Logo  
Historia TFJ
Tymczasowe Forum Jaskini Behemota działało od sierpnia 2005 roku do czerwca 2006 roku, jako zastępcze forum podczas problemów hostingowych Jaskini.

Wróć do Jaskini Behemota

 
Witaj na Tymczasowym Forum Jaskini Behemota!
Tymczasowe forum Jaskini » Heroes V - Marmurowa Wyrocznia » Wymagania

Ostatnia wiadomość w wątku: 2006-05-24 14:08:00 napisana przez ~virus-v11
Pokaż ostatnią wiadomość


Wyświetlam 30 wiadomości na 2 stronach [ <<< 1 2 ]
Squaell
1. RE: Wymagania
2006-05-13 20:53:03
bo niewiem czy ma to cos do rzeczy ale np: Oblivion ma wymagane minimum 2Ghz procka a na moim sprzecie chodzil mi w 800x600 na high i max distance 20-25FPS zalezy od miasta a grafika tam jest o wiele bardziej wymagająca wiec mysle ze powinien chodzic w 1024x768 na high Ehh moze poprostu sciagne demo i zobacze OK mam od kumpla i chodzi normalnie na 1024x768 high detal bez AA
~virus-v11
2. RE: Wymagania
2006-05-18 14:17:03
Nie taki diabeł straszny :-) Okazuje się że na sprzęcie jaki mam (Cel D 2.13 GHz; 512 DDR 400; ATI Radeon 8500 128/128) śmiga bez zacięcia na 1024/768 przy prawie max detalach. A już sie bałem :-)
~kolejnygosc
3. RE: Wymagania
2006-05-19 18:45:43
mam pytanie: która karta bedzie lepsza? SVGA RADEON 9550 128 MB/BIT DVI/VIVO SAPP SVGA RADEON 9550 256 MB/128b TV/DVI SAP (plyta głownaEPOX 8K9a KT400 ATA 133 AGPX8 Athlon 2000+ DDr Ram 512 MB)
~kolejnygosc
4. RE: Wymagania
2006-05-19 18:51:43
mam pytanie: która karta bedzie lepsza? SVGA RADEON 9550 128 MB/BIT DVI/VIVO SAPP SVGA RADEON 9550 256 MB/128b TV/DVI SAP Ge force fx 5500 128/128 Radeon R 9550 256/128 bo sam za bardzo nie wiem :( a może SVGA PCIEX X550 256 mb tv/dvi/td asus? (plyta głownaEPOX 8K9a KT400 ATA 133 AGPX8 Athlon 2000+ DDr Ram 256 MB ale bedzie 512:))
~codhri-guest
5. RE: Wymagania
2006-05-21 12:15:23
Radeon 9550 128 MB 128bit. Czy jest różnica między kartami 128MB a 256MB to by się musiał wypowiedzieć ktoś, kto testował na karcie z 256MB. Ostatnia z wymienionych kart całkowicie odpada, bo jak pisałeś masz na płycie złącze AGP a tamta jest na PCI-E.
X-OE
6. RE: Wymagania
2006-05-21 18:37:18
~virus-v11 napisał/a: > Nie taki diabeł straszny :-) Okazuje się że na > sprzęcie jaki mam (Cel D 2.13 GHz; 512 DDR 400; > ATI Radeon 8500 128/128) śmiga bez zacięcia na > 1024/768 przy prawie max detalach. A już sie > bałem :-) Chyba róznie pojmujemy co kryje sie pod pojeciem "bez zaciecia". Nie wierze w to i juz :) Gram na AMD 3500+ (939), 6800 Ultra Gainward PCI-E i 2Gb "korsarza". Przy 1280*1024 i max detalu wspólczynnik "zaciecia" jest proporcjonalny do kąta nachylenia kamery, na pospolitym lagu skonczywszy :)
~Lord.Pablo
7. RE: Wymagania
2006-05-22 20:46:17
A mi przycina jak skur.. nie wiedzieć czemu a mój sprzęt to: GeCube Radeon 9550 extreme Sempron 2.4+ 512ddr Nie mam pojęcia dlaczego akurat ten heros tak tnie jeżeli hl2, most wanted, guildwars chadzą prawie na maxie i to na 1280/1024. Jeżeli ktoś mi może pomóc to proszę bardzo.
maroflo
8. RE: Wymagania
2006-05-24 12:34:56
Wystarczy ci PAMIEC 512, Procek 1,5Mhz, i grafika 64MB - ale będzie mulić.
maroflo
9. RE: Wymagania
2006-05-24 12:37:35
Pójdzie. Ale mi strasznie wolno mape przewija. Myśle o wymianie na lepszą.
~virus-v11
10. RE: Wymagania
2006-05-24 14:08:00
X-OE napisał/a: > ~virus-v11 napisał/a: > > Nie taki diabeł straszny :-) Okazuje się że na > > sprzęcie jaki mam (Cel D 2.13 GHz; 512 DDR 400; > > ATI Radeon 8500 128/128) śmiga bez zacięcia na > > 1024/768 przy prawie max detalach. A już sie > > bałem :-) > > Chyba róznie pojmujemy co kryje sie pod pojeciem > "bez zaciecia". Nie wierze w to i juz :) > Gram na AMD 3500+ (939), 6800 Ultra Gainward > PCI-E i 2Gb "korsarza". Przy 1280*1024 i max > detalu wspólczynnik "zaciecia" jest > proporcjonalny do kąta nachylenia kamery, na > pospolitym lagu skonczywszy :) Mi przycina tylko podczas zmiany kąta kamery ale to nieznacznie. Reszta świetnie choć czasami da się odczuć stop klatke jak filmik sie uruchamia :-) Nie umiem tego wyjaśnić dlaczego na moim średniaku tak dobrze chodzi. Może mam po prostu szczęście? P.S. Podobnie mam z civilization 4, która też ma swoje "kaprysy"...