Logo  
Historia TFJ
Tymczasowe Forum Jaskini Behemota działało od sierpnia 2005 roku do czerwca 2006 roku, jako zastępcze forum podczas problemów hostingowych Jaskini.

Wróć do Jaskini Behemota

 
Witaj na Tymczasowym Forum Jaskini Behemota!
Tymczasowe forum Jaskini » Heroes V - Marmurowa Wyrocznia » Heroes 5: podobieństwa, różnice i nowości

Ostatnia wiadomość w wątku: 2005-09-11 15:08:37 napisana przez ^Puzon_351
Pokaż ostatnią wiadomość


Wyświetlam 15 wiadomości na 1 stronie
Tarnum
1. Heroes 5: podobieństwa, różnice i nowości
2005-09-06 16:02:18
Piszę ten temat, by zebrać ...(to co w temacie). Chodzi mi o to czym HoMM 5 jest podobny do HoMM 3/4. To co ja wiem: HoMM 3: -jednowarstwowa mgła wojny -inferno i necropolia są oddzielne -bierny bohater -nie trzeba decydować jaką chcemy jednostkę -każdy bohater ma zdolność spec. HoMM 4: -duchy w podst. wersji -eee... nic :szok1: Nowości: -3D :smiech1: (prawdziwy) -animacja terenu(w kopalni trwają prace itd.) -Nowy świat :placz1: Jeśli coś ominołem to tu napiszcie!
^LEVY
2. RE: Heroes 5: podobieństwa, różnice i nowości
2005-09-07 12:54:40
Animacje terenu to byly juz w H4 na pewno i o ile pamietam we wczesniejszych wersjach tez (nie mam teraz jak sprawdzic). I jeszcze cytacik z wywiadu z Fabrice ze strony CD Projektu;" Fabrice zapewnia, że w Heroes of Might and Magic V zachowana zostanie ciągłość świata - pojawią się znane potwory, frakcje, niezmieniona zostanie historia czy geografia uniwersum. Oczywiście w grze pojawi się wiele nowości, jednakże twórcy zadbają o to, aby były one możliwie jak najlepiej wpasowane w unikalny klimat Heroes of Might and Magic."
^val-gaav
3. RE: Heroes 5: podobieństwa, różnice i nowości
2005-09-07 14:08:17
Cóż h5 ma zdecydownaie więcej z h3 ale coś z h4 jednak się przedostało : H4 -walczący bohater (w h5 częściowo poprzez specjalne zdolności) -czarujace jednostki jak w h4 ... Każdy z ukazanych do tej pory zamków ma przynajmniej jedną jednostkę czysto magiczno czarującą Heaven- Kapłan Necro - Lich Inferno- Pit lord - Nowości h5 - nowe tryby mp ... tury jdnoczesne ghoust mode .. itd -szybkość ... zdaje się że szybkość (incjatywa) jednostek ma wpływ na to ile razy zaatukują w trakcie walki -
Tarnum_IJB
4. RE: Heroes 5: podobieństwa, różnice i nowości
2005-09-07 17:41:59
Khem... Ciekawe dlaczego wcześniej nie zauważyłem tego tematu... To nie ja go założyłem. Czyli wasz stary Tarnum z IJB. Nie wiem kto to, ale zmieńcie to czy coś, bo ja nie chcę być kojarzony z tematem którego nie założyłem :P
^Puzon_351
5. RE: Heroes 5: podobieństwa, różnice i nowości
2005-09-07 18:28:47
No tak czyli jak bedzie w kazdym zamku jedna czarujaca jednostka to zaluzmy ze w tower bedzie np. dzin a w ramparcie ?
^val-gaav
6. RE: Heroes 5: podobieństwa, różnice i nowości
2005-09-07 20:03:43
Druid ?
^Puzon_351
7. RE: Heroes 5: podobieństwa, różnice i nowości
2005-09-07 20:28:52
A no w sumie nie pomyslalem bo sie glownie skupialem na H3 i H4 :)
Tarnum
8. RE: Heroes 5: podobieństwa, różnice i nowości
2005-09-07 20:39:44
Tarnum_IJB napisał/a: > > To nie ja go założyłem. Czyli wasz stary Tarnum z > IJB. Nie wiem kto to, ale zmieńcie to czy coś, bo > ja nie chcę być kojarzony z tematem którego nie > założyłem :P Sorka! :smut4: Nie dawno się zalogowałem i nie wiedziałem, że ktoś ma podobny login. Edit: Żeby nie robić offtopa napiszę tu: zrobie tak. I mała prośba do modematorów o zrobinie listy użytkowników, żeby taka sytuacja się nie powtórzyła.
^val-gaav
9. RE: Heroes 5: podobieństwa, różnice i nowości
2005-09-07 20:41:28
a to z h4 może być Faerie Dragon :P
Tarnum_IJB
10. RE: Heroes 5: podobieństwa, różnice i nowości
2005-09-07 21:18:09
Tarnum napisał/a: > Tarnum_IJB napisał/a: > > > > > To nie ja go założyłem. Czyli wasz stary Tarnum > z > > IJB. Nie wiem kto to, ale zmieńcie to czy coś, > bo > > ja nie chcę być kojarzony z tematem którego nie > > założyłem :P > > Sorka! :smut4: Nie dawno się zalogowałem i nie > wiedziałem, że ktoś ma podobny login. Dobra, spoko. Ale byłbym wdzięczny gdybyś to zmienił (tzn. zarejestrował sobie nowego użytkownika).
Nami_IJB
11. RE: Heroes 5: podobieństwa, różnice i nowości
2005-09-07 21:22:39
Nie róbcie więcej offtopa ;P Można to było załatwić przez PMy.
^Puzon_351
12. RE: Heroes 5: podobieństwa, różnice i nowości
2005-09-07 23:06:02
No tak czarodziejski smoczek :) ale ja zakladem ze w rampracie beddzie zloty smok i patrzylem na nizsze poziomy :P hehe
^Nicolai
13. RE: Heroes 5: podobieństwa, różnice i nowości
2005-09-11 14:50:13
Tarnum_IJB napisał/a: > Dobra, spoko. Ale byłbym wdzięczny gdybyś to > zmienił (tzn. zarejestrował sobie nowego > użytkownika). Wedle życzenia.
^vinius
14. RE: Heroes 5: podobieństwa, różnice i nowości
2005-09-11 14:54:46
co do jednostek rzucających czary: były już w H3, zadna nowość (np czarodzieje, dżinny czarodziejki z WoG) i H4. a bohater będzie walczył w H5? niedobrze! bardzo niedobrze.
^Puzon_351
15. RE: Heroes 5: podobieństwa, różnice i nowości
2005-09-11 15:08:37
Bohater bedzie walczyl ale nie tak jak w H4 (przynamniej mi tak wiadamo) bedzie walczyl za pomoca czarow np. holy charge :) zobaczymy jak to wszystko bedzie ale oby nie walczyl tak jak w H4 :( tez mninie matrwi ze jak koles rzucil ta holy charge na nightmers to nie zabil ani jednej ale byc moze mial mala ataku lub mocy :)