|
Ostatnia wiadomość w wątku: 2006-01-27 17:33:52 napisana przez ~Galadin Pokaż ostatnią wiadomość |
|
|||
^val-gaav |
Wcale nie na najmniejszej ...
Załużmy , że grasz barbarzyńcą na barbarzyńcę ... Pierwszy player nie stawia capitolu tylko rozbudowuje zamek do behemothów (nie stawia tylko cyklopów) i stawia castle ... Drugi gracz natomiast nie stawia jednostek tylko capitol ...
Co z tego że ten drugi może ze skrzyń zbierać doświadczenie ? To mu teoretycznie da tylko max 4 poziomy przewagi nad pierwszym ... Pierwszy natomiast ma przewagę całotygodniowego wojska ...
Praktycznie jednak 1 gracz nie ma przewagi exp tylko traci bo cały pierwszy tydzień nie może za dużo powalczyć bo ma tylko startową armię .
Jeżeli mapa to zwykła M L to gra skończy się najpóźniej w 1 miesiąc ... Tu przewaga jednostek 1 tygodnia to 25% rozmiaru całej armii +znacznie szybszy rozwój i szybsze zbieranie na mapie ...
A nawet na XL bardzo dużej i zamkniętej capitol stawiasz przez drugi tydzień lub też starasz się zwędzić komputerowi zamek z capitolem lub przynajmniej z city hall i tam stawiasz capitol później ...
To tyle ... Aha i to jest offtopic więc jak coś to na PM zapraszam celem omówienia dalszych niejasności .
|
||
^val-gaav |
[url]http://www.the-genies-lamp.com/h5_skills.htm[/url]
Tu jest lista umiejętności obecnych w h5.
A to to już jest nonsensem :
> Diplomacy-Allows to effectively negotiate with hostile creatures. Increases chances and reduces costs of creatures that wish to join your army.
>Herald of Death-All neutral creatures which joined Necromancer's army will be automatically transformed into the undead creatures of respective level.
Jeżeli nekromanta dostanie takie combo to poprostu nie będzie na niego mocnych. Już sama dyplomacja z tego co widzę działa tak jak w h3 a tam była elementem strasznie łamiącym rozgrywki :(
Dodatkowo dodam, że necromancy skill na najwyższym poziomie ma dawać 40% szkieli (i do tego łuczników) :(
Balans gry jak dla mnie leży ! Autorzy nie umieli nawet wyciągnąć wniosków z tego co w h3 było za dobre :(
|
||
^Roman_14 |
Może, ale nekromaci mają dośc cieniackie jednostki!!!
|
||
~McSnake |
Wszystkie skille jakie wyciagnalem z H5 bety mam juz ladnie posegregowane w tabelkach z wszystkimi obrazkami i mogłbym to podeslac celem wystawienia na www. Ale nie wiem na jaki adres jaskini :smut4:
|
||
^haku |
moze w postaci obrazka umiesc na tej srtronie
http://imageshack.us/
lub jak archowum rar zamiesc na megaupload
|
||
^Puzon_351 |
> Dodatkowo dodam, że necromancy skill na najwyższym poziomie ma dawać 40% szkieli (i do tego łuczników)
No tak ale przecież muszą to czymś nadrobić. Przecież bez tych liczb szkieletów Necro by leżała. Chociaż troche racji Ci musze przyznać łuczników będzie bardzo duuuużo. A zresztą :( jeśli będzie takie pole walki to statystki bede mial już w d.... :(
|
||
McSnake |
Wrzuciłem umiejętności na fufufu
Dostępne tutaj: [url]http://republika.pl/h5skills/[/url]
Wygląd taki sobie, nie chciało mi się kompinować :smiech3:
dołożyłem również Heroes Specialization [url]http://republika.pl/h5skills/spec.htm[/url]
i Artifacts [url]http://republika.pl/h5skills/artifacts.htm[/url]
|
||
Tajemniczy_Pedro |
~McSnake napisał/a:
> Wszystkie skille jakie wyciagnalem z H5 bety mam
> juz ladnie posegregowane w tabelkach z wszystkimi
> obrazkami i mogłbym to podeslac celem wystawienia
> na www. Ale nie wiem na jaki adres jaskini
> :smut4:
Niestety, Jaskinia jest stroną o hirołsach bez njusów o hirołsach...
|
||
X-OE |
^Roman_14 napisał/a:
> Może, ale nekromaci mają dośc cieniackie
> jednostki!!!
A juzci :) Wziawszy pod uwage, ze maja w szeregach 3 silne jednostki, ktore uderzasz na chybil-trafil (a w kiepski dzien moze i wcale), obrazenia zadawane przez wraith'y czy lich'y (porownaj z odpowiednikami w pozostalych frakcjach), dodajac do tego wampirza zdolnosc ...az takie "cieniackie" nie sa. Pomimo niskiej inicjatywy i HP stanowia niezly hit squad.
|
||
~Galadin |
Dlaczego Sylvan nazwałeś Preserve? Wiadomo że będzie Sylvan.
|