Logo  
Historia TFJ
Tymczasowe Forum Jaskini Behemota działało od sierpnia 2005 roku do czerwca 2006 roku, jako zastępcze forum podczas problemów hostingowych Jaskini.

Wróć do Jaskini Behemota

 
Witaj na Tymczasowym Forum Jaskini Behemota!
Tymczasowe forum Jaskini » WoG - Kaplica Bogów » WoG - Problem??

Ostatnia wiadomość w wątku: 2006-03-15 00:05:02 napisana przez ^Acid_Dragon
Pokaż ostatnią wiadomość


Wyświetlam 15 wiadomości na 1 stronie
szon26
1. WoG - Problem??
2006-01-11 11:01:34
Mam taki problem... zainstalowałem SoD... ściagnałem WoGa 3.58f ze strony Acida... i postępując zgodnie z instrukcją instalacji w pewnym momencie wyskakuje mi błąd!! nie zacytuje co w nim pisze ale chodzi chyba o to ze jakiś plik jest uszkodzony i instalacja nie moze być kontynuowana!! a ja sie pytam o co chodzi ?? bo wcześniej jak instalowałem tego samego WoGa to nic sie dziać nie działo ?? nie rozumiem ??
^Acid_Dragon
2. RE: WoG - Problem??
2006-01-11 15:48:00
jest kilka możliwości i naprawdę trudno dokładnie przewidzieć, o co chodzi, ale problem jest "zewnętrzny", a więc nie dotyczący bezpośrednio WOGa. Być może zwyczajnie plik instalacyjny woga nie sciągnął się w całości, lub został uszkodzony przy wypakowywaniu czy wskutek działalności jakiegoś wirusa :). Być może też nie masz wystarczającej ilości miejsca na dysku (minimum 200 mega jest zalecane do poprawnej instalacji). A tak wogle to jeśli otrzymujesz komunikat o błędzie, to jednak PODAJ jego treść :P. Bardzo ważne też jest określenie dokładne, w którym momencie ów błąd występuje. Jednakże, jeśli kiedyś instalowałeś tę samą wersję WoGa na tę samą wersję HoMM3 SoD przy zastosowaniu się do instrukcji, to chyba oczywiste jest, że *coś* jest nie tak z twym kompem/systemem/dyskiem i trudno dokładnie powiedzieć, co to może być. Spróbuj jeszcze raz, a najpierw odinstaluj wszystkie pliki HoMM3/WoG i z rejestru systemu Windows usuń wpisy 'New Life of Heroes' i 'New World Computing' (o ile ten drugi się jeszcze ostał). (znaleźć je można pod 'HKEY_LOCAL_MACHINE ==> SOFTWARE'.... przynajmniej w XP, ale podejrzewam, że w win9x podobnie)
szon26
3. RE: WoG - Problem??
2006-01-11 17:38:41
Pojawia sie taki komunikat... nawet po odinstalowaniu SoDa i usunięciu wpisy z rejestru... !!! "Sorry, Instalation cannot continue. Some*.wog files may be broken. Please make sure that you download them correctly (you can try to open them wuith RAR archicer). Check the WOGLOGS folder in your Heroes home directory for WoGDebug@@.txt files. (...)"
^Acid_Dragon
4. RE: WoG - Problem??
2006-01-11 17:42:22
a więc istotnie jest to kwestia uszkodzonych plików. spróbuj zaopatrzyć się w nowszego nieco winrara oraz ściągnąć WoGa raz jeszcze.
szon26
5. RE: WoG - Problem??
2006-01-11 18:12:23
Dajmy na to że już jest wszystko zaistalowane jak ma byc... nie wyskoczył zaden bład... ale!! Po uruchomieniu wog.exe nic sie nie dzieje :?
^Acid_Dragon
6. RE: WoG - Problem??
2006-01-12 17:15:09
nie mam pojęcia. jedyne, co mi przychodzi do głowy to brak zmiany sutawień systemowych języka lub fakt, że za pierwszym uruchomieniem WoG może potrzebować nieco więcej czasu.
~DevilOkO
7. RE: WoG - Problem??
2006-01-12 18:50:41
Przeskanuj dysk antywirusem. Kiedyś tak miałem i po tej operacji działało.
szon26
8. RE: WoG - Problem??
2006-01-12 20:39:58
Nie wiem jakim cudem ale działa :? co ciekawe awet bez restartu kompa :?
Tajemniczy_Pedro
9. RE: WoG - Problem??
2006-01-13 12:08:17
Niezbadane są wyroki Bogów ;P Mi się gra wiesza w czasie tury przeciwnika. Cóż, przyzwyczaiłem się, ale jeszcze chyba żadnego scenariusza do końca nie dograłem. Trudno. Aha, dotyczy to zwogifikowanych map. Ale nie map z WOG-a poddanych wogifikacji.
~RevXP
10. RE: WoG - Problem??
2006-01-22 22:35:30
A ja mam takie pytanko. Jak można zedytować plik o rozszerzeniu .def? Jakie są do tego dobre programy? Chciałbym wykonać kilka modyfikacji.
^Acid_Dragon
11. RE: WoG - Problem??
2006-01-23 17:07:51
cóż - edytować de facto nie można. Jednakże korzystając z programu Defview da się wyciągnąć wszystkie zawarte w nim grafiki, a z kolei za pomocą programu Defmaker można je ponownie złożyć w nowy plik def.
~RevXP
12. RE: WoG - Problem??
2006-01-27 23:26:16
Co trzeba zedytować aby wprowadzić nową jednostkę (potwora) do podstawowej gry Homm3: SOD? W jakich plikach szperać?
^Acid_Dragon
13. RE: WoG - Problem??
2006-01-28 14:28:41
wprowadzenie nowej jednostki, a już szczególnie w SoD i szczególnie poprzez zwykłą modyfikację plików gry jest absolutnie, zdecydowanie i definitywnie niemożliwe. w ten sposób conajwyżej dałoby się zamienić jedną jednostkę na inną, a lista potrzebnych do tego programów jest długa :P.
PaladynX
14. RE: WoG - Problem??
2006-03-10 14:07:45
ja mam inny problem kiedy wlanczam mape do woga ktora dzialala na starszej wersji mi sie wiesza caly komp. nie wiem co mam z tym zrobic
^Acid_Dragon
15. RE: WoG - Problem??
2006-03-15 00:05:02
to niestety całkiem normalne. nowsze wersje WoGa nie są w pełni kompatybilne ze starszymi składniami skryptów ERM. jeśli więc stara mapa zawierała jakieś skrypty, to całkiem możliwe, że w nowej wersji WoGa nie są już poprawnie interpretowane. jeśli jednak chcesz zagrać w ową mapę bez skryptów, to otwórz ją w edytorze i usuń wszystkie wydarzenia (sekcja timed events we własciwościach mapy) o czasie wydarzenia powyżej 400.