Logo  
Historia TFJ
Tymczasowe Forum Jaskini Behemota działało od sierpnia 2005 roku do czerwca 2006 roku, jako zastępcze forum podczas problemów hostingowych Jaskini.

Wróć do Jaskini Behemota

 
Witaj na Tymczasowym Forum Jaskini Behemota!
Tymczasowe forum Jaskini » KB, Heroes I, II - Ogród Pamięci » HoMM:Quest for the Dragonbone Staff (PS2) - KB w nowej oprawie?

Ostatnia wiadomość w wątku: 2005-12-26 12:09:32 napisana przez ^Christian
Pokaż ostatnią wiadomość


Wyświetlam 12 wiadomości na 1 stronie
^vinius
1. HoMM:Quest for the Dragonbone Staff (PS2) - KB w nowej oprawie?
2005-09-14 15:54:42
Zepewne część z Was posiada konsolę Playstation. jeśli tak, mozliwe że mieliście styczność z grą Heroes of Might and Magic: Quest for the dragonbone Staff. chcę się Was spytać jak podobała Wam się gra? i jakie teraz są widoczne powobieństwa z HoMM V? Osobiście jeszcze w tę grę nie grałem, ale zamierzam. za to grałem w King's Bounty, a Heores na PS to po prostu unowocześnione KB - zasady identyczne. narazie zauważyłem tyle, że pole walki zarówno w HoMM V jaki i HoMM:Qftdbs (tudzież KB) pole bitwy opiera się na kwadratach, nie hexach. kolejnym podobieństwem sa armie neutralne mocno zróżnicowane, które moga gonić bohatera po planszy i... zajmować niestrzeżone zamki! jestem ciekaw, czy w HV będzie się można poruszać na smoku, tak jak w KB i HoMM for PS2 :) zapraszam do wypowiadania swoich opinii.
^Nicolai
2. RE: HoMM:Quest for the Dragonbone Staff - dla użytkownikow PS2
2005-09-15 14:28:04
^vinius napisał/a: > jestem ciekaw, czy w HV będzie się można poruszać > na smoku, tak jak w KB i HoMM for PS2 :) Hmm... można by było, ale trzeba by było wymyślić jak to miało by wyglądać. Czy mozliwość jazdy na smokach miałaby być łatwo dostępna, czy też trzeba będzie coś zrobić np. osiągnięcie jakiegoś lvl?
^vinius
3. RE: HoMM:Quest for the Dragonbone Staff - dla użytkownikow PS2
2005-09-15 17:04:12
to juz ciekawe. w KB (i HoMM na PS? chyba też :) ) mozna było wynająć smoka (trochę się płaciło, nie ma co :) ), ale dopiero w późniejszych etapach gry (tzn na dalszych kontynentach). ciekawa jest propozycja umiejętności - ujażdżania smoków :)
^Nicolai
4. RE: HoMM:Quest for the Dragonbone Staff - dla użytkownikow PS2
2005-09-15 17:25:19
^vinius napisał/a: > to juz ciekawe. Dziękuje, że tak sądzisz. Ja nie grałem w KB i nie wiem co ujeżdzanie smoka dawało. Czy mógłbym mi powiedzieć co bohater uzyskiwał w KB bo nie wiem?
^vinius
5. RE: HoMM:Quest for the Dragonbone Staff - dla użytkownikow PS2
2005-09-15 20:49:28
nieograniczony rych nad przeszkodami (woda, ziemia, drzewa itp) aby sie przeniesc na inny kontynent bohater nie musia wynajmowac statku. ruch dzienny nie msuial sie konczyc na suchym ladzie, bo dni przemijały automatycznie. zachęcam do zagrania :)
^vinius
6. RE: HoMM:Quest for the Dragonbone Staff - dla użytkownikow PS2
2005-09-15 20:51:19
nieograniczony rych nad przeszkodami (woda, ziemia, drzewa itp) aby sie przeniesc na inny kontynent bohater nie musia wynajmowac statku. ruch dzienny nie msuial sie konczyc na suchym ladzie, bo dni przemijały automatycznie. zachęcam do zagrania :)
^Nicolai
7. RE: HoMM:Quest for the Dragonbone Staff - dla użytkownikow PS2
2005-09-15 22:50:06
Ja byłbym za zdolnościami bonusowymi. Tzn. że np. jak nauczymy, sie wszystkich szkólł magii to dostaniemy(nieważne czy mamy wolne sloty czy nie) potężną magie tyko dla Arcymagów. Powracając do zdolności ujeżdzania smoków: Można by ją zrobic jako zdolnośc bonusowa. Może zamiast umiejętności ujeżdżnia smoków byłaby zdolnośc ujeż.różnych potworów. Inny poziom zaawansowania inny potwór. Przykładowo: P. podst.-pegaz P. śred.-Jdnorożec P. zaawans.-Gryf P. ekspert.-Gorgona P. mistrz.-Wiwerna P. arcym.-Smok
^vinius
8. RE: HoMM:Quest for the Dragonbone Staff - dla użytkownikow PS2
2005-09-16 12:56:56
w sumie niezły pomysł. ale zapewne autorzy o tym nie pomysleli i zrobimy własny dodatek :) a tak jeszcze poza tematem. fajnie by było (ale pewinie nie będzie i juz będziemy musieli zrobić ten dodatek :) ) jakby tak jak w KB i HoMM: moznaby odwiedzić miasto, i chociaż nie moznaby tam nic bodowac, to byłaby mozliwość zakupu machin oblęzniczych, dowiedziec się cos o wrogu, wynająć statek, nawiązać kontrakt na złoczyńcę...
^Nicolai
9. RE: HoMM:Quest for the Dragonbone Staff - dla użytkownikow PS2
2005-09-16 14:39:48
^vinius napisał/a: > ale zapewne autorzy o tym nie pomysleli Tak trochę to już za póżno, by wprowadzac takie zmiany. Ale poczekamy rok/2 lata to będzie miał wyjść HoMM 6 i wtedy może... :smiech1:
^vinius
10. RE: HoMM:Quest for the Dragonbone Staff - dla użytkownikow PS2
2005-09-16 15:15:09
po co czekać :) ? po prostu zróbmy dodatek przed premierą Heroes'a :)
^vinius
11. RE: HoMM:Quest for the Dragonbone Staff - dla użytkownikow PS2
2005-09-17 09:31:21
wybacz, wprowadziłem Ciebie w błąd. opierałem się na opinii Lunera (btw wybitnego znawcy KB) ale widocznie mnie źle zrozumiał i wyjaśnił. latać na smoku można, gdy posiada się go w armii i podczas chodzenia po mapie nacisnie F (a L zeby zpowrotem jezdzic na koniiu).
^Christian
12. RE: HoMM:Quest for the Dragonbone Staff (PS2) - KB w nowej oprawie?
2005-12-26 12:09:32
Z tym smokiem to lekka przesada chyba była i dlatego zarzucono pomysł w kolejnych częściach na PC. Po co do tego wracać?