Logo  
Historia TFJ
Tymczasowe Forum Jaskini Behemota działało od sierpnia 2005 roku do czerwca 2006 roku, jako zastępcze forum podczas problemów hostingowych Jaskini.

Wróć do Jaskini Behemota

 
Witaj na Tymczasowym Forum Jaskini Behemota!
Tymczasowe forum Jaskini » KB, Heroes I, II - Ogród Pamięci » KB i HoMM V - podobieństwa.

Ostatnia wiadomość w wątku: 2005-11-15 16:58:57 napisana przez ^Nicolai
Pokaż ostatnią wiadomość


Wyświetlam 4 wiadomości na 1 stronie
^vinius
1. KB i HoMM V - podobieństwa.
2005-11-09 21:27:04
Jakiw zauważyliście już podobieństwa pomiędzy praprzodkiem dzisiejszych Heroesów i zapowiadającą się najnowszą wersją? przede wszystkim: zapowiadano, że armie neutralne będą zróżnicowane, będa poruszać sie po planszy i nawet zajmować zamki! w KB tez tak było - jeśli nie odsadzilismy załogi, traciliśmy wkrotce fortecę. kolejny szczegół: pole walki opiera się na kwadratach - jak dawniej. do tego wszystkie zamki wydają mi się dziwnie znajome :) a co Wy zauważyliście?
~Avonu_de_Odihs
2. RE: KB i HoMM V - podobieństwa.
2005-11-10 20:50:03
Ja widzę podobieństwa do...szachów: - kwadratowe pola bitwy (8x8 pól) - aż szesnaście oddziałów (wprawdzie jednososobowych) - 6 rodzajów jednostek w każdej armii - każda jednostka ma swoje specjalne właściwości (inna możliwość ruchu) - możliwość wykorzystania wielu ciekawych taktyk - magia (znikające figurki, gdy tylko przeciwnik odwróci głowę od planszy) Vinius daj spokój z szukaniem podobieństw, bo KB to protoplasta całej serii Heroesów i ZAWSZE coś będzie podobne. Tym bardziej, że rozwiązania z KB bardzo dobrze się sprawdziły, więc czemu twórcy nowych części Heroesa mają je porzucić?
^vinius
3. RE: KB i HoMM V - podobieństwa.
2005-11-11 09:50:02
jest w tym trochę racji. jednak w piątce jest jakoś więcej podobieństw, niz w poprzednich częściach.
^Nicolai
4. RE: KB i HoMM V - podobieństwa.
2005-11-15 16:58:57
Twórcy H5 robiąc go "wracali do korzenii". Ma bardziej przypominać H3 niż H4, ale jak wyjdzie to się wkrótce przekonamy. Jest także wiele nowości ( Oddzielenie szybkości od zasięgu, {to co było w H4 się nie liczy bo było denne} kompletnie inny świat, a także frakcje { pustynne Academy, Dungeon z Mrocznymi Elfami, Minotaury są niewolnikami}. Lecz czy to będzie super, wspaniałe, fajne, dobre, przeciętne, może być, cienkie jak barszcz Knorra, słabe, do niczego lub beznadziejne dowiemy się w praniu.