drzewców i żywiołaków ziemi)
-Błękitny młody smok, Błekitny starożytny smok
|
||
~Michli |
Może twoje pomysły są dobre, ale nazwy potworów za wiele nie mówią. To wszystko przypomina cytadele z h3, same bezrozumne bestie.
|
||
^vinius |
ja tam bezrozumnych nie widzę.
|
||
~Michli |
Według mnie najprawdopodobniej mogą pojawić się trzy typy zamków: bagna, wysokie góry lub barbarzyński. Wszystkie już były ,więc trzeba by coś pozmieniać. Na bagnach mogła by żyć cała chałastra goblinów, orków, troli itp.
Ciekawe jest połączenie nacji barbarzyńców z krasnoludami i zamek w górach.Bardzo spodobał mnie się pomysł fortecy wysokich elfów , pegazów .
Ponad to fajnie zobaczyć coś nowego, chociaż od h1 do h5 wszystko już było.
|
||
~ProsteRuchy |
No. zamek wysokich elfów to by było coś co tygryski lubią najbardziej, a tak na serio byłby to ciekawy pomysł, tylko problemem byłoby je wkomponować do historii świata ashan. Czyżby za czasów wielkiej wojny domowej część elfów zamiast do podziemi uciekłaby jeszcze w góry??? Z jednostkami możnaby pofantazjować. Ja uważam że mogłyby tam się znależć: ogniki(coś ala warcraft),krasnale,nimfy,pegazy,roki i smoki burzy. Oprócz tego mógłby się pojawić zamek mosrksi, byłaby to nowość w herosie. Należałyby do tej frakcji wszelkiego rodzaju morskie stwory takie jak: troglodyci,syreny,wiwerny,morludzie,wodny smok itd.
|
||
X-OE |
Zamek morski to Sea Serpenty i Merfolki walczace na ladzie, pewnie dlatego nigdy nie trafil "pod olówek". Ale kto wie... moze przynajmniej arktyczny :)
|
||
~Filipeck |
Wątpie, żeby były dodatki do H5, bo pod tytułem Heroes of Might and Magic to sie nei sprzeda... ale gra fajna jest ;]
|
||
~KazekMlycorz |
~Filipeck napisał/a:
> Wątpie, żeby były dodatki do H5, bo pod tytułem
> Heroes of Might and Magic to sie nei sprzeda...
Sprzeda, sprzeda; i to przynajmniej 500k egzemplarzy.
|
||
^Nayan |
X-OE napisał/a:
> Zamek morski to Sea Serpenty i Merfolki walczace
> na ladzie, pewnie dlatego nigdy nie trafil "pod
> olówek". Ale kto wie... moze przynajmniej
> arktyczny :)
Hm... byłoby sporo zachodu, ale efekt ciekawy. Dzisiejszy pomysł:
1.Taki zamek nie ma fortu-> cytadeli-> zamku,ale np. może być umieszczony na wodzie. W zastępstwie mamy tylko coś co zwiększa przyrosty i jest tańsze.
2.Jednostki mają zasięg (odległość w polach podczas ruchu) od 0 do 4.
3.Bohater (np. syrena, coś co może jako-tako ruszać się po lądzie) jako specjalną umiejętność na początku dodaje do swojej księgi "Zalewanie", czy "Przypływ" - umiejętność która pokrywa pole bitwy warstwą wody. Byłaby to podstawowa czynność w jego pierwszej turze, umożliwiałaby ruch jednostkom, a zmniejszała inicjatywę pieszym stworzeniom spoza wodnego zamku.
4.Na lądzie zamek wyglądałby jak jezioro, z którego wynurzają się budowle (klimatu skorupy, rafy itp). Podczas obrony od razu mamy efekt "Przypływu".
5.Armia z jednostek z tą przynależnością może poruszac się po wodzie bez statku
6.Wady:
*jednostki są totalnie nieużyteczne bez herosa, stojąc na lądzie
*jednostki są mało przydatne innym rasom
*trochę roboty z tą "nowością" :rad1:
Jeszcze pomyślimy.
|
||
^Pavciooo |
Ja bardzo liczę na zamek bagienny :smiech1:
Coprawda hydry są już gdzie indziej, ale najlepszą jednostką mogłyby być wiwerny, a ulepszona wersja z magiem na grzbiecie,mógłby on np w pierwszej rundzie rzucać jakiś czar, a potem by wiwerna wrogów wręcz atakowała... Wiadomo, że wiwerna od takiego smoka słabsza, ale mogłoby ich być więcej tak jak np. spectrali, albo mogłyby mieć poprostu wyższą inicjatywę :) A sam zamek zrobić jako rasowy dla lizardmenów, którzy przecież nie muszą walczyć tylko z dystansu, równie dobrze mogą walczyć wręcz mieczami i toporami, także jakaś jednostka magów. A za kawalerię robiłyby gorgony i bazyliszki :smiech3:
Poza nimi dodałbym dwa inne zamki- górski, lodowy zamek krasnoludów i ludzi-barbarzyńców, a raczej "ludzi północy". NA ostatnim poziomie mieliby np. lodowego smoka, albo jakieś inne wielkie monstrum ;)
A trzeci to stepowy zamek orków, troli, cyklopów i goblinów, a siódmy poziom to oczywiście behemot :)
|
||
^vinius |
e tam, marzenia ściętych głów. konkurs był, trzeba było sie wysilić i projektowac, a nie teraz jakieś pierdoły pisać. albo zróbcie HoMM6 z nowymi zamkami - dopiero pogadamy :P teraz sensu już to nie ma.
|