Logo  
Historia TFJ
Tymczasowe Forum Jaskini Behemota działało od sierpnia 2005 roku do czerwca 2006 roku, jako zastępcze forum podczas problemów hostingowych Jaskini.

Wróć do Jaskini Behemota

 
Witaj na Tymczasowym Forum Jaskini Behemota!
Tymczasowe forum Jaskini » Heroes V - Marmurowa Wyrocznia » umiejętności

Ostatnia wiadomość w wątku: 2006-01-27 17:33:52 napisana przez ~Galadin
Pokaż ostatnią wiadomość


Wyświetlam 30 wiadomości na 2 stronach [ <<< 1 2 ]
^val-gaav
1. RE: umiejętności
2005-12-06 11:28:05
Wcale nie na najmniejszej ... Załużmy , że grasz barbarzyńcą na barbarzyńcę ... Pierwszy player nie stawia capitolu tylko rozbudowuje zamek do behemothów (nie stawia tylko cyklopów) i stawia castle ... Drugi gracz natomiast nie stawia jednostek tylko capitol ... Co z tego że ten drugi może ze skrzyń zbierać doświadczenie ? To mu teoretycznie da tylko max 4 poziomy przewagi nad pierwszym ... Pierwszy natomiast ma przewagę całotygodniowego wojska ... Praktycznie jednak 1 gracz nie ma przewagi exp tylko traci bo cały pierwszy tydzień nie może za dużo powalczyć bo ma tylko startową armię . Jeżeli mapa to zwykła M L to gra skończy się najpóźniej w 1 miesiąc ... Tu przewaga jednostek 1 tygodnia to 25% rozmiaru całej armii +znacznie szybszy rozwój i szybsze zbieranie na mapie ... A nawet na XL bardzo dużej i zamkniętej capitol stawiasz przez drugi tydzień lub też starasz się zwędzić komputerowi zamek z capitolem lub przynajmniej z city hall i tam stawiasz capitol później ... To tyle ... Aha i to jest offtopic więc jak coś to na PM zapraszam celem omówienia dalszych niejasności .
^val-gaav
2. RE: umiejętności
2006-01-26 09:18:08
[url]http://www.the-genies-lamp.com/h5_skills.htm[/url] Tu jest lista umiejętności obecnych w h5. A to to już jest nonsensem : > Diplomacy-Allows to effectively negotiate with hostile creatures. Increases chances and reduces costs of creatures that wish to join your army. >Herald of Death-All neutral creatures which joined Necromancer's army will be automatically transformed into the undead creatures of respective level. Jeżeli nekromanta dostanie takie combo to poprostu nie będzie na niego mocnych. Już sama dyplomacja z tego co widzę działa tak jak w h3 a tam była elementem strasznie łamiącym rozgrywki :( Dodatkowo dodam, że necromancy skill na najwyższym poziomie ma dawać 40% szkieli (i do tego łuczników) :( Balans gry jak dla mnie leży ! Autorzy nie umieli nawet wyciągnąć wniosków z tego co w h3 było za dobre :(
^Roman_14
3. RE: umiejętności
2006-01-26 09:46:13
Może, ale nekromaci mają dośc cieniackie jednostki!!!
~McSnake
4. RE: umiejętności
2006-01-26 10:16:40
Wszystkie skille jakie wyciagnalem z H5 bety mam juz ladnie posegregowane w tabelkach z wszystkimi obrazkami i mogłbym to podeslac celem wystawienia na www. Ale nie wiem na jaki adres jaskini :smut4:
^haku
5. RE: umiejętności
2006-01-26 10:43:57
moze w postaci obrazka umiesc na tej srtronie http://imageshack.us/ lub jak archowum rar zamiesc na megaupload
^Puzon_351
6. RE: umiejętności
2006-01-26 12:50:16
> Dodatkowo dodam, że necromancy skill na najwyższym poziomie ma dawać 40% szkieli (i do tego łuczników) No tak ale przecież muszą to czymś nadrobić. Przecież bez tych liczb szkieletów Necro by leżała. Chociaż troche racji Ci musze przyznać łuczników będzie bardzo duuuużo. A zresztą :( jeśli będzie takie pole walki to statystki bede mial już w d.... :(
McSnake
7. RE: umiejętności
2006-01-26 13:05:50
Wrzuciłem umiejętności na fufufu Dostępne tutaj: [url]http://republika.pl/h5skills/[/url] Wygląd taki sobie, nie chciało mi się kompinować :smiech3: dołożyłem również Heroes Specialization [url]http://republika.pl/h5skills/spec.htm[/url] i Artifacts [url]http://republika.pl/h5skills/artifacts.htm[/url]
Tajemniczy_Pedro
8. RE: umiejętności
2006-01-26 14:49:58
~McSnake napisał/a: > Wszystkie skille jakie wyciagnalem z H5 bety mam > juz ladnie posegregowane w tabelkach z wszystkimi > obrazkami i mogłbym to podeslac celem wystawienia > na www. Ale nie wiem na jaki adres jaskini > :smut4: Niestety, Jaskinia jest stroną o hirołsach bez njusów o hirołsach...
X-OE
9. RE: umiejętności
2006-01-26 14:53:03
^Roman_14 napisał/a: > Może, ale nekromaci mają dośc cieniackie > jednostki!!! A juzci :) Wziawszy pod uwage, ze maja w szeregach 3 silne jednostki, ktore uderzasz na chybil-trafil (a w kiepski dzien moze i wcale), obrazenia zadawane przez wraith'y czy lich'y (porownaj z odpowiednikami w pozostalych frakcjach), dodajac do tego wampirza zdolnosc ...az takie "cieniackie" nie sa. Pomimo niskiej inicjatywy i HP stanowia niezly hit squad.
~Galadin
10. RE: umiejętności
2006-01-27 17:33:52
Dlaczego Sylvan nazwałeś Preserve? Wiadomo że będzie Sylvan.