![]() |
|
Ostatnia wiadomość w wątku: 2006-05-24 14:08:00 napisana przez ~virus-v11 Pokaż ostatnią wiadomość |
|
|||
Squaell |
bo niewiem czy ma to cos do rzeczy ale np: Oblivion ma wymagane minimum 2Ghz procka a na moim sprzecie chodzil mi w 800x600 na high i max distance 20-25FPS zalezy od miasta a grafika tam jest o wiele bardziej wymagająca wiec mysle ze powinien chodzic w 1024x768 na high
Ehh moze poprostu sciagne demo i zobacze
OK mam od kumpla i chodzi normalnie na 1024x768 high detal bez AA
|
||
~virus-v11 |
Nie taki diabeł straszny :-) Okazuje się że na sprzęcie jaki mam (Cel D 2.13 GHz; 512 DDR 400; ATI Radeon 8500 128/128) śmiga bez zacięcia na 1024/768 przy prawie max detalach. A już sie bałem :-)
|
||
~kolejnygosc |
mam pytanie:
która karta bedzie lepsza?
SVGA RADEON 9550 128 MB/BIT DVI/VIVO SAPP
SVGA RADEON 9550 256 MB/128b TV/DVI SAP
(plyta głownaEPOX 8K9a KT400 ATA 133 AGPX8
Athlon 2000+
DDr Ram 512 MB)
|
||
~kolejnygosc |
mam pytanie:
która karta bedzie lepsza?
SVGA RADEON 9550 128 MB/BIT DVI/VIVO SAPP
SVGA RADEON 9550 256 MB/128b TV/DVI SAP
Ge force fx 5500 128/128
Radeon R 9550 256/128
bo sam za bardzo nie wiem :(
a może
SVGA PCIEX X550 256 mb tv/dvi/td asus?
(plyta głownaEPOX 8K9a KT400 ATA 133 AGPX8
Athlon 2000+
DDr Ram 256 MB ale bedzie 512:))
|
||
~codhri-guest |
Radeon 9550 128 MB 128bit. Czy jest różnica między kartami 128MB a 256MB to by się musiał wypowiedzieć ktoś, kto testował na karcie z 256MB. Ostatnia z wymienionych kart całkowicie odpada, bo jak pisałeś masz na płycie złącze AGP a tamta jest na PCI-E.
|
||
X-OE |
~virus-v11 napisał/a:
> Nie taki diabeł straszny :-) Okazuje się że na
> sprzęcie jaki mam (Cel D 2.13 GHz; 512 DDR 400;
> ATI Radeon 8500 128/128) śmiga bez zacięcia na
> 1024/768 przy prawie max detalach. A już sie
> bałem :-)
Chyba róznie pojmujemy co kryje sie pod pojeciem "bez zaciecia". Nie wierze w to i juz :)
Gram na AMD 3500+ (939), 6800 Ultra Gainward PCI-E i 2Gb "korsarza". Przy 1280*1024 i max detalu wspólczynnik "zaciecia" jest proporcjonalny do kąta nachylenia kamery, na pospolitym lagu skonczywszy :)
|
||
~Lord.Pablo |
A mi przycina jak skur.. nie wiedzieć czemu a mój sprzęt to:
GeCube Radeon 9550 extreme
Sempron 2.4+
512ddr
Nie mam pojęcia dlaczego akurat ten heros tak tnie jeżeli hl2, most wanted, guildwars chadzą prawie na maxie i to na 1280/1024.
Jeżeli ktoś mi może pomóc to proszę bardzo.
|
||
maroflo |
Wystarczy ci PAMIEC 512, Procek 1,5Mhz, i grafika 64MB - ale będzie mulić.
|
||
maroflo |
Pójdzie. Ale mi strasznie wolno mape przewija. Myśle o wymianie na lepszą.
|
||
~virus-v11 |
X-OE napisał/a:
> ~virus-v11 napisał/a:
> > Nie taki diabeł straszny :-) Okazuje się że na
> > sprzęcie jaki mam (Cel D 2.13 GHz; 512 DDR 400;
> > ATI Radeon 8500 128/128) śmiga bez zacięcia na
> > 1024/768 przy prawie max detalach. A już sie
> > bałem :-)
>
> Chyba róznie pojmujemy co kryje sie pod pojeciem
> "bez zaciecia". Nie wierze w to i juz :)
> Gram na AMD 3500+ (939), 6800 Ultra Gainward
> PCI-E i 2Gb "korsarza". Przy 1280*1024 i max
> detalu wspólczynnik "zaciecia" jest
> proporcjonalny do kąta nachylenia kamery, na
> pospolitym lagu skonczywszy :)
Mi przycina tylko podczas zmiany kąta kamery ale to nieznacznie. Reszta świetnie choć czasami da się odczuć stop klatke jak filmik sie uruchamia :-) Nie umiem tego wyjaśnić dlaczego na moim średniaku tak dobrze chodzi. Może mam po prostu szczęście?
P.S. Podobnie mam z civilization 4, która też ma swoje "kaprysy"...
|