Logo  
Historia TFJ
Tymczasowe Forum Jaskini Behemota działało od sierpnia 2005 roku do czerwca 2006 roku, jako zastępcze forum podczas problemów hostingowych Jaskini.

Wróć do Jaskini Behemota

 
Witaj na Tymczasowym Forum Jaskini Behemota!
Tymczasowe forum Jaskini » Heroes V - Marmurowa Wyrocznia » Umiejętności, Budowle, Artefakty i Czary

Ostatnia wiadomość w wątku: 2006-05-08 12:30:12 napisana przez X-OE
Pokaż ostatnią wiadomość


Wyświetlam 18 wiadomości na 1 stronie
^Nicolai
1. Umiejętności, Budowle, Artefakty i Czary
2006-02-06 15:38:58
Umiejętności: [url]http://www.the-genies-lamp.com/h5_skills.htm[/url] Budowle: [url]http://www.celestialheavens.com/viewpage.php?id=470[/url] Artefakty: [url]http://www.heroesofmightandmagic.com/heroes5/artifacts.php[/url] Czary: [url]http://www.the-genies-lamp.com/h5_spells.htm[/url] Jednostki: [url]http://www.celestialheavens.com/viewpage.php?id=457[/url] Jak sama nazwa wskazuje jest to topic o Umiejętnościach... (o jednostkach jest osobny topic), będzie można tu wstawiać screeny itd.
~gosteeek
2. RE: Umiejętności, Budowle, Artefakty i Czary
2006-02-06 19:05:35
Co do artefaktów, to Graal przypomina mi bardziej Arke Przymierza aniżeli graala. Podobnie zresztą w heroes 3. Arka byłaby chyba ciekawszą, swiezszą nazwą, a ponadto ten kto ma arke zyskuje olbrzymią przewage nad wrogiem. W Jeryho sie sprawdziło. :rad1:
^Nicolai
3. RE: Umiejętności, Budowle, Artefakty i Czary
2006-02-07 15:04:41
~gosteeek napisał/a: > Co do artefaktów, to Graal przypomina mi bardziej > Arke Przymierza aniżeli graala. Podobnie zresztą > w heroes 3. Arka byłaby chyba ciekawszą, swiezszą Wg. mnie lepiej by było gdyby Graala zamieniłoby się na jakiśm nowym artefaktem (właściwości by się nie zmieniły). Tylko znaleźć taki artefakt. Co do czarów to dziwi mnie to, że Czar Przywołania Feniksa jest tylko 4-poziomowe. Jego koszt wynosi 20 (czyli tyle samo co Miejski Portal).
^haku
4. RE: Umiejętności, Budowle, Artefakty i Czary
2006-02-11 15:45:13
pod tym linkiem znajdziecie ciekawe informacje :pff6: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=24491
^Kryll
5. RE: Umiejętności, Budowle, Artefakty i Czary
2006-04-27 08:44:06
Pod tym linkiem znajdzecie specjalnosci Heroesów http://www.heroesofmightandmagic.com/heroes5/hero_special_abilities.shtml
^Kryll
6. RE: Umiejętności, Budowle, Artefakty i Czary
2006-04-27 08:46:19
Tu macie specjalności jednostke, tylko że po angielsku. http://www.heroesofmightandmagic.com/heroes5/creature_abilities.shtml
~Filipeck
7. RE: Umiejętności, Budowle, Artefakty i Czary
2006-04-27 12:44:31
jeżeli chodzi o rozwój bohatera całkiem nieźle to zrobili :) podobają mi się te umiejętności. To jest to czego mi brakowało w H3
^vilgefortz
8. RE: Umiejętności, Budowle, Artefakty i Czary
2006-04-28 10:31:04
Istotnie jest to Arka Przymierza, Gral był kielichem i takim powinien być, najlepiej pasował by do niego wygląd z czaru błogosławieństwa, czy to z III czy IV
~KazekMlycorz
9. RE: Umiejętności, Budowle, Artefakty i Czary
2006-04-28 12:41:35
W Heroes 5 WoGóle nie ma Graala tylko jest Tear of Asha.
^Kryll
10. RE: Umiejętności, Budowle, Artefakty i Czary
2006-04-28 21:25:59
Oto budynki do rekrutacji jednostek: Academy http://www.heroesofmightandmagic.com/heroes5/academy_buildings_dwellings.shtml Necropolis http://www.heroesofmightandmagic.com/heroes5/necro_buildings_dwellings.shtml Haven http://www.heroesofmightandmagic.com/heroes5/haven_buildings_dwellings.shtml Dungeon http://www.heroesofmightandmagic.com/heroes5/dungeon_buildings_dwellings.shtml Inferno http://www.heroesofmightandmagic.com/heroes5/inferno_buildings_dwellings.shtml Sylvan http://www.heroesofmightandmagic.com/heroes5/sylvan_buildings_dwellings.shtml
^vilgefortz
11. RE: Umiejętności, Budowle, Artefakty i Czary
2006-04-28 22:14:29
co niezmienia faktu że wygląda jak Arka
^ProsteRuchy
12. RE: Umiejętności, Budowle, Artefakty i Czary
2006-05-02 12:21:40
Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś przetłumaczył umiejętności bohatera z frakcji Sylvan. :rad3:
caldrin
13. RE: Umiejętności, Budowle, Artefakty i Czary
2006-05-07 20:16:53
Ej, czy łańcuchy żywiołów, to to samo, co rozpoznanie żywiołów?? Jeśli nie, to na czym polegają łańcuchy żywiołów??
^Nayan
14. RE: Umiejętności, Budowle, Artefakty i Czary
2006-05-07 23:15:58
Widzenie żywiołów to umiejętność Warlocka która pozwala mu na sprawdzenie podczas walki jednego/dwóch żywiołów przypisanych do jednostki. Jest mu to potrzebne do owych "łańcuchów" czyli sposobu na zadanie bardzo bolesnego ciosu. Dokładniej możesz poczytać np. tu: http://homm5.gram.pl/h/5/u_dungeon.php
X-OE
15. RE: Umiejętności, Budowle, Artefakty i Czary
2006-05-08 00:48:25
Elemental vision, czyli rozpoznawanie zywiolów, jest specjalizacja rasowa, która pozwala(la) czy tez poprawniej mówiac znacznie ulatwia(la) budowanie lancuchów zywiolów. Wymogiem jest natomiast zbudowany Oltarz Zywiolów. Warto najsamprzód :D wyjasnic, ze jednostki nieulepszone oraz ofensywne czary posiadaly zwiazany z nimi jeden zywiol, ulepszone zas dwa. Tak przynajmniej bylo w becie i nie wiadomo na co ostatecznie twórcy sie zdecydowali. W demo wszystko ma po jednym zywiole, jednostki wlasne zadnego, brak licznika punktow (dojde do tego) i lancuch jako taki (combo) zdaje sie nie istniec. Mozliwe jest jedynie zadawanie dodatkowych obrazen innym zywiolem (czarem konkretnie), co w duzym stopniu oslabia zdolnosc rasowa Dungeonu. Zakladajac jednak, ze bedzie po staremu najlatwiej wyjasnic to na przykladzie. Zalozmy, ze Czarny smok (O,P) atakuje Tytana (W,P), przekazujac mu w ten sposob swoje zywioly - Tytan (O,P). Wspolnym zywiolem dla tych dwoch jest "Powietrze", w zwiazku z czym zostal wygenerowany jeden pkt combo. Natepny atak na Tytana (pod warunkiem, ze [u]nie zdazyl sie ruszyc[/u]) moze miec rozne efekty, kilka przykladow.: Minotaur (O) -> dodatkowy pkt combo. Assassin (Z,W) -> "odpala" lancuch, poooniewaz posiada 2 przeciwne zywioly. Kazdy wygenerowany pkt combo zadaje dodatkowe 100% "czystych" obrazen, co przy 1 punkcie oznacza podwojne obrazenia, przy 2 potrójne, itd. Hydra (W) lub czar, np. Implozja (Z) -> lancuch zostaje odpalony tylko czesciowo, czego rezultatem jest jedynie 1/4 bonusu za obrazenia "zywiolowe". ...innymi slowy troche w tym wszystkim combinacji :) EDIT: Badziew jakis sie wkleil, prosze o usuniecie wpisu jesli to nie pochodzi stad.
SirLuq
16. RE: Umiejętności, Budowle, Artefakty i Czary
2006-05-08 09:31:00
[url=http://www.celestialheavens.com/viewpage.php?id=520]Skill Wheel[/url] arcydzielo :szok5:
~Avonu
17. RE: Umiejętności, Budowle, Artefakty i Czary
2006-05-08 10:02:35
X-OE napisał/a: > Wymogiem jest > natomiast zbudowany Oltarz Zywiolów. Wymogiem jest (było) posiadanie Warlocka. Budynki pomagały w zwiększaniu obrażeń z comba lub zmniejszaniu kary. > Hydra (W) lub czar, np. Implozja (Z) -> lancuch > zostaje odpalony tylko czesciowo, czego > rezultatem jest jedynie 1/4 bonusu za obrazenia Jeśli wybudowało się odpowiednie budynki (Altar of Elements i Altar of Primal Chaos), dodatkowe obrażenia wynosiły odpowiednio 1/4 i 1/2 możliwego bonusu.
X-OE
18. RE: Umiejętności, Budowle, Artefakty i Czary
2006-05-08 12:30:12
~Avonu napisał/a: > X-OE napisał/a: > > Wymogiem jest > > natomiast zbudowany Oltarz Zywiolów. > > Wymogiem jest (było) posiadanie Warlocka. Budynki > pomagały w zwiększaniu obrażeń z comba lub > zmniejszaniu kary. > > > Hydra (W) lub czar, np. Implozja (Z) -> lancuch > > zostaje odpalony tylko czesciowo, czego > > rezultatem jest jedynie 1/4 bonusu za obrazenia > > Jeśli wybudowało się odpowiednie budynki (Altar > of Elements i Altar of Primal Chaos), dodatkowe > obrażenia wynosiły odpowiednio 1/4 i 1/2 > możliwego bonusu. Racja, nie chcialem juz dodatkowo komplikowac wzmacniaczem. Natomiast Oltarz Zywiolow (Altar of Elements) byl musem - budowla specjalna umozliwiajaca korzystanie ze zdolnosci rasowej, analogicznie do Training Grounds w Haven czy Avenger's Guild w Sylvan. EDIT: To wheel jest super :)